eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraRewitalizacja skweru pomiędzy ulicami Okrzei i Wojska Polskiego - Plac Kościuszki w Jeleniej Górze



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja skweru pomiędzy ulicami Okrzei i Wojska Polskiego – Plac Kościuszki w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja skweru pomiędzy ulicami Okrzei i Wojska Polskiego – Plac Kościuszki w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2b260ed-37bb-4ea5-a3f1-3f6880139dca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088502/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Rewitalizacja skweru pomiędzy ul. Okrzei i Wojska Polskiego - Plac Kościuszki w Jeleniej Górze.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436887

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.38.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rewitalizacji skweru pomiędzy ulicą Okrzei i Aleją Wojska Polskiego – Plac Kościuszki w Jeleniej Górze.
Zamówienie obejmuje nowe zagospodarowanie terenu zieleni wraz ze ścieżkami, małą architekturą, placem zabaw i siłownią zewnętrzną, a także odbudowę i uczynnienie zabytkowej fontanny oraz budowę toalety publicznej.
Zamówienie obejmie zakresem działki o numerach: 83/2, 76/2, 82/2, 84/1, 84/2, AM-59, obręb 0028.

2. Zamówienie realizowane będzie jako dwa (2) zadania tj.:
1) ZADANIE I – zakres rzeczowy, realizowany w ramach zadania budżetowego pn.: „Zielono w sercu miasta – Rewitalizacja Placu Kościuszki przy ul. Okrzei” – Jeleniogórski Budżet Obywatelski 2024 r.
2) ZADANIE II – zakres rzeczowy tj. wykonanie wszystkich pozostałych prac stanowiących przedmiot zamówienia, w tym budowy publicznej toalety i odbudowy fontanny, realizowany w ramach zadania budżetowego pn.: „Tworzenie atrakcyjnych przestrzeni publicznych wraz z poprawą infrastruktury na obszarze śródmieścia Jeleniej Góry”.

3. Podstawowe parametry inwestycji:
- całkowita powierzchnia projektowanego zagospodarowania terenu - 3954,58 m2
- ciągi piesze z miału kamiennego - 625,02 m2
- nawierzchnia bezpieczna - 902,67 m2
- nawierzchnia trawiasta i niska zieleń urządzona - 2277,31 m2
- powierzchnia całkowita fontanny - 35,00 m2

4 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) ZADANIE I:
a) demontaż istniejących urządzeń zabawowych przeznaczonych do likwidacji lub przeniesienia,
b) zabezpieczenie urządzeń zabawowych przeznaczonych do zachowania w obecnej lokalizacji,
c) budowę instalacji elektrycznej na potrzeby oświetlenia parkowego z wpięciem do istniejącego złącza kablowego (warunki przyłączenia nr WP/097196/2021/O01R01),
d) dostawę i montaż elementów małej architektury na plac zabaw dla młodszych dzieci (z piaskownicą): ławki – 4 szt. i 1 kosz na śmieci – zgodnie z dokumentacją projektową,
e) nasadzenia: grupy krzewów - lilak Meyera „Palibin” (684 szt.) – zgodnie z rys. Z-01.
2) ZADANIE II:
a) rozbiórkę istniejących nawierzchni z podbudową oraz krawężników,
b) rozbiórkę ogrodzenia placu zabaw,
c) rozbiórkę istniejącej małej architektury (ławki, kosze na śmieci),
d) karczowanie drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki,
e) likwidację schodów terenowych,
f) wykonanie nowych ciągów pieszych z odtworzeniem historycznego układu,
g) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej w strefie toalety publicznej,
h) wykonanie nawierzchni bezpiecznej ze żwiru,
i) konserwację, naprawę i powtórny montaż wyposażenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej przeznaczonego do przeniesienia,
j) naprawę i konserwację wyposażenia placu zabaw przeznaczonego do zachowania w obecnych lokalizacjach,
k) montaż nowych elementów małej architektury zgodnie z projektem wykonawczym (ławki, kosze na odpady, ogrodzenie placu zabaw, barierki trawnikowe, lampy oświetleniowe),
l) budowę instalacji sanitarnej na potrzeby publicznej toalety oraz fontanny,
m) budowę instalacji elektrycznej na potrzeby zasilania fontanny i szaletu publicznego z wpięciem do istniejącego złącza kablowego (warunki przyłączenia nr WP/097196/2021/O01R01),
n) odbudowę i uruchomienie fontanny wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną,
o) budowę publicznej toalety,
p) nasadzenia zieleni i regenerację trawników.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45262210-6 - Fundamentowanie

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2410800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3193000,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2410800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KÓŁKO ROLNICZE W SIEDLĘCINIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110155801

7.3.3) Ulica: Lwówecka nr 24

7.3.4) Miejscowość: Siedlęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 58-508

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2410800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Planowany termin wykonania zamówienia dla Zadania I ustala się następująco:
1) Zakończenie przedmiotu umowy – do dnia 22.11.2024 r. (data podpisania protokołu odbioru końcowego Zadania I);
2) Wykonawca zobowiązany jest na co najmniej 7 dni przed terminem wskazanym w ust. 1 pkt 1) umowy tj. do dnia 15.11.2024 r. zakończyć wykonywanie przedmiotu umowy i dokonać zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego w zakresie Zadania I (data pisemnego zgłoszenia Wykonawcy o wykonaniu przedmiotu umowy w zakresie Zadania I).
2. Planowany termin wykonania zamówienia dla Zadania II ustala się następująco:
1) Zakończenie przedmiotu umowy – do 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy,
tj. do dnia 11.09.2025 r. (data podpisania protokołu odbioru końcowego Zadania II).
2) Wykonawca zobowiązany jest na co najmniej 7 dni przed terminem wskazanym w ust. 2 pkt 1) tj. do dnia 04.09.2025 r. zakończyć wykonywanie przedmiotu umowy i dokonać zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego w zakresie Zadania II (data pisemnego zgłoszenia Wykonawcy o wykonaniu przedmiotu umowy w zakresie Zadania II).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.