Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000229270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej Curie 6
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zsllezajsk@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zslchrobry.lezajsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b9508bd-3eba-46b3-aa5e-dc99e6ed4f70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
na potrzeby projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zslchrobry_lezajsk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zslchrobry_lezajsk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zslchrobry_lezajsk, zwanej dalej Platformą.
2. Wykonawcy winni zapoznać się z Regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz Instrukcjami dla Wykonawców (link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje), w których zawarto wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.
Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa wymagania sprzętowo-aplikacyjne, które są niezbędne do pracy na platformazakupowa.pl tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięci min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x10 4, Linux, lub nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) włączona obsługa Java Script;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym
postępowaniu jest Zespół Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku siedzibą ul. M. Curie – Skłodowskiej 6, 37 – 300 Leżajsk, telefon 17 2420019, fax 17 2427628;
2) Inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Leżajsku jest Pani Małgorzata Stachura, email:
iod@starostwo.lezajsk.pl;
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Pzp);
3) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP
4) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin.
5) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
6) Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
7) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO (na adres: Urząd ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
8) Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: L.Dz.ZSL.261.91.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Kurs dla ekonomistów Prowadzenia spraw rachunkowo-finansowych "projekt "Kształcimy dla pracy"
Przedmiot zamówienia:
Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku
Przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego "Podstawy rachunkowości" zakończonego certyfikatem w zawodzie Księgowy (kod zawodu 331301) dla uczestników projektu/ uczniów klas technikum ekonomicznego Zespołu Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
a. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:
Cn.
P1 = -------------- x 60 pkt
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
60 pkt –znaczenie kryterium ceny.
b. Kryterium doświadczenie trenera oceniane będzie następująco:
Punkty za kryterium „doświadczenie trenera” wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia zostaną wyliczone na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w dokumencie sporządzonym wg wzoru załącznikiem do oferty - WYKAZ KADRY DYDAKTYCZNEJ UCZESTNICZĄCEJ W REALIZACJI ZAMÓWIENIA w oparciu o liczbę zrealizowanych przez każdą z osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia ilości szkoleń ponad minimum wymagane dla danej części spójnych z tematyką przedmiotu zamówienia (w ramach poszczególnych części) zgodnie z minimalną wymaganą ilością godzin i liczebnością grupy każde wg następującego wzoru: każde dodatkowe szkolenie – 1 pkt nie więcej jednak niż 40.
Uwaga: Zamawiający w kryterium „doświadczenie trenera” wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia”
W przypadku wykazania do realizacji zamówienia więcej niż jednej osoby, Zamawiający do wyliczenia punktów w danym kryterium, weźmie pod uwagę tylko osoby posiadające najmniejsze dodatkowe doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia, przez osoby wskazane do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić odpowiednie dowody np. poświadczenie wykonania usługi (referencje).
Do wyliczenie punktów w kryterium „doświadczenie trenera” Zamawiający uzna wyłącznie udokumentowane czyli potwierdzone odpowiednimi referencjami samodzielnie przeprowadzone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń.
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1(maksymalnie 60 pkt ) i kryterium okres doświadczenie trenera P2(maksymalnie 40 pkt )
P=P1+P2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Obsługa wózków jezdniowych kategoria II
Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie kursu operatora wózków jezdniowych kat. II, potwierdzonego egzaminem UDT, dla uczniów Zespołu Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku uczących się na kierunkach Technik logistyk i Technik spedytor. Kurs będzie realizowany w latach 2024-2026.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
a. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:
Cn.
P1 = -------------- x 60 pkt
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
60 pkt –znaczenie kryterium ceny.
b. Kryterium doświadczenie trenera oceniane będzie następująco:
Punkty za kryterium „doświadczenie trenera” wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia zostaną wyliczone na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w dokumencie sporządzonym wg wzoru załącznikiem do oferty - WYKAZ KADRY DYDAKTYCZNEJ UCZESTNICZĄCEJ W REALIZACJI ZAMÓWIENIA w oparciu o liczbę zrealizowanych przez każdą z osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia ilości szkoleń ponad minimum wymagane dla danej części spójnych z tematyką przedmiotu zamówienia (w ramach poszczególnych części) zgodnie z minimalną wymaganą ilością godzin i liczebnością grupy każde wg następującego wzoru: każde dodatkowe szkolenie – 1 pkt nie więcej jednak niż 40.
