eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki"Zakup autobusu na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Obornikach"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup autobusu na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Obornikach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Obornikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302196080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 76

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Krzysztof.Hetmanski@um.oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuw.oborniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-544ae682-cb3e-4ba5-ba2d-608c4193d5e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Centrum Usług Wspólnych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup autobusu na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Obornikach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-544ae682-cb3e-4ba5-ba2d-608c4193d5e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW 2.07.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania pn. „Zakup autobusu na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Obornikach” których szczegółowy wykaz stanowi Załącznik nr 1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia
Wymagania stawiane pojazdom :
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu międzymiastowego klasy II, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2015 roku i wyposażonego w silnik spełniający normę czystości spalin Euro-6
2) Kody według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
34.12.11.00-2 – autobus transportu publicznego,
3) Przebieg dostarczanego autobusów nie może być większy niż 700.000 km; dodatkowo punktowany przebieg w przedziale 500.000 km do 600.000 km oraz poniżej 500.000 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121100-2 - Autobusy transportu publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym została złożona jedna oferta przez wykonawcę w kwocie 491.385,00 zł brutto.
Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosiła 400.000,00 zł brutto. Ze względu na brak możliwości finansowych na podniesienie tej kwoty do wartości najkorzystniejszej oferty Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych postanowił unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491385,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491385,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.