Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00447343/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W TURSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211037617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 28
1.5.2.) Miejscowość: Tursk
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpstursk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dpstursk/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.wrota.lubuskie.pl/dpstursk/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe2c119b-66c3-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073456/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447343/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.3300.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie przez okres trwania umowy usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku. Usługi pralnicze będące przedmiotem zamówienia obejmują:
a) wykonania z należytą starannością oraz zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi z tzw. barierą biologiczną (rozdział prac brudnych i czystych) oraz wymogami technologicznymi (poprzez odpowiedni dobór receptury środków piorąco-dezynfekujących, ruch postępowy ciągu technologicznego) na rzecz Zamawiającego usług pralniczych w zakresie:
kompleksowego prania, w tym: bielizny pościelowej, odzieży mieszkańców, odzieży roboczej pracowników Zamawiającego, wyposażenia łóżek i innego asortymentu wyszczególnionego w protokole zdawczo – odbiorczym - Załącznik nr 1 do wzoru umowy tj. Załącznika nr 8 do SWZ (łącznie z dezynfekcją wstępną w przypadku bielizny skażonej w każdym stopniu oraz zanieczyszczonej materiałem biologicznym, przeprowadzą w pralnicach Wykonawcy),
b) naprawę bielizny i odzieży roboczej pracowników (drobne naprawy, przyszywanie tasiemek, guzików) na własny koszt,
c) maglowanie, prasowanie, suszenie,
d) Konfekcjonowanie (pakowanie) asortymentowe i wagowe po procesie prania.
2. Przekazanie prania brudnego i odbiór wypranego odbywać się będzie 3 razy w tygodniu: co drugi dzień w poniedziałki, środy, piątki w siedzibie Zamawiającego w obecności osób odpowiedzialnych po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w godzinach od 8.00 – 12.00( ), w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r., z zastrzeżeniem cyklu - zwrot całej partii prania z ostatniego odbioru, tj. w:
a) przypadku pobrania odzieży zanieczyszczonej do prania z magazynu Zamawiającego w poniedziałek, Wykonawca dostarczy je wyprane w środę, odebrane w środę dostarczy do magazynu Zamawiającego w piątek, zaś pobrane w piątek odda do magazynu Zamawiającego w poniedziałek;
b) pranie przewożone będzie na koszt i przy użyciu środków transportu Wykonawcy, zgodnie z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi;
c) miejsce wykonania usługi tj. przekazanie prania brudnego i odbiór wypranego: DPS w Tursku, Tursk 28, 69-200 Sulęcin;
d) usługi realizowane będą w pralni Wykonawcy przy użyciu jego środków czystości, a do pakowania czystego prania Wykonawca użyje własnych worków lub innych opakowań, których koszt jest uwzględniony w cenie usługi pralniczej.
3. Szacunkowa ilość prania w ciągu trwania umowy wynosić będzie 40.000 kg (w tym: 20.000 kg zamówienia podstawowego + 20.000 kg w ramach prawa opcji). Podana ilość prania, jest ilością szacunkową i Zamawiający zastrzega sobie możliwość jej zmiany ze względu na aktualne potrzeby z zastrzeżeniem zapisów § 6 ust. 1 wzoru umowy (Załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.Uzasadnienie
Zamawiający przed otwarciem ofert opublikował kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, która wynosi: 160.000,00 zł brutto.
W postępowaniu wpłynęła skutecznie jedna oferta od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tj. CITONET SZCZECIN Sp. z o.o. i CITONET BYDGOSZCZ Sp. z o.o. oraz jedna oferta, która wpłynęła nieskutecznie od Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „HYGEA” Czesław Golik z siedzibą w miejscowości Lubasz tj. wpłynął plik zaszyfrowany o nazwie: „OFERTA DPS TURSK.zip” na skrzynkę ePUAP, który był zaszyfrowany, jednak nie można było skutecznie odszyfrować oferty. Z informacji uzyskanych od MiniPortalu Wykonawca, do złożenia oferty, użył - zamiast ID postępowania z miniPortalu, Identyfikator postępowania z Platformy e-Zamówienia, który jest skrócony ze względu na nadmiarową liczbę znaków. Systemy te nie są ze sobą powiązane. Składając ofertę należy podawać tylko identyfikator z miniPortalu, o czym Wykonawca jest informowany m.in. na etapie szyfrowania pliku. Oferta nie została prawidłowo odnotowana przez system i nie ma możliwości na jej odszyfrowanie. W związku z powyższym Zamawiający nie mógł się zapoznać z treścią otrzymanego pliku i uznaje, że oferta została złożona nieskutecznie.
Zważywszy na fakt, że Zamawiający nie możliwości zwiększenia środków w budżecie do ceny zaoferowanej w ofercie złożonej przez Wykonawców: CITONET SZCZECIN Sp. z o.o. i CITONET BYDGOSZCZ Sp. z o.o. tj. 431 976,00 zł unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431976,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ŻW (2025)
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postępowanie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.