Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00567545/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja Budżetu Obywatelskiego 2024, w formule zaprojektuj i wybuduj nowe zielone skwery Pragi, z podziałem na trzy części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Północ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-(50 lub 48)
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja Budżetu Obywatelskiego 2024, w formule zaprojektuj i wybuduj nowe zielone skwery Pragi, z podziałem na trzy części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76d82033-52e2-4797-8c32-1928cfada353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578864/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Realizacja bo2024 - Nowe zielone skwery Pragi (BO/24/07/0130)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/173710/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/173710/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem. Wymagania techniczne i
organizacyjne określono w pkt 25 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w pkt. 8 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w pkt. 8 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Znak sprawy: UD-VII-WZP.271.17.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – zaprojektowanie i wykonanie skweru przy ul. Grodzieńskiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), zwaną dalej dokumentacją projektową, w tym:
a) projektu zagospodarowania terenu polegający na zaprojektowaniu alejek, obiektów małej architektury oraz aranżację zieleni na terenie nieruchomości przy ul. Grodzieńskiej 31/33 w Dzielnicy Praga-Północ zgodnie z założeniami PFU;
b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);
c) kosztorys inwestorski;
d) przedmiar.
2) Wykonanie robót budowlano-montażowych oraz robót z zakresu zagospodarowania terenu, zwanych dalej robotami, na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej w zakresie realizacyjnym:
a) wykonanie wszystkich robót związanych z realizacją skweru na terenie Dzielnicy Praga-Północ w Warszawie przy ul. Grodzieńskiej;
b) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
3) Pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlano-montażowych, zwanym dalej nadzór autorski.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące sposobu jego realizacji określają:
1) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 2
2) Program Funkcjonalno-Użytkowy – stanowiący załącznik nr 3
3) Warunki techniczne realizacji umowy i standardy wykonania prac – stanowiące załącznik nr 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach każdej z części zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
I kryterium: „Cena brutto” – waga 60%
II kryterium: „Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlano-montażowe i obiekty małej architektury” – waga 20%
II kryterium: „Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na materiał roślinny i prace zieleniarskie” – waga 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlano-montażowe i obiekty małej architektury
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na materiał roślinny i prace zieleniarskie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – zaprojektowanie i wykonanie skweru przy ul. Radzymińskiej/Białostockiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, zwaną dalej dokumentacją projektową, w tym:
a) projektu zagospodarowania terenu polegający na zaprojektowaniu alejek, obiektów małej architektury oraz aranżację zieleni na terenie nieruchomości przy ulicach Radzymińska i Białostocka w Dzielnicy Praga-Północ zgodnie z założeniami PFU;
b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);
c) kosztorys inwestorski;
d) przedmiar.
2) Wykonanie robót budowlano-montażowych oraz robót z zakresu zagospodarowania terenu, zwanych dalej robotami, na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej w zakresie realizacyjnym:
a) wykonanie wszystkich robót związanych z realizacją skweru na terenie Dzielnicy Praga-Północ w Warszawie;
b) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
3) Pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlano-montażowych, zwanym dalej nadzór autorski.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące sposobu jego realizacji określają:
1) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 5
2) Program Funkcjonalno-Użytkowy – stanowiący załącznik nr 6
3) Warunki techniczne realizacji umowy i standardy wykonania prac – stanowiące załącznik nr 7
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach każdej z części zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
I kryterium: „Cena brutto” – waga 60%
II kryterium: „Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlano-montażowe i obiekty małej architektury” – waga 20%
II kryterium: „Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na materiał roślinny i prace zieleniarskie” – waga 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlano-montażowe i obiekty małej architektury
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na materiał roślinny i prace zieleniarskie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – zaprojektowanie i wykonanie skweru przy ul. Kosmowskiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, zwaną dalej dokumentacją projektową, w tym:
a) projektu zagospodarowania terenu polegający na zaprojektowaniu alejek, obiektów małej architektury oraz aranżację zieleni na terenie nieruchomości przy ul. I. Kosmowskiej w Dzielnicy Praga-Północ zgodnie z założeniami PFU;
b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);
c) kosztorys;
d) przedmiar.
