Og³oszenie z dnia 2023-11-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00524282/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00532754/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-05
- 2023/BZP 00539312/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-07
- 2024/BZP 00048395/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-18
- 2024/BZP 00048206/01 - Wynik z dnia 2024-01-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1889P Sêdziny – Wierzeja na odcinku oko³o 990 mb w m. Wierzeja.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTU£ACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631277227
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Chrobrego 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48612932152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdp-szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zdp-szamotuly.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1889P Sêdziny – Wierzeja na odcinku oko³o 990 mb w m. Wierzeja.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-50df8b1b-8463-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00497614
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00033042/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Przebudowa drogi powiatowej nr 1889P Sêdziny – Wierzeja na odcinku oko³o 990 mb w m. Wierzeja.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50df8b1b-8463-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty, e-mail: kosickas@zdp-szamotuly.pl
lub Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Mateusz Kaczmarek – Inspektor ds. dróg, tel. +48 612924032, email: kosickas@zdp-szamotuly.pl
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne;
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”;
5) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania;
6) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje siê jako za³±czniki.
9) W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
10) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane
w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa
siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika
do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które
s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ
dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
PE£EN OPIS ZAWARTY W SWZ (OGRANICZENIE FORMULARZA)
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych, ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotu³y.
3) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez e-mail: kaczmarekm@zdp-szamotuly.pl, lub pisemnie: ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotu³y.
4) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
Przebudowa drogi powiatowej nr 1889P Sêdziny – Wierzeja na odcinku oko³o 990 mb w m. Wierzeja. ZDP.272.7.2023
5) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów,
w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora.
6) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
7) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe
w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±,
o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
PE£EN OPIS ZAWARTY W SWZ (OGRANICZENIE FORMULARZA)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.272.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Przedmiotem niniejszej dokumentacji jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem polegaj±cym na wykonaniu remontu istniej±cej przebudowy drogi powiatowej nr 1889P Sêdziny – Wierzeja na odcinku 990mb w miejscowo¶ci Wierzeja w km 0+000 - 0+990,00. Projekt obejmuje wykonanie nowej nak³adki z betonu asfaltowego.
PODSTAWOWY ZAKRES ROBÓT
Planowany zakres robót oraz podstawowe parametry techniczne uzgodniono z Inwestorem.
Zakres robót obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
- zabezpieczenie terenu budowy
- oczyszczenie poboczy gruntowych ,
- oczyszczenie przydro¿nych rowów z zaro¶li oraz wysokich traw,
- frezowanie nawierzchni asfaltowej o gr. ¶r 4cm
- frezowanie nawierzchni na po³±czeniach nawierzchni projektowanej z istniej±c±.
b) roboty remontowe
- regulacja wysoko¶ciowa istniej±cego zjazdu z kostki betonowej (rozebranie i ponowne
u³o¿enie na podsypce cementowo piaskowej)
- remont krawêdzi istniej±cej nawierzchni asfaltowej
c) roboty ziemne i podbudowy
- wykonacie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników, zjazdów, elementów
betonowych
- odmulenie i oczyszczenie rowów przydro¿nych
- profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego pod zjazdy,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa zwi±zanej cementem pod zjazdy i
nawierzchniê drogi
- wykonanie podbudowy asfaltowej na krawêdzi jezdni
d) roboty nawierzchniowe:
- wykonanie naprawy istniej±cej nawierzchni w miejscach wystêpowania ubytków, wyrw kruszywem
³amanym po wykonaniu frezowania
- remont krawêdzi istniej±cej nawierzchni jezdni,
- wykonanie wzmocnienia konstrukcji nawierzchni jezdni - warstwa wyrównawcza (podbudowy)
+ warstwa ¶cieralna z mieszanki mineralno asfaltowej,
- wykonanie nawierzchni zjazdu z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej
e) roboty wykoñczeniowe:
- wykonanie profilowania poboczy wraz umocnieniem kruszywem ³amanym o gr. 15cm
- wykonanie umocnienia pobocza p³ytami betonowymi PDTP,
- wykonanie po³±czenia nawierzchni asfaltowej z umocnionym poboczem p³ytami PDTP kostk±
betonow± (bez fazy) gr. 6cm uk³adanej na ³awie betonowej (C12/15),
- profilowanie poboczy gruntowych wraz humusowaniem gr, 10cm z obsianiem traw±
- wykonanie oznakowania zgodnie z projektem sta³ej organizacji ruchu
- regulacja wysoko¶ciowa studni i zasuw wodoci±gowych
Szczegó³owe rozwi±zanie przedstawiono na Rys. 02 Plan zagospodarowania terenu”
Projektowana inwestycja wp³ynie znacz±co na poprawê bezpieczeñstwa ruchu i podniesienie komfortu ¿ycia mieszkañców korzystaj±cych obecnie z drogi o zdegradowanej nawierzchni.
