eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaZimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2022/2023.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2022/2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661056

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 13

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 680 33 42, 14 680 33 10

1.5.8.) Numer faksu: 14 680 33 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdebica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2022/2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba87d052-6b28-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038472/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg i chodników.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455023/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 855377,97 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 244112,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości STOBIERNA i ZAWADA.
Przedmiotem zamówienia są usługi: związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników przy drogach gminnych na terenie Gminy Dębica w sezonie 2022/2023r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej z podziałem na części.

W sezonie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Dębica wprowadzono następujący standard zimowego utrzymania dróg:

Standard odśnieżania
Jezdnia odśnieżona i posypywana na całej szerokości:
– śnieg luźny może zalegać do 6 godz.
– nie może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch
- po ustaniu opadów drogi odśnieżone i posypane do godz. 6.00
- jezdnia odśnieżana na całej szerokości oraz posypywana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu (skrzyżowania, wzniesienia, łuki i zakręty).

Standardy utrzymania chodników w okresie zimowym:

Opis standardu Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego standardem z określeniem czasu w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane)
Po ustaniu opadów Od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem
Chodniki odśnieżone na całej szerokości - gołoledź do 1,5 godz.
- śnieg luźny może zalegać do 6 godz.
- może występować cienka warstwa śniegu o grubości do 2 cm posypana materiałem uszorstniającym, nie utrudniająca ruchu pieszych - rozpoczęcie odśnieżania natychmiast po wystąpieniu opadów,
- gołoledzi natychmiast po jej wystąpieniu

Do odśnieżania chodników należy używać Mini ciągnika z lemieszem gumowym o szer. od 1,0 do 1,5 m wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Pojazdy do odśnieżania i posypywania chodników nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Maszyny z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w należyte oświetlenie łącznie ze światłem ostrzegawczym koloru pomarańczowego, zamontowanym w górnej części maszyny. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych Zamawiający dopuszcza wykonanie prac związanych z oczyszczeniem chodników ręcznie. Po zakończeniu sezonu zimowego na wszystkich chodnikach Wykonawca dokona własnym kosztem i staraniem usunięcia zanieczyszczeń pozostałych po rozsypywaniu materiałów uszorstniających w terminie 14 dni (po porozumieniu się z Zamawiającym). Zakres usług stanowiących przedmiot umowy będzie uzależniony od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 75740,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości STASIÓWKA i NAGAWCZYNA.
Przedmiotem zamówienia są usługi: związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników przy drogach gminnych na terenie Gminy Dębica w sezonie 2022/2023r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej z podziałem na części.
W sezonie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Dębica wprowadzono następujący standard zimowego utrzymania dróg:
Standard odśnieżania
Jezdnia odśnieżona i posypywana na całej szerokości:
– śnieg luźny może zalegać do 6 godz.
– nie może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch
- po ustaniu opadów drogi odśnieżone i posypane do godz. 6.00
- jezdnia odśnieżana na całej szerokości oraz posypywana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu (skrzyżowania, wzniesienia, łuki i zakręty).

Standardy utrzymania chodników w okresie zimowym:

Opis standardu Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego standardem z określeniem czasu w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane)
Po ustaniu opadów Od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem
Chodniki odśnieżone na całej szerokości - gołoledź do 1,5 godz.
- śnieg luźny może zalegać do 6 godz.
- może występować cienka warstwa śniegu o grubości do 2 cm posypana materiałem uszorstniającym, nie utrudniająca ruchu pieszych - rozpoczęcie odśnieżania natychmiast po wystąpieniu opadów,
- gołoledzi natychmiast po jej wystąpieniu

Do odśnieżania chodników należy używać Mini ciągnika z lemieszem gumowym o szer. od 1,0 do 1,5 m wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Pojazdy do odśnieżania i posypywania chodników nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Maszyny z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w należyte oświetlenie łącznie ze światłem ostrzegawczym koloru pomarańczowego, zamontowanym w górnej części maszyny. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych Zamawiający dopuszcza wykonanie prac związanych z oczyszczeniem chodników ręcznie. Po zakończeniu sezonu zimowego na wszystkich chodnikach Wykonawca dokona własnym kosztem i staraniem usunięcia zanieczyszczeń pozostałych po rozsypywaniu materiałów uszorstniających w terminie 14 dni (po porozumieniu się z Zamawiającym). Zakres usług stanowiących przedmiot umowy będzie uzależniony od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 90409,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna kier. Laskowa w miejscowości Stobierna - od skrzyżowania drogi powiatowej nr 1299R Zawada - Stasiówka z drogą gminną nr 106320R do skrzyżowania drogi gminnej z drogą powiatową Nr 1300 Stasiówka Łupiny.
Przedmiotem zamówienia są usługi: związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników przy drogach gminnych na terenie Gminy Dębica w sezonie 2022/2023r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej z podziałem na części.