2) Wykonanie robót budowlano-montażowych oraz robót z zakresu zagospodarowania terenu, zwanych dalej robotami, na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej w zakresie realizacyjnym:
a) wykonanie wszystkich robót związanych z realizacją skweru na terenie Dzielnicy Praga-Północ w Warszawie;
b) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
3) Pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlano-montażowych, zwanym dalej nadzór autorski.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące sposobu jego realizacji określają:
1) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 8
2) Program Funkcjonalno-Użytkowy – stanowiący załącznik nr 9
3) Warunki techniczne realizacji umowy i standardy wykonania prac – stanowiące załącznik nr 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach każdej z części zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
I kryterium: „Cena brutto” – waga 60%
II kryterium: „Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlano-montażowe i obiekty małej architektury” – waga 20%
II kryterium: „Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na materiał roślinny i prace zieleniarskie” – waga 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlano-montażowe i obiekty małej architektury
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na materiał roślinny i prace zieleniarskie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył)1 w sposób należyty, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie jednego skweru lub jednego parku lub jednego zieleńca a powierzchnia wykonanego skweru, lub parku, lub zieleńca wyniosła nie mniej niż 450 m2;
1 Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż na jedną część, za spełnienie warunku uzna się jednokrotne wykazanie wykonania roboty budowlanej, o której mowa powyżej.
2) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia:
dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż na jedną część zamówienia, za spełnienie warunku uzna się jednokrotne wykazanie dysponowaniem osobą, o której mowa powyżej.
Uwaga:
Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz robót budowlanych (sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 11 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) Wykaz osób (sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 12 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (odpowiednio do każdej części załączniki nr 3, 6, 9 do SWZ), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.Zamawiający wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w ww. dokumentach.
Na podstawie art. 107 ustawy PZP przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (odpowiednio do każdej części załączniki nr 3, 6, 9 do SWZ), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.Zamawiający wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w ww. dokumentach.
Na podstawie art. 107 ustawy PZP przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe postanowienia dot. zmian umowy znajdują się w projektowanychpostanowieniach umowy w paragrafie 15 (dla Części 1 - załącznik nr 2 do SWZ, dla Części 2 - załącznik nr 5 do SWZ, dla Części 3 - załącznik nr 8 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/173710/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-27 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia wskazany w pkt 4.2.10) niniejszego ogłoszenia tj. 56 dni wynika z przeliczenia 8 tygodni przez 7 dni. Formularz ogłoszenia nie pozwala na określenie terminu realizacji zamówienia w tygodniach. Okres realizacji zgodnie z zapisami SWZ:Część 1:
Termin wykonania zamówienia ustala się nie później niż 8 tygodni od dnia podpisania Umowy, w tym:
1) w terminie nie później niż 3 tygodni od dnia podpisania Umowy - wykonanie dokumentacji projektowej;
2) w terminie nie później niż 8 tygodni od dnia podpisania Umowy wykonanie robót budowlano-montażowych oraz robót z zakresu zagospodarowania terenu;
3) w terminie od dnia wprowadzenia Wykonawcy na teren robót do zakończenia robót - pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
Część 2:
Termin wykonania zamówienia ustala się nie później niż 8 tygodni od dnia podpisania Umowy, w tym:
1) w terminie nie później niż 3 tygodni od dnia podpisania Umowy - wykonanie dokumentacji projektowej;
2) w terminie nie później niż 8 tygodni od dnia podpisania Umowy wykonanie robót budowlano-montażowych oraz robót z zakresu zagospodarowania terenu;
3) w terminie od dnia wprowadzenia Wykonawcy na teren robót do zakończenia robót - pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
Część 3:
Termin wykonania zamówienia ustala się nie później niż 8 tygodni od dnia podpisania Umowy, w tym:
1) w terminie nie później niż 3 tygodni od dnia podpisania Umowy - wykonanie dokumentacji projektowej;
2) w terminie nie później niż 8 tygodni od dnia podpisania Umowy wykonanie robót budowlano-montażowych oraz robót z zakresu zagospodarowania terenu;
3) w terminie od dnia wprowadzenia Wykonawcy na teren robót do zakończenia robót - pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
................................
1) Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych -13 pakietów"
- Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie progów zwalniających na ul. Gościniec i ul. Kazimierza Dąbrowskiego na terenie m.st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejscowości Zakręt
- Zakup licencji antywirusowych AV
- Dostawa i montaż zintegrowanego systemu regałów rotacyjnych do przechowywania dokumentacji Działu Rejestracji Pojazdów i Wydawanych Uprawnień dla Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Ośrodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Krakowie
- Sprzedaż i dostawa próżniowego, zamkniętego systemu pobierania krwi dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowej - Przebudowa hali magazynowej
- Budowa wodnego zbiornika retencyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr ew. 94 w obrębie Powierż, gm. Janowiec Kościelny
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I w gminie Jeżów"
- Wykonywanie prac remont. w zakresie robót elektr. zw. z utrzym. zasobów w należ. stanie techniczn., świadczenie usł. pogotowia tech. w zakr. robót elektr. w zasob. adm. przez ZGN na terenie AN-5.
- Przebudowa drogi gminnej nr 107180L w miejscowości Osowa.
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 311/12 w miejscowości Gaj Gruszczański"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.