Uwaga: Zamawiający w kryterium „doświadczenie trenera” wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia”
W przypadku wykazania do realizacji zamówienia więcej niż jednej osoby, Zamawiający do wyliczenia punktów w danym kryterium, weźmie pod uwagę tylko osoby posiadające najmniejsze dodatkowe doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia, przez osoby wskazane do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić odpowiednie dowody np. poświadczenie wykonania usługi (referencje).
Do wyliczenie punktów w kryterium „doświadczenie trenera” Zamawiający uzna wyłącznie udokumentowane czyli potwierdzone odpowiednimi referencjami samodzielnie przeprowadzone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń.
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1(maksymalnie 60 pkt ) i kryterium okres doświadczenie trenera P2(maksymalnie 40 pkt )
P=P1+P2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Kurs Stewardesy i Stewarda linii lotniczych
Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie kursu stewardesy i stewarda linii lotniczych dla uczniów, kończącego się egzaminem wewnętrznym i wydaniem certyfikatu ukończenia kursu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
a. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:
Cn.
P1 = -------------- x 60 pkt
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
60 pkt –znaczenie kryterium ceny.
b. Kryterium doświadczenie trenera oceniane będzie następująco:
Punkty za kryterium „doświadczenie trenera” wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia zostaną wyliczone na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w dokumencie sporządzonym wg wzoru załącznikiem do oferty - WYKAZ KADRY DYDAKTYCZNEJ UCZESTNICZĄCEJ W REALIZACJI ZAMÓWIENIA w oparciu o liczbę zrealizowanych przez każdą z osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia ilości szkoleń ponad minimum wymagane dla danej części spójnych z tematyką przedmiotu zamówienia (w ramach poszczególnych części) zgodnie z minimalną wymaganą ilością godzin i liczebnością grupy każde wg następującego wzoru: każde dodatkowe szkolenie – 1 pkt nie więcej jednak niż 40.
Uwaga: Zamawiający w kryterium „doświadczenie trenera” wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia”
W przypadku wykazania do realizacji zamówienia więcej niż jednej osoby, Zamawiający do wyliczenia punktów w danym kryterium, weźmie pod uwagę tylko osoby posiadające najmniejsze dodatkowe doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia, przez osoby wskazane do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić odpowiednie dowody np. poświadczenie wykonania usługi (referencje).
Do wyliczenie punktów w kryterium „doświadczenie trenera” Zamawiający uzna wyłącznie udokumentowane czyli potwierdzone odpowiednimi referencjami samodzielnie przeprowadzone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń.
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1(maksymalnie 60 pkt ) i kryterium okres doświadczenie trenera P2(maksymalnie 40 pkt )
P=P1+P2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Warsztaty dla branży SPL
1. Cel zamówienia: Celem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznych warsztatów z zakresu magazynowania oraz transportu i spedycji dla uczniów branży SPL, mających na celu podniesienie kwalifikacji i kompetencji uczniów w obszarach związanych z gospodarką magazynową oraz transportem i spedycją.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
a. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:
Cn.
P1 = -------------- x 60 pkt
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
60 pkt –znaczenie kryterium ceny.
b. Kryterium doświadczenie trenera oceniane będzie następująco:
Punkty za kryterium „doświadczenie trenera” wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia zostaną wyliczone na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w dokumencie sporządzonym wg wzoru załącznikiem do oferty - WYKAZ KADRY DYDAKTYCZNEJ UCZESTNICZĄCEJ W REALIZACJI ZAMÓWIENIA w oparciu o liczbę zrealizowanych przez każdą z osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia ilości szkoleń ponad minimum wymagane dla danej części spójnych z tematyką przedmiotu zamówienia (w ramach poszczególnych części) zgodnie z minimalną wymaganą ilością godzin i liczebnością grupy każde wg następującego wzoru: każde dodatkowe szkolenie – 1 pkt nie więcej jednak niż 40.
