eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzudecBudowa hali sportowej w miejscowości Babica



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali sportowej w miejscowości Babica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czudec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 6

1.5.2.) Miejscowość: Czudec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 177172100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czudec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czudec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa hali sportowej w miejscowości Babica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a074db04-2ef6-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071220/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa hali sportowej w miejscowości Babica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376289

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8050681,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Hali sportowej wraz z łącznikiem w miejscowości Babica. Inwestycja planowana jest na terenie Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Babicy na działce nr ewid. 1232.
Budynek usługowy - hali sportowej przewidziany dla około 180 osób (około 60 na sali gimnastycznej, po około 15 osób w sali wielofunkcyjnej i siłowni oraz 90 osób na widowni).
Budynek hali o nieregularnym kształcie, który można wpisać w prostokąt o wymiarach 33,05 x 31,65 m, połączony łącznikiem z istniejącą szkołą na poziomie pierwszego piętra. Budynek piętrowy, niepodpiwniczony, konstrukcja tradycyjna, ściany murowane i żelbetowe, nad salą gimnastyczną dach na konstrukcji z dźwigarów z drewna klejonego, dwuspadowy o kącie 15° natomiast nad pozostałą częścią stropodachy płaskie o spadku 1,15°. Poszycie dachu nad salą gimnastyczną stanowi blacha aluminiowa na rąbek stojący w kolorze szarym.
Kubatura budynku – 9926 m3
Powierzchnia zabudowy – 1010,66 m2
Powierzchnia użytkowa – 1254,89 m2
Wymiary budynku – 33,05 x 31,65 m
Wysokość budynku – 11.92 m
2) W ramach zamówienia należy wykonać :
• budynek usługowy – hala sportowa wraz z łącznikiem z istniejącą szkołą,
• ciągi piesze, pieszo-jezdne oraz jezdne - drogi, chodniki oraz miejsca postojowe,
• miejsce gromadzenia odpadów stałych – wiata śmietnikowa,
• zjazd z drogi powiatowej nr 1411R (działka o nr ewid. 1233),
• ogrodzenie z furtką,
• nasadzenia,
• infrastrukturę techniczną: przyłącze wodociągowe, hydrant ppoż., przyłącze kanalizacji sanitarnej, instalację zewnętrzną kanalizacji deszczowej, system retencji wody deszczowej, przyłącze gazowe, przebudowa przyłącza wodociągowego, przyłącze elektroenergetyczne nN, instalacja zewnętrzna kanalizacji teletechnicznej, oświetlenie terenu oraz instalację fotowoltaiczną,
• roboty rozbiórkowe,
• zagospodarowanie terenu.
3) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania przebudowy istniejącej sieci gazowej i istniejącego przyłącza gazowego, rozbiórki istniejącego placu zabaw, wycinki drzew oraz wykonania instalacji monitoringu budynku.
4) Wykonawca wyposaży budynek w gaśniczy sprzęt ppoż. i bhp, znaki graficzne ppoż. i BHP, opracuje instrukcję bezpieczeństwa pożarowego oraz świadectwo energetyczne dla budynku.
5) Wykonawca wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót i obiektów wynikających z wyżej wymienionej dokumentacji z zastrzeżeniem pkt 3. Przedmiary robót załączone do SWZ służą tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze.
7) Wykonawca w zakresie robót objętych zamówieniem uzyska na rzecz Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie lub złoży w imieniu inwestora do właściwego terytorialnie Inspektora Nadzoru Budowlanego zawiadomienie o zakończeniu budowy, do którego nadzór nie wniesie sprzeciwu.
8) Załączona do SWZ dokumentacja przetargowa spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz wymagania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi.
9) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający dostępność dla osób niepełnosprawnych w zakresie przejazdu/ dojazdu do nieruchomości.
10) Zamawiający informuje, że inwestycja będzie prowadzona na terenie funkcjonującego Zespołu Szkół w Babicy, gdzie na co dzień prowadzona jest działalność oświatowa. Na terenie działki, w trakcie prowadzenia prac, będą przebywać i przemieszczać się pracownicy szkoły, uczniowie oraz ich rodzice bądź opiekunowie, wobec czego należy tak zabezpieczyć i oznakować teren oraz dostosować prace z zachowaniem ciągów komunikacyjnych, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie obiektu. Prace związane z przebudową przyłącza wodociągowego oraz wykonaniem przejścia z ZS do przewiązki należy wykonać w sposób nie zakłócający działania placówki.
UWAGA: W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne”.
W przypadku gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10406365,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14590331,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10406365,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. HAR-BUD Ireneusz Tasior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151643740

7.3.4) Miejscowość: Czarna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-125

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10406365,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.