Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408997/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00414679/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowisk szkoleniowych oraz usługa wykonania stanowisk szkoleniowych do Branżowego Centrum Umiejętności w budynku ZSTI (...).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO - INFORMATYCZNYCH W MSZANIE DOLNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001045051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 4
1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat1@zsti.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-474d2746-8d08-4cce-a3dc-e1bb127b35761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowisk szkoleniowych oraz usługa wykonania stanowisk szkoleniowych do Branżowego Centrum Umiejętności w budynku ZSTI (...).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-474d2746-8d08-4cce-a3dc-e1bb127b3576
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00377893/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 sprzęt specjalistyczny dla BCU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSTI.26.4/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1: „Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowiska szkoleniowego umiejętności obsługa platformy internetu rzeczy (IoT) wizualizacja KNX”.Zamówienie obejmuje dostawę:a) Zasilacza magistrali KNX – 1 szt.
b) Aktora przełączającego uniwersalnego 8-krotnego KNX – 1 szt.
c) Regulatora temperatury KNX – komplet z ramką - 1 szt.
d) Przycisku 2-krotnego KNX – komplet z ramką - 1 szt.
e) Sterownika LED monochromatycznego 1-kanałowego KNX - 1 szt.
f) Sterownika LED 4-kanałowego RGBW KNX - 1 szt.
g) Wejścia binarnego 4-krotnego KNX - 1 szt.
h) Serwera wizualizacji Thinknx Micro - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31731100-0 - Moduły
31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2: „Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowiska szkoleniowego do umiejętności Programowanie mikrokontrolerów przemysłowych”.Zamówienie obejmuje dostawę:a) Zestawu edukacyjnego Arduino – 10 szt.
b) Zestawu z Raspberry Pi 5 + oficjalne akcesoria – 10 szt.
c) Monitora do Raspberry Pi – 10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31731100-0 - Moduły
31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 3: „Dostawa zestawu urządzeń do spawania światłowodów”.Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Reflektometru optycznego – 1 szt.
b) Spawarki światłowodowej wraz z przycinarką – 5 szt.
c) Torby narzędziowej do pracy ze światłowodami – 5 szt.
d) Kamery inspekcyjnej – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38621000-4 - Aparatura światłowodowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237250-6 - Akcesoria do czyszczenia komputerów
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 102500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 4: „Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowiska szkoleniowego umiejętności obsługa platformy internetu rzeczy IoT”.Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Czujnika temperatury i wilgotności w standardzie SUPLA – 10 szt.
b) Sterownika LED RGBW w standardzie SUPLA – 10 szt.
c) Sterownika LED White w standardzie SUPLA – 10 szt.
d) Sterownika rolet w standardzie SUPLA – 10 szt.
e) Przekaźnika dwukanałowego w standardzie SUPLA – 10 szt.
f) Tabletu z systemem Android – 10 szt.
g) Sterownika rolet dopuszkowego w standardzie ZigBee Tuya – 10 szt.
h) Kamery wewnętrznej WiFi Tuya – 10 szt.
i) Czujnika otwarcia okna ZigBee Tuya – 10 szt.
j) Przekaźnika dopuszkowego ZigBee Tuya – 10 szt.
k) Inteligentnego gniazdka ZigBee Tuya – 10 szt.
l) Pilota scen ZigBee Tuya – 10 szt.
m) Sterownika LED RGB ZigBee Tuya – 10 szt.
n) Bramki ZigBee Tuya – 10 szt.
o) Łącznika zwiernego monostabilnego – 40 szt.
p) Łącznika roletowego monostabilnego – 20 szt.
q) Taśmy LED RGB – 20 m
r) Taśmy LED RGBW – 10 m
s) Taśma LED White – 10 m
t) Profilu aluminiowego do taśm LED – 40 m
u) Zasilacza taśm LED – 20 szt.
v) Kontrolki LED 230V – 100 szt.
w) Gniazda zasilającego z wyłącznikiem i kablem zasilającym – 20 szt.
x) Gniazda zasilającego podwójnego z uziemieniem – 10 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31731100-0 - Moduły
30213200-7 - Komputer tablet
31224100-3 - Wtyki i gniazda
31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
4.5.5.) Wartość części: 24400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 5: „Wykonanie stanowisk szkoleniowych do umiejętności Obsługa platformy internetu rzeczy IoT”.Zamówienie obejmuje usługę wykonania:
a) Stanowiska SUPLA - 10 szt.
b) Stanowiska ZigBee Tuya – 10 szt.
c) Stanowiska KNX IoT z serwerem wizualizacji Thinknx – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych
4.5.5.) Wartość części: 25500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9722,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9722,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9722,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dystron S.C. Michał Felińczak Michał Kozanecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302258963
7.3.3) Ulica: Hetmańska 26/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-252
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9722,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120417,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120417,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120417,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERLAB Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 01722002700000
7.3.3) Ulica: Kosiarzy 37/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-953
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120417,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28363,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28363,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoneo Oleksiewicz Spółka Komandytowo-Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52128804100000
7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28363,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-19Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28413,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28413,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28413,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Zobek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120272398
7.3.3) Ulica: Matejki 4
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28413,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI MSZANA DOLNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla: Zadanie I - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Raba Niżna" Zadanie II - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Kasina Wielka"
- Modernizacja budynku Urzędu Miasta Mszana Dolna - etap 2 wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej i wentylacji mechanicznej
więcej: przetargi MSZANA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Dostawa systemów edukacyjnych do fizjologii i farmakologii, znak sprawy AEZ/S-153/2024
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.