Uwaga: Zamawiający w kryterium „doświadczenie trenera” wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia”
W przypadku wykazania do realizacji zamówienia więcej niż jednej osoby, Zamawiający do wyliczenia punktów w danym kryterium, weźmie pod uwagę tylko osoby posiadające najmniejsze dodatkowe doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia, przez osoby wskazane do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić odpowiednie dowody np. poświadczenie wykonania usługi (referencje).
Do wyliczenie punktów w kryterium „doświadczenie trenera” Zamawiający uzna wyłącznie udokumentowane czyli potwierdzone odpowiednimi referencjami samodzielnie przeprowadzone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń.
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1(maksymalnie 60 pkt ) i kryterium okres doświadczenie trenera P2(maksymalnie 40 pkt )
P=P1+P2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Warsztaty dla branży EKA
Nazwa zamówienia: Przeprowadzenie warsztatów o tematyce: źródła finansowania i procedura zakładania firmy dla uczniów technikum ekonomicznego Zespołu Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku w latach 2024-2026.
1. Cel zamówienia: Celem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych warsztatów dla uczniów o profilu ekonomicznym, które umożliwią im zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie zakładania firmy oraz identyfikacji i pozyskiwania źródeł finansowania dla nowych przedsięwzięć.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
a. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:
Cn.
P1 = -------------- x 60 pkt
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
60 pkt –znaczenie kryterium ceny.
b. Kryterium doświadczenie trenera oceniane będzie następująco:
Punkty za kryterium „doświadczenie trenera” wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia zostaną wyliczone na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w dokumencie sporządzonym wg wzoru załącznikiem do oferty - WYKAZ KADRY DYDAKTYCZNEJ UCZESTNICZĄCEJ W REALIZACJI ZAMÓWIENIA w oparciu o liczbę zrealizowanych przez każdą z osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia ilości szkoleń ponad minimum wymagane dla danej części spójnych z tematyką przedmiotu zamówienia (w ramach poszczególnych części) zgodnie z minimalną wymaganą ilością godzin i liczebnością grupy każde wg następującego wzoru: każde dodatkowe szkolenie – 1 pkt nie więcej jednak niż 40.
Uwaga: Zamawiający w kryterium „doświadczenie trenera” wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia”
W przypadku wykazania do realizacji zamówienia więcej niż jednej osoby, Zamawiający do wyliczenia punktów w danym kryterium, weźmie pod uwagę tylko osoby posiadające najmniejsze dodatkowe doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia, przez osoby wskazane do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić odpowiednie dowody np. poświadczenie wykonania usługi (referencje).
Do wyliczenie punktów w kryterium „doświadczenie trenera” Zamawiający uzna wyłącznie udokumentowane czyli potwierdzone odpowiednimi referencjami samodzielnie przeprowadzone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń.
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1(maksymalnie 60 pkt ) i kryterium okres doświadczenie trenera P2(maksymalnie 40 pkt )
P=P1+P2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach – zawarte w druku OFERTA.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert – zawarte w druku OFERTA
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VI pkt 2.1. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.5.2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
5.4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5.5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
5.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
5.7. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
opisane w projektowanych warunkach umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zslchrobry_lezajsk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
4.1. Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek, tj:- wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach ;
- którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach ;
- którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Ustawy o szczególnych rozwiązaniach .
4.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach Zamawiający nie wymaga żadnych podmiotowych środków dowodowych
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika oraz butli
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z kompetencji miękkich w podziale na 3 części
- Usługi szkoleniowo-kompetencyjne w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Dzierżoniowie"
- "Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - II postępowanie
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego dla Gminnego Ośrodka Obsługi Szkół i Przedszkoli
- Kompleksowa organizacja trzech 1-dniowych szkoleń pn. "Trudny klient" dla 39 pracowników PUP i DWUP we Wrocławiu i Wałbrzychu.
- Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zdalnych, zamkniętych na temat świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.