Po przebudowie nale¿y wdro¿yæ docelowego oznakowania (sta³ej organizacji ruchu), projekt zosta³ przedstawiony w dokumentacji projektowej za³±cznik nr 1b oraz poinformowaæ minimum 10 dni wcze¶niej zamawiaj±cego celem z³o¿enia zawiadomieñ o wprowadzeniu sta³ej organizacji ruchu.
Lokalizacjê inwestycji przedstawiono na Plan orientacyjny w za³±czniku 1b.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w za³±cznikach:
nr 1a – Przedmiar robót (OPZ)
nr 1b – Dokumentacja projektowa (OPZ)
nr 1c – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (OPZ)
nr 2 – Projekt umowy
dostêpnych na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
Przy realizacji zamówienia Wykonawca bêdzie zobowi±zany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do u¿ywania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z pó¼n. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213, z pó¼n. zm.) oraz innych przepisów – rozporz±dzeñ wykonawczych do ww. przepisów, w zakresie w jakim maj± zastosowanie.
UWAGA: Wy³oniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowi±zek przed przyst±pieniem do prac opracowaæ i przedstawiæ do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powsta³e w toku w³asnych prac odpady oraz za w³a¶ciwy sposób postêpowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1578) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa siê bez dodatkowego wynagrodzenia.
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2) Gwarancja
GWARANCJA
Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê na wykonane prace wynosi minimum 36 m-cy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert)
3) Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45233140-2 Roboty drogowe
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, odpowiadaj±ca wszystkim warunkom okre¶lonym
w SWZ, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów.
Lp. Kryterium Punktacja
1. Cena 60 pkt
2. Gwarancja na przedmiot zamówienia 36 m-cy – 0 pkt 48 m-cy – 20 pkt 60 m-cy– 40 pkt
1. Cena – 60%
Opis sposobu obliczania punktów:
Cena ofertowa - 60 %.
Za najni¿sz± zaoferowan± cenê brutto zamówienia przyznaje siê 60 pkt., tj. 60%.
Za zaoferowanie ceny wy¿szej przyznaje siê punkty wed³ug nastêpuj±cego wyliczenia:
najni¿sza oferowana cena brutto
---------------------------------------------------- x 100 x 60% = maksymalnie 60 pkt.
cena brutto badanej oferty
2. Gwarancja na przedmiot zamówienia – 40%
Opis sposobu obliczania punktów:
Gwarancja na przedmiot zamówienia 36 m-cy – 0 pkt 48 m-cy – 20 pkt 60 m-cy– 40 pkt
Maksymalnie mo¿na uzyskaæ 40 pkt.
W przypadku nie podania w ofercie oferowanego okresu gwarancji lub podania innego okresu ni¿ ww. Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt i objêcie minimalnym okresem gwarancji.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ pkt w przyjêtych kryteriach oceny ofert.
UWAGA !
1. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
2. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
3. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. Informacja o warunkach udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówieniaNa podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
• wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
• je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy zaliczki w kwocie stanowi±cej 5 % wynagrodzenia. Zamawiaj±cy w dniu podpisania umowy wyda bankowi, w którym poradzi rachunek bankowy, dyspozycjê wyp³aty Wykonawcy zaliczki.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 2 do SWZ.2) Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3) Z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w przypadku, o którym mowa w ust. 1, mo¿e wyst±piæ ka¿da ze stron.
4) We wniosku o dokonanie zmian, Strona winna uzasadniæ konieczno¶æ takich zmian.
W przypadku niewystarczaj±cego uzasadnienia, Zamawiaj±cy ma prawo nie wyraziæ zgody na dokonanie zmian Umowy.
5) Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, chyba ¿e SWZ lub zapisy projektowanych postanowieñ umowy stanowi± inaczej;
6) zawsze dopuszczalne s± zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ust. 1–4 uPzp.
- jednak¿e nie stanowi to obowi±zku, z którego Wykonawca móg³by wnosiæ roszczenie wobec Zamawiaj±cego.
7) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy, zgodnie
z zapisami projektu umowy – za³. nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-04 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-02
INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- Us³ugi korepetycji z matematyki z podstawy programowej obejmuj±cej szko³y ¶rednie wspieraj±ce dzieci i m³odzie¿y przebywaj±cej w pieczy zastêpczej na terenie Powiatu Szamotulskiego w 2025-2027 r.
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbêdnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotu³ach
- Sukcesywna dostawa rêkawic
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemy¶lu
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, monta¿ platform schodowych dla os. niepe³nosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeñ i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wroc³awiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obrêb Ska³a
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowo¶ci Z³aków Ko¶cielny.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.