eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraKonserwacja oświetlenia ze źródeł odnawialnych zlokalizowanego na terenie gminy Dobra



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ze źródeł odnawialnych zlokalizowanego na terenie gminy Dobra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685496

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczecińska 16A

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-003

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzial@dobraszczecinska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dobraszczecinska.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia ze źródeł odnawialnych zlokalizowanego na terenie gminy Dobra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d552e98-7c4c-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030731/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wykonanie usług konserwacji oświetlenia ze żródeł odnawialnych zlokalizowanego na terenie Gminy Dobra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Zamawiający w dniu 18 maja 2022 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu podstawowego na zasadach prawnych obowiązujących od 01.01.2020 roku (Ustawa Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), ogłoszenie nr 2022/BZP 00164545/01 z dnia 18.05.2022 r.
Zamawiający stwierdził konieczność wykonania dodatkowych prac ze względu na zwiększone ilości wymiany uszkodzonych elementów lamp hybrydowych i solarnych, dlatego też zdecydował się skorzystać z możliwości zlecenia robót podobnych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp ze względu na to, że zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu szacunku zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WKI.ZP.271.43.2022.AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana uszkodzonych, zużytych elementów lampy na fabrycznie nowe na terenie Gminy Dobra zarządzanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESEP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552310134

7.3.3) Ulica: Krzywoustego 22/6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-314

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.