W sezonie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Dębica wprowadzono następujący standard zimowego utrzymania dróg:

Standard odśnieżania
Jezdnia odśnieżona i posypywana na całej szerokości:
– śnieg luźny może zalegać do 6 godz.
– nie może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch
- po ustaniu opadów drogi odśnieżone i posypane do godz. 6.00
- jezdnia odśnieżana na całej szerokości oraz posypywana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu (skrzyżowania, wzniesienia, łuki i zakręty).

Standardy utrzymania chodników w okresie zimowym:

Opis standardu Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego standardem z określeniem czasu w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane)
Po ustaniu opadów Od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem
Chodniki odśnieżone na całej szerokości - gołoledź do 1,5 godz.
- śnieg luźny może zalegać do 6 godz.
- może występować cienka warstwa śniegu o grubości do 2 cm posypana materiałem uszorstniającym, nie utrudniająca ruchu pieszych - rozpoczęcie odśnieżania natychmiast po wystąpieniu opadów,
- gołoledzi natychmiast po jej wystąpieniu

Do odśnieżania chodników należy używać Mini ciągnika z lemieszem gumowym o szer. od 1,0 do 1,5 m wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Pojazdy do odśnieżania i posypywania chodników nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Maszyny z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w należyte oświetlenie łącznie ze światłem ostrzegawczym koloru pomarańczowego, zamontowanym w górnej części maszyny. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych Zamawiający dopuszcza wykonanie prac związanych z oczyszczeniem chodników ręcznie. Po zakończeniu sezonu zimowego na wszystkich chodnikach Wykonawca dokona własnym kosztem i staraniem usunięcia zanieczyszczeń pozostałych po rozsypywaniu materiałów uszorstniających w terminie 14 dni (po porozumieniu się z Zamawiającym). Zakres usług stanowiących przedmiot umowy będzie uzależniony od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 50462,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Odśnieżanie i posypywanie: Droga i chodnik gminny kier. Szkoły w m. Stasiówka.

Przedmiotem zamówienia są usługi: związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników przy drogach gminnych na terenie Gminy Dębica w sezonie 2022/2023r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej z podziałem na części.

W sezonie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Dębica wprowadzono następujący standard zimowego utrzymania dróg:

Standard odśnieżania
Jezdnia odśnieżona i posypywana na całej szerokości:
– śnieg luźny może zalegać do 6 godz.
– nie może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch
- po ustaniu opadów drogi odśnieżone i posypane do godz. 6.00
- jezdnia odśnieżana na całej szerokości oraz posypywana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu (skrzyżowania, wzniesienia, łuki i zakręty).

Standardy utrzymania chodników w okresie zimowym:

Opis standardu Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego standardem z określeniem czasu w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane)
Po ustaniu opadów Od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem
Chodniki odśnieżone na całej szerokości - gołoledź do 1,5 godz.
- śnieg luźny może zalegać do 6 godz.
- może występować cienka warstwa śniegu o grubości do 2 cm posypana materiałem uszorstniającym, nie utrudniająca ruchu pieszych - rozpoczęcie odśnieżania natychmiast po wystąpieniu opadów,
- gołoledzi natychmiast po jej wystąpieniu

Do odśnieżania chodników należy używać Mini ciągnika z lemieszem gumowym o szer. od 1,0 do 1,5 m wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Pojazdy do odśnieżania i posypywania chodników nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Maszyny z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w należyte oświetlenie łącznie ze światłem ostrzegawczym koloru pomarańczowego, zamontowanym w górnej części maszyny. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych Zamawiający dopuszcza wykonanie prac związanych z oczyszczeniem chodników ręcznie. Po zakończeniu sezonu zimowego na wszystkich chodnikach Wykonawca dokona własnym kosztem i staraniem usunięcia zanieczyszczeń pozostałych po rozsypywaniu materiałów uszorstniających w terminie 14 dni (po porozumieniu się z Zamawiającym). Zakres usług stanowiących przedmiot umowy będzie uzależniony od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Michał Kłusek "SAWA" Handel i Usługi Transportowe Sabina Kłusek, Michał Kłusek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sabina Kłusek SAWA Handel i Usługi Transportowe Sabina Kłusek, Michał Kłusek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180598302

7.3.3) Ulica: Stobierna 48

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewelina Niemiec Wynajem Maszyn Rolniczych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 181141480

7.3.3) Ulica: Stasiówka 65

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Michał Kłusek "SAWA" Handel i Usługi Transportowe Sabina Kłusek, Michał Kłusek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sabina Kłusek, SAWA Handel i Usługi Transportowe Sabina Kłusek, Michał Kłusek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180598302

7.3.3) Ulica: Stobierna 48

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27496,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27496,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27496,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewelina Niemiec Wynajem Maszyn Rolniczych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 181141480

7.3.3) Ulica: Stasiówka 65

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27496,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.