eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana Dolna"Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowisk szkoleniowych oraz usługa wykonania stanowisk szkoleniowych do Branżowego Centrum Umiejętności w budynku ZSTI (...).



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowisk szkoleniowych oraz usługa wykonania stanowisk szkoleniowych do Branżowego Centrum Umiejętności w budynku ZSTI (...).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO - INFORMATYCZNYCH W MSZANIE DOLNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001045051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 4

1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat1@zsti.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-474d2746-8d08-4cce-a3dc-e1bb127b3576

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowisk szkoleniowych oraz usługa wykonania stanowisk szkoleniowych do Branżowego Centrum Umiejętności w budynku ZSTI (...).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-474d2746-8d08-4cce-a3dc-e1bb127b3576

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00377893/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 sprzęt specjalistyczny dla BCU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408997

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSTI.26.4/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 182400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1: „Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowiska szkoleniowego umiejętności obsługa platformy internetu rzeczy (IoT) wizualizacja KNX”.Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Zasilacza magistrali KNX – 1 szt.
b) Aktora przełączającego uniwersalnego 8-krotnego KNX – 1 szt.
c) Regulatora temperatury KNX – komplet z ramką - 1 szt.
d) Przycisku 2-krotnego KNX – komplet z ramką - 1 szt.
e) Sterownika LED monochromatycznego 1-kanałowego KNX - 1 szt.
f) Sterownika LED 4-kanałowego RGBW KNX - 1 szt.
g) Wejścia binarnego 4-krotnego KNX - 1 szt.
h) Serwera wizualizacji Thinknx Micro - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31731100-0 - Moduły

31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2: „Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowiska szkoleniowego do umiejętności Programowanie mikrokontrolerów przemysłowych”.Zamówienie obejmuje dostawę:

a) Zestawu edukacyjnego Arduino – 10 szt.
b) Zestawu z Raspberry Pi 5 + oficjalne akcesoria – 10 szt.
c) Monitora do Raspberry Pi – 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31731100-0 - Moduły

31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 3: „Dostawa zestawu urządzeń do spawania światłowodów”.
Zamówienie obejmuje dostawę:

a) Reflektometru optycznego – 1 szt.
b) Spawarki światłowodowej wraz z przycinarką – 5 szt.
c) Torby narzędziowej do pracy ze światłowodami – 5 szt.
d) Kamery inspekcyjnej – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38621000-4 - Aparatura światłowodowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237250-6 - Akcesoria do czyszczenia komputerów

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 102500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 4: „Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowiska szkoleniowego umiejętności obsługa platformy internetu rzeczy IoT”.
Zamówienie obejmuje dostawę:

a) Czujnika temperatury i wilgotności w standardzie SUPLA – 10 szt.
b) Sterownika LED RGBW w standardzie SUPLA – 10 szt.
c) Sterownika LED White w standardzie SUPLA – 10 szt.
d) Sterownika rolet w standardzie SUPLA – 10 szt.
e) Przekaźnika dwukanałowego w standardzie SUPLA – 10 szt.
f) Tabletu z systemem Android – 10 szt.
g) Sterownika rolet dopuszkowego w standardzie ZigBee Tuya – 10 szt.
h) Kamery wewnętrznej WiFi Tuya – 10 szt.
i) Czujnika otwarcia okna ZigBee Tuya – 10 szt.
j) Przekaźnika dopuszkowego ZigBee Tuya – 10 szt.
k) Inteligentnego gniazdka ZigBee Tuya – 10 szt.
l) Pilota scen ZigBee Tuya – 10 szt.
m) Sterownika LED RGB ZigBee Tuya – 10 szt.
n) Bramki ZigBee Tuya – 10 szt.
o) Łącznika zwiernego monostabilnego – 40 szt.
p) Łącznika roletowego monostabilnego – 20 szt.
q) Taśmy LED RGB – 20 m
r) Taśmy LED RGBW – 10 m
s) Taśma LED White – 10 m
t) Profilu aluminiowego do taśm LED – 40 m
u) Zasilacza taśm LED – 20 szt.
v) Kontrolki LED 230V – 100 szt.
w) Gniazda zasilającego z wyłącznikiem i kablem zasilającym – 20 szt.
x) Gniazda zasilającego podwójnego z uziemieniem – 10 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31731100-0 - Moduły

30213200-7 - Komputer tablet

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny

4.5.5.) Wartość części: 24400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 5: „Wykonanie stanowisk szkoleniowych do umiejętności Obsługa platformy internetu rzeczy IoT”.
Zamówienie obejmuje usługę wykonania:

a) Stanowiska SUPLA - 10 szt.
b) Stanowiska ZigBee Tuya – 10 szt.
c) Stanowiska KNX IoT z serwerem wizualizacji Thinknx – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

4.5.5.) Wartość części: 25500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9722,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9722,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9722,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dystron S.C. Michał Felińczak Michał Kozanecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302258963

7.3.3) Ulica: Hetmańska 26/8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-252

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9722,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120417,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120417,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120417,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERLAB Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 01722002700000

7.3.3) Ulica: Kosiarzy 37/20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-953

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120417,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-18

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28363,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28363,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoneo Oleksiewicz Spółka Komandytowo-Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52128804100000

7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28363,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-19

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28413,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28413,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28413,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Zobek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120272398

7.3.3) Ulica: Matejki 4

7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28413,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Inwestycja dofinansowana w ramach Krajowego Planu odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.