Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448232/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
- 2023/BZP 00466538/01 - Wynik z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą” lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/8321811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6427019b-6ccc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021486/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.33 Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448232
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.73.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 952970,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 (Paczków) jest ,,Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w sezonie zimowym 2023/2024” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90.62.00.00-9 – usługi odśnieżania;
90.63.00.00-2 – usługi usuwania oblodzeń.
2. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 (Paczków) jest świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i likwidacją śliskości zimowej, na drogach wojewódzkich w sezonie zimowym 2023/2024.
2.1 Zadanie nr 1 – Paczków.
Plac składowy w Paczkowie (do 15 km od Paczkowa). Dysponowanie, przygotowanie placu oraz jego dostosowanie do wymagań ustawy o ochronie środowiska należą do obowiązków Wykonawcy.
Drogi objęte zimowym utrzymaniem :
nr 382 Stanowice-Paczków-Gr.Państwa odc. Gr.woj.-Paczków-Gr. Państwa km 71+734 do 77+716,standard IV.
Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem 5,982 km.
Łączna długość odcinków dróg do posypywania – 5,982 km, w tym odcinki utrzymywane w standardach :
IV standard - 5,982 km, długość odc. do posyp. 3,200 km.
Chodniki objęte zimowym utrzymaniem:
Razem powierzchnia chodników do utrzymania 6 655 m2.
Ilość wykonywanego odśnieżania jest orientacyjna, może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych (odśnieżanie chodników poza terenem zabudowanym oraz na mostach i wiaduktach).
Zakłada się odśnieżanie chodnika na szerokości do 1,50 m, bez względu na szerokość chodnika.
Do odśnieżania chodników należy przystąpić po ustaniu opadów w ciągu 4 godzin od telefonicznego wezwania przez dyżurnego akcji zimowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 162533,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 (Nysa) jest ,,Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w sezonie zimowym 2023/2024” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90.62.00.00-9 – usługi odśnieżania;
90.63.00.00-2 – usługi usuwania oblodzeń.
2. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 (Nysa) jest świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i likwidacją śliskości zimowej, na drogach wojewódzkich w sezonie zimowym 2023/2024.
2.1 Zadanie nr 2 – Nysa.
Plac składowy w Nysie (do 15 km od Nysy). Dysponowanie, przygotowanie placu oraz jego dostosowanie do wymagań ustawy o ochronie środowiska należą do obowiązków Wykonawcy.
Drogi objęte zimowym utrzymaniem:
nr 411 Nysa-Głuchołazy /Droga 40/ km 0+000 do 22+230, standard III;
nr 489 Droga 46/Głębinów/-Nysa-...*- droga 41 /Niwnica/ km 0+000 do 11+216, standard III.
Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem 33,446 km.
Łączna długość odcinków dróg do posypywania – 33,446 km, w tym odcinki utrzymywane w standardach :
III standard -33,446 km, długość odc. do posyp. 26,500 km.
Chodniki objęte zimowym utrzymaniem:
Droga nr 411:
m. Nysa – 6800,0 m2
m. Głuchołazy – 2060,0 m2
m. Podkamień – 840,0 m2
m. Przełęk – 230,0 m2
m. Polski Świętów – 450,0 m2
m. Bodzanów-Głuchołazy – 1050,0 m2
Droga nr 489
m. Nysa – 8300 m2
m. Niwnica – 700 m2
Razem powierzchnia chodników do utrzymania 20.430,0 m2.
Ilość wykonywanego odśnieżania jest orientacyjna, może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych (odśnieżanie chodników poza terenem zabudowanym oraz na mostach i wiaduktach).
Zakłada się odśnieżanie chodnika na szerokości do 1,50 m, bez względu na szerokość chodnika.
Do odśnieżania chodników należy przystąpić po ustaniu opadów w ciągu 4 godzin od telefonicznego wezwania przez dyżurnego akcji zimowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 380845,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 (Korfantów) jest ,,Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w sezonie zimowym 2023/2024” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90.62.00.00-9 – usługi odśnieżania;
90.63.00.00-2 – usługi usuwania oblodzeń.
2. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 (Korfantów) jest świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i likwidacją śliskości zimowej, na drogach wojewódzkich w sezonie zimowym 2023/2024.
2.1 Zadanie nr 3 – Korfantów.
Plac składowy w Korfantowie (do 15 km od Korfantowa). Dysponowanie, przygotowanie placu oraz jego dostosowanie do wymagań ustawy o ochronie środowiska należą do obowiązków Wykonawcy.
Drogi objęte zimowym utrzymaniem :
nr 407 Nysa-Korfantów-Łącznik odcinek Nysa-Korfantów-Gr.pow.Nysa km 0+000 do 21+696, standard IV;
nr 406 Nysa-Włostowa km 0+000 do 19+414, standard IV;
nr 405 Niemodlin-Korfantów km 0+000 do 18+479, standard IV.
Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem 59,589 km.
Łączna długość odcinków dróg do posypywania – 28,800 km, w tym odcinki utrzymywane w standardach :
IV standard - 59,589 km, długość odc. do posyp. 28,800 km.
Chodniki objęte zimowym utrzymaniem:
Droga nr 406:
m. Jasienica Dolna - 1060,0 m2
m. Piątkowice - 670,0 m2
m. Budzieszowice - 580,0 m2
m. Wierzbie - 850,0 m2
m. Rusocin - 1130,0 m2
Droga nr 407:
m. Korfantów - 1980,0 m2
m. Kubice - 80,0 m2
m. Włodary - 660,0 m2
Droga nr 405 :
m. Niemodlin – Wydrowice - 2400 m2
m. Małe Tułowice - 220 m2
m. Tułowice - 2550,0 m2
m. Korfantów - 140,0 m2
m. Paczków - 3600,0 m2
Razem powierzchnia chodników do utrzymania 15 920 m2.
Ilość wykonywanego odśnieżania jest orientacyjna, może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych (odśnieżanie chodników poza terenem zabudowanym oraz na mostach i wiaduktach).
Zakłada się odśnieżanie chodnika na szerokości do 1,50 m, bez względu na szerokość chodnika.
Do odśnieżania chodników należy przystąpić po ustaniu opadów w ciągu 4 godzin od telefonicznego wezwania przez dyżurnego akcji zimowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 409591,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. ,,Piomar" Marzena Kalka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531817743
7.3.3) Ulica: Okrzei 8/3
7.3.4) Miejscowość: Paczków
7.3.5) Kod pocztowy: 48-370
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KOP.COM Aneta Otręba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910035402
7.3.3) Ulica: Jaczowice 5
7.3.4) Miejscowość: Niemodlin
7.3.5) Kod pocztowy: 49-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 24 w Opolu"
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.