Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00436699/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa książki
„Inwentarz spuścizny księcia Jana Fryderyka z 1600 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810543200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Korsarzy 34
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-540
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 434 83 11
1.5.8.) Numer faksu: 91 434 79 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zamek.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa książki„Inwentarz spuścizny księcia Jana Fryderyka z 1600 roku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cbb62b0-6010-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034248/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Druk i dostawa książki " Inwentarz spuścizny księcia Jana Fryderyka z 1600 roku"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436699/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.312.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 35450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa książki „Inwentarz spuścizny księcia Jana Fryderyka z 1600 roku”.
Specyfikacja:
„Inwentarz spuścizny księcia Jana Fryderyka z 1600 roku” – książka
1) Środek:
format bloku: 195 x 310 mm (szer. x wys.)
w tym:
• podstawowy blok w duotonie – 320 str. +/-5%
papier: Pergraphica Classic Rough 100g lub równoważny w zakresie parametrów: gramatura 100g, nieprzezroczystość 91,5%, grubość 138 ųm, spulchnienie 1.4, jasność 110, białość CIE 148
zadruk: 2 + 2 (Black, Pantone – dwie farby, jak określono poniżej)
• składka pełnokolorowa – 16 str. (wewnątrz powyższego bloku)
papier: Arctic Volume White 130g lub równoważny w zakresie parametrów: 130g, nieprzezroczystość 96%, grubość 143 ųm, spulchnienie 1.1, jasność 96, białość CIE 120
zadruk: 4 + 4
szycie nićmi po dłuższym boku
szczegóły zadruku:
str. 001—120 = Pantone 2070 U
str. 121—208 = Pantone Violet U
[tu: wkładka pełnokolorowa 16 str.]
str. 209—240 = Pantone Violet U
str. 241—248 = Pantone 2070 U
str. 249—320 = Pantone Violet U
2) Wyklejka:
papier: Pergraphica Classic Rough 150g lub równoważny w zakresie parametrów: gramatura 150g, nieprzezroczystość 96,5%, grubość 209 ųm, spulchnienie 1.4, jasność 110, białość CIE 148
zadruk: 2+0 na obu wyklejkach (Black, Pantone 2070 U)
3) Oprawa:
Pseudozintegrowana, teczka: z cienkiej tekturki/kartonu o grubości 1–1,5 mm, 650g
okleina:
Wibalin Stria Black (tekstura „fale” pionowo na okładce!) lub równoważny w zakresie: czarny papier barwiony w masie, z teksturą „fale”, gramatura 115g, grubość 205 ųm; duża odporność na zarysowanie, ścieranie, plamienie i odciski palców; do stosowania introligatorskiego
-lub-
Wibalin Flute Black (tekstura „prążek” pionowo na okładce!) lub równoważny w zakresie: czarny papier barwiony w masie, z teksturą prążkowaną, gramatura 115g, grubość 260 ųm; duża odporność na zarysowanie, ścieranie, plamienie i odciski palców; do stosowania introligatorskiego
zadruk: brak
uszlachetnienie: Hot Stamping biała folia matowa na przodzie okładki (wym. 140 x 80 mm) i na grzbiecie książki (wym. ok. 20 x 80 mm)
grzbiet płaski
kapitałka: czarna
tasiemka: czarna, 6 mm szer.
4) Objętości książki: 336 strony +/-5%
5) Nakład: 500 egz.
6) Numer ISBN 978 83 60816 84 4
Uwaga: Książka będąca przedmiotem niniejszego postępowania ma charakter publikacji o wysokich wymaganiach wydawniczych. Zastosowane przez Zamawiającego nazwy własne materiałów do jej produkcji wraz z projektem graficznym stanowią spójną, kompletną całość gwarantującą, najwyższą jakość wykonania przedmiotu zamówienia (w zakresie precyzyjnego odwzorowania i bezbłędnego [w tym i kolorystycznego] połączenia wszystkich zaprojektowanych elementów).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają niżej wymienione dokumenty:
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30607,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30607,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412
7.3.3) Ulica: Al. Piastów 42
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-062
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30607,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.