eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża"Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 864737347

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppietrzak@gminalomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalomza.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff29741a-7257-4f0f-8234-44d9aecde21b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074789/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Realizacja projektu "Urząd bez barier" w urzędzie Gminy łomża.

1.1.13 Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy Łomża

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407784

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części I zamówienia – „Dostosowanie łazienek w budynku administracyjno-biurowym Urzędu Gminy Łomża do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na potrzeby realizacji projektu pn. „Urząd bez barier II” dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń Publiczna”
Branża budowlana:
1. Roboty rozbiórkowe polegające na skuciu płytek, zbiciu „głuchych tynków, rozebrania ścianek działowych oraz warstw posadzkowych, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
2. Wykonanie nowych warstw posadzkowych zgodnie z częścią projektową,
3. Wykonanie nowych okładzin ściennych zgodnie z aranżacją wnętrz, w miejscu gdzie nie wykonywane są okładziny należy wykonać malowanie,
4. Montaż sufitów rastrowych sufitów podwieszanych
5. Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji technicznej,
6. Montaż systemowych kabin ustępowych,
7. Roboty wykończeniowe w pok. 1/26 (tynki, posadzki, okna, drzwi) po wydzieleniu z części pomieszczenia toalety dla osób niepełnosprawnych,
Branża sanitarna:
1. Demontaż istniejących instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania w obrębie remontowanych pomieszczeń.
2. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych.
3. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania.
4. Wykonanie wentylacji mechanicznej wyciągowej.
5. Montaż nowych przyborów sanitarnych, w tym dla niepełnosprawnych, pochwytów.
6. Wykonanie robót towarzyszących: roboty ziemne, przekucia, bruzdy, zamurowania, zabudowy, drzwiczki rewizyjne itp.
7. Wykonanie prób, rozruchów, niezbędnych badań i sprawdzeń.
8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Branża elektryczna:
1. Demontaż istniejących instalacji elektrycznych w obrębie remontowanych pomieszczeń.
2. Dostosowanie instalacji elektryczne w sąsiednich pomieszczeniach.
3. Przeniesienie istniejącego sprzętu i okablowania elektrycznego zgodnie z dokumentacją techniczną.
4. Wykonanie instalacji oświetleniowej.
5. Wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtykowych.
6. Wykonanie systemu przyzywowego w łazienkach dla niepełnosprawnych.
7. Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
8. Wykonanie instalacji odgromowej w zakresie oznaczonym w dokumentacji projektowej.

Przy remoncie łazienek na parterze niezbędne jest przeniesienie instalacji antenowej (na potrzeby radiotelefonu do Zarządzania Kryzysowego) do lokalizacji tymczasowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 605865,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

