Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406741/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg w Gminie Werbkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WERBKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 1
1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 657 20 80
1.5.8.) Numer faksu: 84 657 20 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@werbkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://werbkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.werbkowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg w Gminie Werbkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5784cd4-e014-4dac-a292-2cec8ef4d7e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049331/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i przebudowa dróg w Gminie Werbkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406741
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIP.271.7.2024.KBR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6559321,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I pn. „Budowa drogi gminnej nr 111301L w m. Terebiń”.3.1.1. Opis zadania inwestycyjnego.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa drogi gminnej nr 111301L w m. Terebiń na odcinku od km 0+635, 00 do km 1+390,00 na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego pn. Budowa drogi gminnej nr 111301L w m. Terebiń, po uzyskaniu decyzji lokalizacyjnej celu publicznego. Zadanie polega na:
a) opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz:
- przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku i uzyskaniu niezbędnego pozwolenia na budowę, zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.), w imieniu i na rzecz Zamawiającego,
- uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn: „Budowa drogi gminnej nr 111301L w m. Terebiń”
b) wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB (opracowane przez Wykonawcę i wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 2454) oraz odpowiednie przepisy prawa, wraz z jego zrealizowaniem i odbiorem. Roboty budowlane obejmować będą m.in. :
- budowę jezdni wraz z poboczami,
- budowę i przebudowę zjazdów zwykłych,
- przebudowę lub budowę odwodnienia drogowego,
- przebudowę kolizji istniejących sieci uzbrojenia terenu,
- wykonanie niezbędnego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ Dokumentacja PFU - Część I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 2302718,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II pn. „Budowa drogi wewnętrznej (działki nr ewid. 255, 107, 503/2) wraz ze zjazdami z dróg powiatowych nr 3421L i nr 3426L w m. Malice”3.2.1. Opis zadania inwestycyjnego.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Malice (działki nr ewid. 255, 107, 503/2), początek odcinka usytuowany jest w km 0+009,45 a koniec w km 0+668,25, (z wyłączeniem odcinka od rejonu km 0+ 056.30 do km 0+081.10, działka nr ewid. 114/5, kolejowa), wraz z połączeniami z drogami publicznymi które stanowią: zjazdy z drogi powiatowej nr 3421L dług. 6,70 m oraz z drogi powiatowej nr 3426L dług. 8,50 m. Inwestycja realizowana będzie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego pn. Budowa drogi wewnętrznej, działki nr ewid. 255, 107, 503/2, wraz ze zjazdami z dróg powiatowych nr 3421L i nr 3426L, w m. Malice. Zadanie polega na:
a) opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz uzyskanie niezbędnego pozwolenia na budowę zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) w imieniu i na rzecz Zamawiającego, a także uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn: „Budowa drogi wewnętrznej, działki nr ewid. inw. 255, 503/2 i 170, wraz ze zjazdami z dróg powiatowych nr 3421L i nr 3426L, w m. Malice”
b) wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o kompleksową dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB (opracowane przez Wykonawcę) i wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 2454) oraz odpowiednie przepisy prawa, wraz z jego zrealizowaniem i odbiorem. Roboty budowlane obejmować będą m.in.:
- budowę jezdni wraz z poboczami (gruntowymi ulepszonymi),
- budowę i przebudowę zjazdów zwykłych,
- przebudowę lub budowę odwodnienia drogowego,
- przebudowę kolizji istniejących sieci uzbrojenia terenu,
- wykonanie oznakowania pionowego, poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu.
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ Dokumentacja PFU - Część II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 1636765,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III pn. „Budowa drogi gminnej nr 111324L wraz z budową drogi wewnętrznej (działka nr ewid. 456) w m. Hostynne”3.3.1. Opis zadania inwestycyjnego.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa drogi gminnej nr 111324L i drogi wewnętrznej na działce ewid. nr 456 - stanowiących jeden ciąg drogowy połączony ze sobą funkcjonalnie – w miejscowości Hostynne.
Budowa drogi gminnej 111324L planowana jest na odcinku od km 0+070,00 do km 0+450,50. Lokalizacja początku i końca budowy powiązana jest z aktualnym opracowaniem projektowym zadania pod nazwą „Rozbudowa drogi krajowej nr 74 na odcinku Horyszów – Hrubieszów od km 301+821 (301+821 istn. DK74) do km 320+530,82 (320+574 istn. DK74) o długości 18,71km”,(arkusz PB nr 33 i 34). Zadanie realizowane będzie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego pn. Budowa drogi gminnej nr 111324L w m. Hostynne. Budowa drogi wewnętrznej na działce ewid. nr 456 w m. Hostynne planowana jest na odcinku od km 0+007, 55 do km 0+130.25. Lokalizacja początku budowy, powiązana jest z granicą pasa drogowego drogi gminnej nr 111324L, koniec budowy stanowi granica istniejącego pasa drogowego, działka nr ewid. 456 oraz działki nr ewid. 454 i nr 457. Inwestycja realizowana będzie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego pn. Budowa drogi wewnętrznej, działka nr ewid. 456 w m. Hostynne.
Zadanie polega na:
a) odnośnie budowy drogi gminnej 111324 L:
- opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień
- przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ZRID zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 162 z późn. zm.) w imieniu i na rzecz Zamawiającego
- uzyskaniu niezbędnego pozwolenia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.), a także uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn: „Budowa drogi gminnej nr 111324l w m. Hostynne”
- wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB (opracowane przez Wykonawcę i wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 2454) oraz odpowiednie przepisy prawa, wraz z jego zrealizowaniem i odbiorem. Roboty budowlane obejmować będą m.in.: budowę jezdni wraz z poboczami, wykonanie odcinka drogi dla pieszych, budowę i przebudowę zjazdów zwykłych, przebudowę lub budowę odwodnienia drogowego, przebudowę kolizji istniejących sieci uzbrojenia terenu, wykonanie kanału technologicznego, wykonanie oświetlenia ulicznego, wykonanie oznakowania pionowego, poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu.
b) odnośnie budowy drogi wewnętrznej na działce ewid. nr 456
- opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii,uzgodnień oraz uzyskanie niezbędnego pozwolenia na budowę zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) w imieniu i na rzecz Zamawiającego (po uzyskaniu decyzji lokalizacyjnej inwestycji celu publicznego), a także uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn: Budowa drogi wewnętrznej, działka nr inw. 456 w m. Hostynne”
- wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB (opracowane przez Wykonawcę i wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego t.j. (Dz.U. 2021 r. poz. 2454 z późn. zm.) oraz odpowiednie przepisy prawa, wraz z jego zrealizowaniem i odbiorem. Roboty budowlane obejmować będą m.in.: budowę jezdni o przekroju ulicznym wraz z poboczami, budowę i przebudowę zjazdów zwykłych, odwodnienie powierzchniowe w granicach pasa drogowego lub inne urządzenia odwadniające i odprowadzające wody opadowe i roztopowe, ewentualną przebudowę kolizji istniejących sieci uzbrojenia terenu, wykonanie oznakowania pionowego, poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu.
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ Dokumentacja PFU - Część III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 2619836,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2043715,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2865617,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2043715,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SADEX Janusz Sadlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220003057
7.3.4) Miejscowość: Kolonia Sitno
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2043715,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1585868,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2004348,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1585868,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SADEX Janusz Sadlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220003057
7.3.4) Miejscowość: Kolonia Sitno
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1585868,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2620432,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3253914,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2620432,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SADEX Janusz Sadlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220003057
7.3.4) Miejscowość: Kolonia Sitno
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2620432,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.