Og³oszenie z dnia 2024-09-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00549367/01 - Wynik z dnia 2024-10-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa inkubatora z ch³odzeniem do hodowli mikroorganizmów
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET WROC£AWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzya.rulkowska@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa inkubatora z ch³odzeniem do hodowli mikroorganizmów
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f0607b8c-935a-4fd8-9823-f61607f8eb4c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00497179
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00054153/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.73 Inkubator z ch³odzeniem do hodowli mikroorganizmów
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1.W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja elektroniczna miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej poprzez Platformê Przetargow± (zwanej dalej „Platform±”) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings, w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem niniejszego
postêpowania.
1.2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcjach dla u¿ytkowników dostêpnych pod
adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
1.3.Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c)zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d)w³±czona obs³uga JavaScript,
e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
1.4.Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
1.5.Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
1.6.Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy w zak³adce
„Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej na Platformie
1.7.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
1.8.Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy.
1.9.Instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ,
sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
1.10.Wsparcia technicznego udziela jej dostawca: Centrum Wsparcia Klienta Platformy: platformazakupowa.pl; tel. 22 101 02 02;
email:
cwk@platformazakupowa.pl.
1.11.We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem strony pos³uguj± siê numerem postêpowania
BZP.2710.60.2024.KR
2.Oferta, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp,
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej w jêzyku polskim, w ogólnodostêpnych
formatach danych, w szczególno¶ci .pdf, .doc, .xls’ .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt oraz sk³ada pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie
elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy – Uniwersytet Wroc³awski - informuje, ¿e:
•administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wroc³awski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wroc³aw, reprezentowany
przez Rektora;•o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w zwi±zku z realizacj± procedur udzielania zamówieñ
publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;
Og³oszenie nr 2023/BZP 00549132/01 z dnia 2023-12-13
2023-12-13 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Og³oszenie nr 2024/BZP 00069284/01 z dnia 2024-01-26
2024-01-26 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy •Administrator wyznaczy³ osobê pe³ni±c± zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i mo¿na kontaktowaæ siê poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl; •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wy³onienia wykonawcy w
przedmiotowym postêpowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozosta³ych celach okre¶lonych w
uPzp;•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6
wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej;
•okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
- je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140
Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikaj±cych z umów o dofinansowanie projektów
finansowanych ze ¶rodków pochodz±cych z UE;
- okres przechowywania wynika równie¿ z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
•obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z uPzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencj±
nieudostêpnienia do przetwarzania danych osobowych bêdzie odrzucenie z³o¿onej oferty
•w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
•Pani/Pana dane osobowe bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego (poza UE) /organizacji miêdzynarodowej na zasadach
okre¶lonych w uPzp. Mo¿e Pan/ Pani uzyskaæ kopiê danych osobowych przekazywanych do pañstwa trzeciego na zasadach
wynikaj±cych z uPzp;
•posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
•nie przys³uguje Pani/Panu:
−w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania): 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): −prawo do
przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Je¿eli na etapie realizacji umowy nast±pi taka konieczno¶æ Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ podpisania umowy powierzenia danych
osobowych.
3.Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
4.W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych
w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
5.Udostêpnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;
6.W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia , o których
mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji,
maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
7.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 RODO, s± wykonywane
w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2710.60.2024.KR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 613532,80 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 11177,33 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa inkubatora z ch³odzeniem do hodowli mikroorganizmów.
3. Szczegó³owy opis zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ, stanowi±cym Opis przedmiotu zamówienia- specyfikacja techniczna – minimalne wymagania.
4. Szczegó³owy zakres obowi±zków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje siê we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33152000-0 - Inkubatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 80%
Kryterium 2: Okres gwarancji (G) - 20%
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1pkt.
2. £±czna warto¶æ punktowa oferty wyliczana bêdzie wg wzoru:
W = C+ G
gdzie:
W - oznacza sumê punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza warto¶æ punktow± w kryterium Cena;
G- oznacza warto¶æ punktow± w kryterium Okres gwarancji;
Maksymalna ³±czna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
Sposób obliczania warto¶ci punktowej wed³ug ww. kryteriów:
2.1. Cena (C):
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w kryterium „cena” w nastêpuj±cy sposób:
Oferta z najni¿sz± cen± (brutto) otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 80 pkt,
a punkty dla pozosta³ych ofert zostan± wyliczone wed³ug wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 80
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najni¿sza w¶ród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
80 - wspó³czynnik wynikaj±cy z przyjêtej wagi za dane kryterium;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji (G)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w zakresie przes³anek, o których mowa w art. 108 ust. 1pkt 3-6 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
2. odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, a tak¿e w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z ofert±, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego:1) dokument pn.: „Opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania"- stanowi±cy Za³±cznik od nr 2 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia i podpisania Za³±cznika nr 2 do SWZ, tj.: „Opis przedmiotu zamówienia- minimalne wymagania", ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do wskazania producenta, typu/modelu oferowanego przedmiotu zamówienia w za³±czniku nr 1 stanowi±cym Formularz ofertowy do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
W przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y³ wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa powy¿ej, tj. przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowana dostawa spe³nia wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie(np.spó³ki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania
Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik.
3.Pe³nomocnictwo musi byæ opatrzone przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z form±
reprezentacji ka¿dego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym pkt. 8.5. stosuje siê.
4.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5.Wykaz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, zosta³ okre¶lony w rozdziale VII pkt I SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Jako odrêbny Za³±cznik nr 4 do SWZ Zamawiaj±cy zamie¶ci³ projektowane postanowienia umowy, które okre¶la warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-19
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrz±saniem i ch³odzeniem wraz z wyposa¿eniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydzia³u Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzier¿awa urz±dzeñ drukuj±cych oraz wdro¿enie i udzielenie licencji na system wydruku pod±¿aj±cego i system raport. i zarz±dzania urz±dzeñ. druk. wraz z serwisem oraz dostaw± mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do monta¿u czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja us³ugi przegl±dów urz±dzeñ PCR ró¿nych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesiêcy
- TP 93/24 Dostawa: wk³adów do dozowników na papier toaletowy, rêczników w roli, rêczników ZZ; wk³adów do dozowników wraz z bezp³atnym u¿yczeniem dozowników oraz czy¶ciwa med. w podziale na 3 zadania
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.