Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418937/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż źródła ciepła i energii elektrycznej na budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej nr 8 w Sieradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Integracyjna nr 8 w Sieradzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861334
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szlachecka 11
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438223719
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp8.sieradz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spi8.sieradz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż źródła ciepła i energii elektrycznej na budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej nr 8 w Sieradzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97c749b1-5a8a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418937/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOR-Z.271.52.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 579106,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie prac budowanych i instalacyjnych wraz z dostawą urządzeń w
budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej nr 8 w Sieradzu związanych z:
a) wykonaniem instalacji rewersyjnej pompy ciepła powietrze/woda wraz ze źródłem szczytowym oraz pozostałymi
elementami centrali cieplnej,
b) montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 39,43 kWp.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
a) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych, zgłoszeń niezbędnych
do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji prac budowlanych,
b) opracowanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zgodnie z programem
funkcjonalno-użytkowym,
c) demontaż istniejącego źródła ciepła wraz z urządzeniami towarzyszącymi,
d) adaptacja pomieszczenia na potrzeby centrali cieplnej,
e) montaż rewersyjnej pompy ciepła powietrze/woda wraz ze źródłem szczytowym oraz pozostałymi elementami centrali
cieplnej o mocy min. 74 kW,
f) montaż kondensacyjnego kotła na paliwo płynne o mocy min. 129 kW wyposażonego w dwustopniowy palnik olejowy,
g) montaż systemu odprowadzania spalin oraz magazynu oleju opałowego,
h) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 39,43 kWp,
i) przebudowa rozdzielni głównej i WLZ,
j) modernizacja pomieszczenia kotłowni,
k) wykonanie towarzyszących robót budowlanych.
l) przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie i przekazanie do operatora systemu
dystrybucyjnego elektroenergetycznego wniosku o zainstalowanie dwukierunkowych liczników energii elektrycznej,
m) przeprowadzenie szkolenia dla wszystkich użytkowników montowanych urządzeń w zakresie sposobu ich użytkowania
oraz przygotowanie i przekazanie w wersji papierowej instrukcji obsługi i eksploatacji,
n) przeprowadzenie rozruchu technologicznego.
3.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej w postaci:
a) wersja drukowana:
- projekt budowlany - 2 egz.,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz.,
b) wersja elektroniczna wszystkich opracowań w formacie zamkniętym w 1 egz.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem wykonywania robót
budowlanych.
Ponadto, Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 941776,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 971700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGM Projekt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 827-130-78-03
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 34 lok. 11
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKOŁA PODSTAWOWA INTEGRACYJNA NR 8
jakie przetargi wygrała firma
SZKOŁA PODSTAWOWA INTEGRACYJNA NR 8
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 971700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Remont nawierzchni dróg powiatowych nr 1725E na ul. Oksińskiego w Sieradzu oraz 1708E na ul. Sieradzkiej w Brąszewicach
- Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Budowa wybiegu dla psów
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.