Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00515842/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-27
- 2023/BZP 00079408/01 - Wynik z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
zakup i dostawa odczynników dla pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850052740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 178A
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kasia23@lukasz.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup i dostawa odczynników dla pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-980ccdc9-7c5a-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034428/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.34 Dostawa odczynników do hodowli i detekcji drobnoustrojów wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa testów na krew utajoną, testów ciążowych, testów lateksowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
- https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną
obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”
- łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.
- Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
- Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
- Platforma pozwala na wgranie plików o dowolnym rozszerzeniu np.: .doxx, .doc, .xls, .xlsx. .pdf, .zip.
- pliki oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne sa na Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość ich otwarcia dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz aktualny czas.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych wykonawcy jest Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza w Tarnowie, ul. Lwowska 178 a, 33-100 Tarnów, tel. 14 63 15 000, fax. 14 621 25 81, e mail; hospital@lukasz.med.pl
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych powołanym przez Szpital za pośrednictwem adresu mailowego: iod@lukasz.med.pl
3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 ustawy Pzp oraz Open Nexus Sp. z o.o. ul. 28 Czerwca 1956 Roku 406, 61-441 Poznań.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w celu podatkowym, rachunkowym, realizacji umowy i archiwizacji.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1.)zwana dalej „RODO”,
6. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
7. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli z przepisów obowiązujących np. prawa podatkowego czy rachunkowego wynika obowiązek przechowywania danych osobowych w okresie dłuższym dane osobowe będą przechowywane w tym okresie,
8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10. Osobie, której dane dotyczą przysługuje:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP, jak również nie może naruszać integralności protokołów oraz załączników do protokołu.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, które dane dotyczą uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
13. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 84/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup i dostawa odczynników dla pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych dla Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Materiały merytoryczne w języku polskim – np. katalogi techniczne, foldery, materiały informacyjne, merytoryczne, potwierdzające, że oferowany asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego ( Załącznik 1C - parametry oceniane) - dotyczy zakresu nr 1 poz. 1 i 2 oraz aktualny certyfikat zgodnie z opisem Zamawiającego ( Załącznik 1C - parametry oceniane) - dotyczy zakresu nr 1 poz.3.b) Deklaracja zgodności CE dla analizatora,
c) Oświadczenie, że oferowane urządzenia są kompletne i będą po zainstalowaniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów,
d) Dokument/publikację EUCAST potwierdzające spełnienie wymogu, że podłoża są zwalidowane przez EUCAST pod względem możliwości wykonywania antybiogramów bezpośrednio z dodatniej butelki,
e) Dokument oryginalny (instrukcją producenta w j. angielski) oraz tłumaczenie w języku polskim potwierdzający walidację położy płynnych do zastosowania do hodowli drobnoustrojów z krwi i normalnie jałowych płynów ustrojowych oraz tłumaczenie tego dokumentu w j. polskim,
f) Dokument oryginalny (instrukcją producenta w j. angielski) oraz tłumaczenie w języku polskim potwierdzający możliwość oceny wzrostu drobnoustrojów na podstawie zmiany zabarwienia sensora w dnie butelki.
g) Metodyka potwierdzająca wymóg zastosowania dodatkowego suplementu niezbędnego do wzrostu organizmów trudno rosnących (normalnie jałowe płyny ustrojowe).
h) Metodyki w języku polskim dotyczące stosowanych podłoży.
i) Katalogi/Foldery lub ulotki informacyjne w języku polskim lub inne materiały informacyjne, merytoryczne potwierdzające wymagane (załącznik nr 1B poz. 3-17, 18-28– Parametry wymagane)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
b) Deklaracja zgodności CE dla analizatora,c) Oświadczenie, że oferowane urządzenia są kompletne i będą po zainstalowaniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów,
d) Dokument/publikację EUCAST potwierdzające spełnienie wymogu, że podłoża są zwalidowane przez EUCAST pod względem możliwości wykonywania antybiogramów bezpośrednio z dodatniej butelki,
e) Dokument oryginalny (instrukcją producenta w j. angielski) oraz tłumaczenie w języku polskim potwierdzający walidację położy płynnych do zastosowania do hodowli drobnoustrojów z krwi i normalnie jałowych płynów ustrojowych oraz tłumaczenie tego dokumentu w j. polskim,
f) Dokument oryginalny (instrukcją producenta w j. angielski) oraz tłumaczenie w języku polskim potwierdzający możliwość oceny wzrostu drobnoustrojów na podstawie zmiany zabarwienia sensora w dnie butelki.
g) Metodyka potwierdzająca wymóg zastosowania dodatkowego suplementu niezbędnego do wzrostu organizmów trudno rosnących (normalnie jałowe płyny ustrojowe).
h) Metodyki w języku polskim dotyczące stosowanych podłoży.
i) Katalogi/Foldery lub ulotki informacyjne w języku polskim lub inne materiały informacyjne, merytoryczne potwierdzające wymagane (załącznik nr 1B poz. 3-17, 18-28– Parametry wymagane)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do specyfikacji sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1B), załącznik nr 1C (parametry oceniane) oraz załącznik nr 1D (podłączenie analizatora do LSI). Arkusze winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania.
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum), oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony zobowiązują się, iż każdorazowo dokonają (w formie pisemnego aneksu) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy umowy, w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 ust. 4b ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572).
1. Zamawiający dopuszcza waloryzację wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na poniższych zasadach.
2. Poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, o których mowa w ust. 1, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10% i mierzony jest rocznym wskaźnikiem cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszanym w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
3. Pierwsza waloryzacja może być procedowana na wniosek strony złożony najwcześniej po okresie 12 miesięcy od dnia otwarcia ofert.
4. Zmiana ceny następować będzie poprzez przemnożenie wartości brutto dostaw pozostałych do wykonania w zakresie, którego dotyczy wniosek, przez roczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
5. Maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia ustala się na 30% wartości brutto wynagrodzenia wykonawcy określonego w ofercie wykonawcy za wykonanie umowy.
6. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione w trybie określonym w niniejszym paragrafie zobowiązany jest w terminie do 30 dni od zawarcia aneksu dotyczącego zmiany
wynagrodzenia do dokonania zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są dostawy;
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-28 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
- Budowa boiska przy ul. Bitwy o Wał Pomorski w Tarnowie
- Modernizacja budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie - TRZECIE POSTĘPOWANIE
- Dostawy materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych
- Nadzór autorski wraz z bieżącym uzupełnianiem dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów - etap III"
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce - II półrocze 2025
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej i molekularnej
- Produkty lecznicze.
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych do aptek szpitalnych PZZOZ w Będzinie.
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego.
- Leki, substancje do receptury, Substancje woskoelastyczne, Erytropoetyna.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.