Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00440383/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00441017/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Mickiewicza w Obrzycku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Obrzycko
1.3.) Oddział zamawiającego: Obrzycko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Obrzycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-520
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@obrzycko.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzycko.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0d819f6-68d1-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ulicy Mickiewicza w Obrzycku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0d819f6-68d1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053123/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont ulicy Mickiewicza w Obrzycku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty remontowe obiektu użyteczności publicznej w m. Obrzycko.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn: .:
„ Remont ulicy Mickiewicza w Obrzycku.”
Zakres inwestycji obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
- rozbiórka elementów betonowych (krawężników wraz z ławą)
- rozbiórka nawierzchni chodników z płyt betonowych oraz zjazdów z trylinki
- rozbiórka nawierzchni z trylinki i brukowca zjazdy
- wywóz gruzu z rozbiórki wraz z utylizacją
b) Podbudowy:
- profilowanie i zagęszczenie koryta pod chodnik i zjazdy
- wykonanie warstwy podbudowy betonowej z chudego betonu
- oczyszczanie warstw konstrukcyjno-nawierzchniowej
- skropienie warstw konstrukcyjnych
c) roboty nawierzchniowe:
- frezowanie korekcyjne (lokalnie, głownie przy krawędziach) oraz wcinki na początku
i końcu
- wyrównanie betonem asfaltowym
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej kolorowej gr 8 cm na podsypce
cementowo-piaskowej
- regulacja wysokościowa nawierzchni
- wykonanie krawężników betonowych wyniesionych na ławie oraz krawężników
najazdowych
- wykonanie oznakowania pionowego -znaki małe na słupkach (wymiana)
d) roboty wykończeniowe:
- wyplantowanie terenów zielonych i nawiezienie warstwy humusu o gr. 10 z obsianiem trawą
- oczyszczenie istniejących wpustów z regulacją wysokościową i wymianą żeliwa
- regulacja włazów żeliwnych istniejących studni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428409,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 843701,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428409,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Czarnkowie z/s w Śmieszkowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7630006255
7.3.3) Ulica: ul. Wodna 5B
7.3.4) Miejscowość: Śmieszkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W CZARNKOWIE Z/S W ŚMIESZKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W CZARNKOWIE Z/S W ŚMIESZKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428409,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.