Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407691/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00438029/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Gminie Rawa Mazowiecka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWA MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Konstytucji 3 Maja 32
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468144241
1.5.8.) Numer faksu: 468144241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rawam.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rawam.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddc504c0-2150-47fa-8609-6bd9fe298ba81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Gminie Rawa Mazowiecka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddc504c0-2150-47fa-8609-6bd9fe298ba8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013966/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja infrastruktury edukacyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407691
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR-IRK.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla Części I. Budowa kompleksu boisk przy Szkole Podstawowej w Starej Wojskiej zakres robót obejmuje m.in.:- wykonanie boiska do gry w piłkę nożną z nawierzchnią z naturalnej trawy,
- wykonanie boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią syntetyczną gumowo – poliuretanową, do gry w
koszykówkę, piłkę ręczną, tenisa oraz siatkówkę,
- wykonanie bieżni z nawierzchnią syntetyczną gumowo - poliuretanową do biegów na 60 m wraz z
piaskownicą do skoków dal,
- wykonanie drenażu rozsączającego z odpływem na własne tereny zielone,
- wykonanie przyłącza wodociągowe wraz ze studnią wodomierzową i kranem czerpalnym.
Uwaga: roboty ziemne będą prowadzone w obszarze ochrony stanowisk archeologicznych. Z uwagi na powyższe na wniosek Zamawiającego 19 kwietnia 2023 r. Łódzki Wojewódzki Konserwator wydał decyzję pozwalającą na prowadzenie badań archeologicznych na wspomnianym obszarze. Na podstawie ww. decyzji oraz po przeprowadzeniu w ubiegłym roku badań archeologicznych w formie sondażu roboty ziemne mogą być prowadzone wyłącznie pod nadzorem archeologa. Zapewnienie nadzoru archeologicznego jest obowiązkiem Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający zobowiązani są do współpracy w celu spełnienia warunków określonych w ww. decyzji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 872856,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla Części II. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Boguszycach zakres robót obejmuje m.in.:- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie izolacji ścian fundamentowych,
- wykonanie izolacji ścian zewnętrznych,
- montaż nowych obróbek blacharskich i nowego orynnowania,
- malowanie elewacji,
- montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku,
- wymianę opraw oświetleniowych wewnątrz i na zewnątrz budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.5.5.) Wartość części: 1308038,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACTIVA Longin Witkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473239401
7.3.3) Ulica: Narutowicza 53/6
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-130
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres zamówienia z wyłączeniem sztucznej nawierzchni sportowej/bezpiecznej.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298858,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1496735,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1298858,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moderndom s.c. Mariusz Rozpara, Krzysztof Górski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101812760
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 17/2
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MODERNDOM S.C. MARIUSZ ROZPARA KRZYSZTOF GÓRSKI
jakie przetargi wygrała firma
MODERNDOM S.C. MARIUSZ ROZPARA KRZYSZTOF GÓRSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1298858,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rawie Mazowieckiej- II etap
- KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE DLA POWIATU RAWSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH na lata 2025-2028
- Remont budynku Pl. J. Piłsudskiego 4
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Rawie Mazowieckiej przy ul. Kościuszki
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
więcej: Oprawy oświetleniowe sufitowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.