eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębe WielkieModernizacja miejsca integracji lokalnej świetlicy wiejskiej w miejscowości Jędrzejnik, gmina Dębe Wielkie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja miejsca integracji lokalnej świetlicy wiejskiej w miejscowości Jędrzejnik, gmina Dębe Wielkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębe Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka 3

1.5.2.) Miejscowość: Dębe Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-311

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 756 47 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@debewielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc095b28-7072-496e-84a6-216d1a269194

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja miejsca integracji lokalnej świetlicy wiejskiej w miejscowości Jędrzejnik, gmina Dębe Wielkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc095b28-7072-496e-84a6-216d1a269194

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028975/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Modernizacja miejsca integracji lokalnej świetlicy wiejskiej w miejscowości Jęrzejnik, gmina Dębe Wielkie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439754

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 163000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Modernizacja miejsca integracji lokalnej świetlicy wiejskiej w miejscowości Jędrzejnik, gmina Dębe Wielkie”. Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania jest następujący:
‒ wykonanie wymiany dachu (215 m2) wraz z konstrukcją tj. więźby dachowej konstrukcji drewnianej z pokryciem blachodachówką modułową z włókniną antykondensacyjną, obróbki blacharskie, wykonanie zabezpieczeń przeciwśnieżnych płotkiem, wykonanie podbitki, wykończenie oraz obróbka blacharska kominów, wykonanie wyłazu dachowego, wykonanie ciągów komunikacyjnych na strychu z płyt OSB;
‒ wykonanie orynnowania oraz rur spustowych z metalu;
‒ ocieplenia stropu wełną (160 m2);
‒ termomodernizacja od strony zachodniej budynku fundamentów płytami styrodur (22 m2) z wykończeniem cokołu tynkiem mozaikowym oraz zachodniej ściany budynku styropianem (135 m2) oraz jej wykończenie tynkiem silikatowo-silikonowym;
‒ wymiana stolarki okiennej (7 szt. okien) i drzwiowej (3 szt. drzwi) wraz z obróbką glifów oraz wykonaniem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych;
‒ wykonanie instalacji odgromowej budynku.
Roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją opisu robót budowlanych do zgłoszenia wykonania remontu budynku świetlicy wiejskiej oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez firmę Studio Projekt Pracownia Projektowa (ul. Świętokrzyska 46, 05-300 Mińsk Mazowiecki), zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, normami, przepisami, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z aktualną sztuką i wiedza techniczną, pod stałym nadzorem z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania należytej staranności w podejmowanych działaniach oraz do przestrzegania zapisów wszystkich uzgodnień, warunków i decyzji dotyczących przedmiotowego zadania.
Dla właściwego przygotowania oferty należy szczegółowo zapoznać się z załączonymi do SWZ dokumentami, tj. dokumentacją opisu robót budowlanych do zgłoszenia wykonania remontu budynku świetlicy wiejskiej, przedmiarem robót, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiących załącznik nr 1 do SWZ (Nr 1A, Nr 1B, Nr 1C)), a także zapoznać się z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, jak i pozostałymi zapisami określonymi w niniejszej SWZ.
Wszystkie użyte materiały winny być fabrycznie nowe, posiadać wymagane atesty i odpowiadać Polskim Normom.
Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo robót objętych przedmiotem zamówienia.
Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania zamówienie nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej (ryczałtowej) w tym poniesienia kosztów niezbędne do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia (w tym m.in. sporządzenia dokumentacji powykonawczej), aby bez dodatkowych kosztów mogło nastąpić odebranie protokołem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do zachowania należytej staranności w podejmowanych działaniach mające na celu odebranie przedmiotu zamówienia bez uwag.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe REMAX Jacek Zwierz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220010944

7.3.3) Ulica: Dłużew 35A

7.3.4) Miejscowość: Siennica

7.3.5) Kod pocztowy: 05-332

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.