Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437626/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DLA 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676225
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DLA 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9916c931-6761-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050743/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Dostawa znaków i tablic drogowych dla 45 WOG w Wędrzynie w podziale na trzy części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437626
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 79/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285097,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa tablic i znaków drogowych dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie z podziałem na trzy części:Część I dostawa tablic specjalnych dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie
2. Zamawiający zobowiązuje się przyjąć do magazynu przedmiot zamówienia i zapłacić za niego umówioną cenę.
3. Dostarczenie przedmiotu zamówienia obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynu SOI, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie SOI lub we wskazanym miejscu przez Kierownika SOI.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia najwyższej jakości, nowy w pierwszej kategorii, wolny od wad fizycznych i prawnych, zgodny z obowiązującą normą w Polsce i UE, certyfikowane. .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym – załącznik nr 1a, 1b, 1c do SWZ oraz we wzorach umów – załącznik nr 5a, 5b, 5c do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .
4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992100-8 - Podświetlane znaki drogowe
34992200-9 - Znaki drogowe
34992300-0 - Znaki uliczne
4.5.5.) Wartość części: 237388,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa tablic i znaków drogowych dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie z podziałem na trzy części:Część II dostawa znaków drogowych dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie.
2. Zamawiający zobowiązuje się przyjąć do magazynu przedmiot zamówienia i zapłacić za niego umówioną cenę.
3. Dostarczenie przedmiotu zamówienia obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynu SOI, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie SOI lub we wskazanym miejscu przez Kierownika SOI.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia najwyższej jakości, nowy w pierwszej kategorii, wolny od wad fizycznych i prawnych, zgodny z obowiązującą normą w Polsce i UE, certyfikowane. .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym – załącznik nr 1a, 1b, 1c do SWZ oraz we wzorach umów – załącznik nr 5a, 5b, 5c do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .
4.5.3.) Główny kod CPV: 31523000-8 - Podświetlane znaki i szyldy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992100-8 - Podświetlane znaki drogowe
34992200-9 - Znaki drogowe
34992300-0 - Znaki uliczne
4.5.5.) Wartość części: 40378,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa tablic i znaków drogowych dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie z podziałem na trzy części:Część III dostawa znaków i tablic BHP dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie.
2. Zamawiający zobowiązuje się przyjąć do magazynu przedmiot zamówienia i zapłacić za niego umówioną cenę.
3. Dostarczenie przedmiotu zamówienia obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynu SOI, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie SOI lub we wskazanym miejscu przez Kierownika SOI.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia najwyższej jakości, nowy w pierwszej kategorii, wolny od wad fizycznych i prawnych, zgodny z obowiązującą normą w Polsce i UE, certyfikowane. .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym – załącznik nr 1a, 1b, 1c do SWZ oraz we wzorach umów – załącznik nr 5a, 5b, 5c do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .
4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992100-8 - Podświetlane znaki drogowe
34992200-9 - Znaki drogowe
34992300-0 - Znaki uliczne
4.5.5.) Wartość części: 7331,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219136,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246033,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219136,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reznak Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543105445
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 1/s
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-839
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219136,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36705,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48484,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36705,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reznak Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543105445
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 1/s
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-839
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36705,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót w ramach zadania: "Budowa Drugiego Żłobka Samorządowego na dz. nr 94 obr. 0047 m. Sulęcin w celu utworzenia 40 miejsc opieki"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SULĘCINIE SP. Z O.O.
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 220815W - ul. Jabłoniowej w Starej Niedziałce (I etap)
- Bąkowo - budowa chodnika od ul. Ordynackiej wzdłuż ul. Wieczornych Mgieł
- "Oznakowanie obszarów Natura 2000 na terenie województwa zachodniopomorskiego"
- "Eliminacja zdiagnozowanych dostępnościowych barier technicznych w szkołach"
- Budowa dwóch parkingów oraz przebudowa ulicy Bronisława Malinowskiego w Białogardzie
- Utrzymanie, konserwacja i oznakowanie dróg gminnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
więcej: Podświetlane znaki i szyldy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.