Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00442553/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi szycia na miarę umundurowania wyjściowego i służbowego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy promowanych na I stopień oficerski”
SPRAWA 40/24/P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz/public/postepowanie?postepowanie=718665261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi szycia na miarę umundurowania wyjściowego i służbowego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy promowanych na I stopień oficerski”SPRAWA 40/24/P
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c788db5d-cc27-49f3-85a1-99058bdc9b66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 SZYCIE UMUNDUROWANIA NA MIARĘ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442553
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40/24/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 443400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I – Umundurowanie służbowe;Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne zadania:
a) Zadanie I – Umundurowanie służbowe;
b) Zadanie II – Umundurowanie wyjściowe;
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz załączniki do SWZ wskazane poniżej:
a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 2 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik nr 9 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
d) Załącznik nr 11 do SWZ tj. Klauzula Jakościowa 41BLSz;
Załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia umundurowania typu służbowego, wyjściowego wg określonych wzorów dla żołnierzy słuchaczy i żołnierzy kompanii reprezentacyjnej wg. WDTT dla każdego asortymentu. Umundurowanie zostanie uszyte z materiału własnego wykonawcy.
Zastosowane materiały oraz wszystkie dodatki do wykonania danego umundurowania muszą być zgodne z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dotyczącą danego umundurowania. Zamawiający podejmuje ostateczną decyzję w zakresie odstępstw od poszczególnych wymagań jakościowych na wniosek Wykonawcy zaopiniowany przez instytucję ekspercką (Szefostwo Służby Mundurowej IWSp SZ) właściwą w zakresie przedmiotów umundurowania i wyekwipowania określonych w umowie.
Umundurowanie zostanie uszyte według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2024r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT) stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ.
Umundurowanie zostanie uszyte z materiału własnego wykonawcy. Zastosowany materiał oraz wszystkie dodatki do wykonania danego umundurowania muszą być zgodne z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dotyczącą danego umundurowania. W przypadkach spornych (dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia), dotyczących jakości umundurowania na etapie produkcji, Zamawiający przewiduje udział przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO, celem wydania opinii.
Wymagania dotyczące zapewnienia jakości zostały zawarte w Klauzuli Jakościowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ oraz załącznik nr 2 do umowy.
Proces nadzorowania jakości przedmiotu zamówienia prowadzi ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z decyzją Nr 126/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 16 sierpnia 2019 r. w sprawie zapewnienia jakości sprzętu wojskowego i usług, których przedmiotem jest sprzęt wojskowy (Dz. Urz. MON z 2021 r. poz. 280 z późn. zm.) – „Procedura - 02”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.5.5.) Wartość części: 290772,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II – Umundurowanie wyjściowe;Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne zadania:
a) Zadanie I – Umundurowanie służbowe;
b) Zadanie II – Umundurowanie wyjściowe;
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz załączniki do SWZ wskazane poniżej:
a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 2 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik nr 9 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
d) Załącznik nr 11 do SWZ tj. Klauzula Jakościowa 41BLSz;
Załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia umundurowania typu służbowego, wyjściowego wg określonych wzorów dla żołnierzy słuchaczy i żołnierzy kompanii reprezentacyjnej wg. WDTT dla każdego asortymentu. Umundurowanie zostanie uszyte z materiału własnego wykonawcy.
Zastosowane materiały oraz wszystkie dodatki do wykonania danego umundurowania muszą być zgodne z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dotyczącą danego umundurowania. Zamawiający podejmuje ostateczną decyzję w zakresie odstępstw od poszczególnych wymagań jakościowych na wniosek Wykonawcy zaopiniowany przez instytucję ekspercką (Szefostwo Służby Mundurowej IWSp SZ) właściwą w zakresie przedmiotów umundurowania i wyekwipowania określonych w umowie.
Umundurowanie zostanie uszyte według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2024r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT) stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ.
Umundurowanie zostanie uszyte z materiału własnego wykonawcy. Zastosowany materiał oraz wszystkie dodatki do wykonania danego umundurowania muszą być zgodne z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dotyczącą danego umundurowania. W przypadkach spornych (dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia), dotyczących jakości umundurowania na etapie produkcji, Zamawiający przewiduje udział przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO, celem wydania opinii.
Wymagania dotyczące zapewnienia jakości zostały zawarte w Klauzuli Jakościowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ oraz załącznik nr 2 do umowy.
Proces nadzorowania jakości przedmiotu zamówienia prowadzi ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z decyzją Nr 126/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 16 sierpnia 2019 r. w sprawie zapewnienia jakości sprzętu wojskowego i usług, których przedmiotem jest sprzęt wojskowy (Dz. Urz. MON z 2021 r. poz. 280 z późn. zm.) – „Procedura - 02”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.5.5.) Wartość części: 254610,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290772,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290772,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290772,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KREATOR SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87926444444
7.3.3) Ulica: BOLESŁAWA CHROBREGO 97
7.3.4) Miejscowość: TORUŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290772,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KREATOR SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87926744444
7.3.3) Ulica: BOLESŁAWA CHROBREGO 97
7.3.4) Miejscowość: TORUŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego dla serwerów i przełączników, z podziałem na zadania
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.