eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDruk i dostawa książki "Inwentarz spuścizny księcia Jana Fryderyka z 1600 roku"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa książki
„Inwentarz spuścizny księcia Jana Fryderyka z 1600 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810543200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Korsarzy 34

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-540

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 434 83 11

1.5.8.) Numer faksu: 91 434 79 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zamek.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa książki
„Inwentarz spuścizny księcia Jana Fryderyka z 1600 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cbb62b0-6010-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034248/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Druk i dostawa książki " Inwentarz spuścizny księcia Jana Fryderyka z 1600 roku"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436699/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.312.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 35450,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa książki „Inwentarz spuścizny księcia Jana Fryderyka z 1600 roku”.

Specyfikacja:
„Inwentarz spuścizny księcia Jana Fryderyka z 1600 roku” – książka

1) Środek:
format bloku: 195 x 310 mm (szer. x wys.)
w tym:
• podstawowy blok w duotonie – 320 str. +/-5%
papier: Pergraphica Classic Rough 100g lub równoważny w zakresie parametrów: gramatura 100g, nieprzezroczystość 91,5%, grubość 138 ųm, spulchnienie 1.4, jasność 110, białość CIE 148
zadruk: 2 + 2 (Black, Pantone – dwie farby, jak określono poniżej)

• składka pełnokolorowa – 16 str. (wewnątrz powyższego bloku)
papier: Arctic Volume White 130g lub równoważny w zakresie parametrów: 130g, nieprzezroczystość 96%, grubość 143 ųm, spulchnienie 1.1, jasność 96, białość CIE 120
zadruk: 4 + 4
szycie nićmi po dłuższym boku

szczegóły zadruku:
str. 001—120 = Pantone 2070 U
str. 121—208 = Pantone Violet U
[tu: wkładka pełnokolorowa 16 str.]
str. 209—240 = Pantone Violet U
str. 241—248 = Pantone 2070 U
str. 249—320 = Pantone Violet U

2) Wyklejka:
papier: Pergraphica Classic Rough 150g lub równoważny w zakresie parametrów: gramatura 150g, nieprzezroczystość 96,5%, grubość 209 ųm, spulchnienie 1.4, jasność 110, białość CIE 148
zadruk: 2+0 na obu wyklejkach (Black, Pantone 2070 U)

3) Oprawa:
Pseudozintegrowana, teczka: z cienkiej tekturki/kartonu o grubości 1–1,5 mm, 650g

okleina:
Wibalin Stria Black (tekstura „fale” pionowo na okładce!) lub równoważny w zakresie: czarny papier barwiony w masie, z teksturą „fale”, gramatura 115g, grubość 205 ųm; duża odporność na zarysowanie, ścieranie, plamienie i odciski palców; do stosowania introligatorskiego
-lub-
Wibalin Flute Black (tekstura „prążek” pionowo na okładce!) lub równoważny w zakresie: czarny papier barwiony w masie, z teksturą prążkowaną, gramatura 115g, grubość 260 ųm; duża odporność na zarysowanie, ścieranie, plamienie i odciski palców; do stosowania introligatorskiego

zadruk: brak
uszlachetnienie: Hot Stamping biała folia matowa na przodzie okładki (wym. 140 x 80 mm) i na grzbiecie książki (wym. ok. 20 x 80 mm)
grzbiet płaski
kapitałka: czarna
tasiemka: czarna, 6 mm szer.

4) Objętości książki: 336 strony +/-5%

5) Nakład: 500 egz.

6) Numer ISBN 978 83 60816 84 4


Uwaga: Książka będąca przedmiotem niniejszego postępowania ma charakter publikacji o wysokich wymaganiach wydawniczych. Zastosowane przez Zamawiającego nazwy własne materiałów do jej produkcji wraz z projektem graficznym stanowią spójną, kompletną całość gwarantującą, najwyższą jakość wykonania przedmiotu zamówienia (w zakresie precyzyjnego odwzorowania i bezbłędnego [w tym i kolorystycznego] połączenia wszystkich zaprojektowanych elementów).

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają niżej wymienione dokumenty:
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30607,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39375,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30607,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412

7.3.3) Ulica: Al. Piastów 42

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-062

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30607,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.