w części II zamówienia - „Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy Łomża” objęte wstępną promesą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/3199/PolskiLad””
Branża budowlana:
1. Roboty rozbiórkowe polegające na skuciu płytek, zbiciu tynków, rozebrania ścian wewnętrznych oraz warstw posadzkowych, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż zadaszenia wraz ze stropem nad projektowaną salą konferencyjną, demontaż obróbek blacharskich na dachu, demontaż balustrad, elementów wyposażenia na dachu i ich ponowny montaż, częściowy demontaż płyt stropowych,
2. Zmiana układu pomieszczeń oraz aranżacji wnętrz,
3. Przekucie nowych otworów, poszerzenie otworów drzwiowych i okiennych, zamurowanie otworów drzwiowych i okiennych zgodnie z dokumentacją projektową,
4. Wykonanie nowych warstw posadzkowych,
5. Wykonanie robót wykończeniowych w całym obiekcie,
6. Wykonanie nowych schodów żelbetowych w piwnicy,
7. Wykonanie wzmocnień belki stropodachu, słupków na poddaszu zgodnie z częścią konstrukcyjną,
8. Wykonanie nowej podkonstrukcji stalowej pod klimatyzatory na dachu,
9. Wykonanie nadproży stalowych zgodnie z oznaczeniami na rysunku w projekcie konstrukcyjnym,
10. Wykonanie nowych stropów żelbetowych zgodnie z dokumentacją projektową,
11. Wykonanie konstrukcji stalowej dachu z dźwigarów stalowych,
12. Wykonanie nowego pokrycia dachu nad salą konferencyjną wraz z ociepleniem całości dachu nowoprojektowanego i istniejącego,
13. Wykonanie nowych obróbek blacharskich na dachu,
14. Montaż odkurzacza centralnego,
15. Wykonanie ścianek działowych z g-k oraz z bloczków silikatowych, tynków wewnętrznych oraz wszelkich okładzin ściennych,,
16. Wykonanie malowania zgodnie z aranżacją wnętrz,
17. Wykonanie nowych warstw posadzkowych,
18. Wykonanie kasetonowych sufitów podwieszanych,
19. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
20. Montaż podokienników wewnętrznych,
Branża sanitarna:
1. Demontaż istniejących instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, urządzeń wyłączonych z eksploatacji.
2. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, w tym instalacji hydrantowej wraz z nowymi hydrantami, dobór, zakup i montaż zestawu do podnoszenia ciśnienia z certyfikatem pożarnictwa.
3. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepła technologicznego wraz z wymiennikiem glikolowym,
4. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej oraz instalacji klimatyzacji, montaż central wentylacyjnych na dachu budynku, montaż klimatyzatorów, zasilenie elektryczne urządzeń, automatyka.
5. Dostawa i montaż węzła centralnego ogrzewania trzy funkcyjnego (centralne ogrzewanie, ciepła woda użytkowa, ciepło technologiczne z wymiennikiem glikolowym).
6. Montaż nowych przyborów sanitarnych.
7. Wykonanie robót towarzyszących: roboty ziemne, przekucia, bruzdy, zamurowania, zabudowy, montaż konstrukcji pod urządzenia, przepięcie instalacji, drzwiczki rewizyjne itp.
8. Wykonanie prób, rozruchów, niezbędnych badań i sprawdzeń.
9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Branża elektryczna:
1. Demontaż istniejących instalacji elektrycznych w obrębie remontowanych pomieszczeń.
2. Wykonanie rozdzielnic elektrycznych.
3. Wykonanie, wewnętrznych linii zasilających.
4. Wykonanie tras kablowych, koryt i drabin.
5. Wykonanie instalacji siłowej.
6. Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego.
7. Sterowanie oświetlenie w systemie DALI.
8. Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego.
9. Zasilanie urządzeń technologicznych.
10. Wykonanie instalacji gniazd wtykowych.
11. Wykonanie połączeń wyrównawczych.
12. Wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej.
13. Wykonanie instalacji uziemiającej.
14. Wykonanie instalacji odgromowej.
15. Wykonanie instalacji sieci LAN.
16. Wykonanie sieci telefonicznej.
17. Demontaż istniejącej sieci LAN i telefonicznej.
18. Wykonanie instalacji CCTV
19. Wykonanie instalacji kodu dostępu.
20. Instalacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu.
21. Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru.
22. Wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych.
23. Wykonanie instalacji AV.
24. Wykonanie badań i pomiarów.
25. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

Uwaga!!

Zamawiający rezygnuje z wykonania instalacji fotowoltaicznej. Instalacja fotowoltaiczna wykonana zostanie w odrębnym postępowaniu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
• wewnętrznej linii zasilającej z rozdzielnicy głównej RG do rozdzielnicy RPV,
• rozdzielnicy natynkowej RPV wraz z wyposażeniem zgodnym z dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 7209799,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1144000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 733000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Embrus Budownictwo Sp.z o. o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182156644

7.3.3) Ulica: gen. W. Sikorskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 733000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12100000,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12100000,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12100000,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Embrus Budownictwo Sp.z o. o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182156644

7.3.3) Ulica: gen. W. Sikorskiego 8,

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12100000,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.