Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00442748/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty oraz awaryjne naprawy chodników i nawierzchni jezdni z trylinki, kostki bet., kamienia naturalnego oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych w Dzielnicy Praga Pld
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty oraz awaryjne naprawy chodników i nawierzchni jezdni z trylinki, kostki bet., kamienia naturalnego oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych w Dzielnicy Praga Pld2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21c71cf8-8436-43e3-9c06-3fe5aac4bd70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031007/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Remonty oraz awaryjne naprawy chodników i nawierzchni jezdni z trylinki, kostki bet., kamienia naturalnego oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych w Dzielnicy Praga Pld
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/32/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są remonty oraz awaryjne naprawy chodników i nawierzchni jezdni z trylinki, kostki betonowej, kamienia naturalnego oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Praga -Południe w 2024 roku.
Czas realizacji jednostkowego zamówienia nie dłuższy niż dwa dni od powiadomienia.
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.
Zlecenia zgłoszone przez Zamawiającego w dni robocze po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy zobowiązują Wykonawcę do niezwłocznego (w czasie dwóch godzin) zabezpieczenia wskazanego miejsca do czasu wykonania naprawy.
Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót.
Zakres i termin wykonania zleconych robót będzie określony każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywany telefonicznie lub e-mailem.
Materiały użyte do robót muszą spełniać wymagania Zarządzenia nr 1682/2017 z dnia 23.10.2017 r. Prezydenta m.st. Warszawy.
Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót wyliczonych z kosztorysu ofertowego i ujętych w umowie, a w przypadku braku tych cen - w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR,KNNR), stawkę Rg oraz narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztu materiałów – według średnich cen publikowanych w materiałach Sekocenbud-u (z kosztami zakupu) – za 2024 r. lub w oparciu o ceny zawarte w fakturach zakupu powiększone o koszty zakupu.
Wykonawca musi dysponować odpowiednimi środkami łączności zapewniającymi natychmiastowe przekazanie zleceń przez zamawiającego i stałą łączność kierownictwa firmy wykonawcy z brygadami wykonującymi roboty w terenie:
- adres e-mail do przyjmowania zleceń zamawiającego,
- telefon komórkowy czynny całą dobę 1 numer,
- telefon komórkowy do łączności z brygadami remontowymi 2 numery.
Wykonawca musi również dysponować odpowiednim oznakowaniem umożliwiającym natychmiastowe zabezpieczenie miejsca awarii nawierzchni drogowych najpóźniej w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia i prowadzenia prac przez ekipy remontowe w warunkach odbywającego się ruchu pojazdów:
- tablice prowadzące U-3c i U-3d (jodły) – po 6 szt. o dł. 180 cm każda,
- znaki A-14 “roboty drogowe” – 8 szt.,
- znaki A-12b, A-12c “zwężenie jezdni” (lewe, prawe) po 4 szt.,
- zapory drogowe U-20a – 50 m.
Rodzaj robót i warunki wykonania robót określają: Opis przedmiotu zamówienia, Przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki 10, 11 i 12 do SWZ.
2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 poz.1465 ze. zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio wykonujących czynności m.in.: kierowcy, pracowników do cięcia płyt betonowych, robót brukarskich.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników/pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa §5 Wzoru umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
34953300-5 - Chodniki
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 970674,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 970674,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 970674,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tombruk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132854538
7.3.3) Ulica: Grodzieńska 20/12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-750
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1300000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1191P na odcinku Liszkowo - Glesno stanowiącej część obwodnicy powiatu pilskiego
- Remont ulicy Studenckiej na terenie miasta stołecznego Warszawy - Dzielnicy Mokotów
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 218 (obecnej drogi powiatowej nr 1489G) poprzez budowę chodnika w miejscowości Bojano
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.