Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407213/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny” w formule zaprojektuj i wybuduj (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 62
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-111
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896262061
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janowiec.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: janowiec.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/janowiec_koscielny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny” w formule zaprojektuj i wybuduj (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de5ce700-4eed-40ff-b40a-252fa5330906
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055420/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja sieci dróg gminnych - Polski Ład edycja 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407213
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GT.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny” w formule zaprojektuj i wybuduj (II postępowanie), który obejmuje:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych (w formule zaprojektuj i wybuduj) dla niżej wymienionych zadań:
a) Zadanie 1 – „Modernizacja drogi gminnej na odc. Szczepkowo – Sołdany”,
b) Zadanie 2 – „Modernizacja drogi gminnej w msc. Leśniki – ETAP I”,
c) Zadanie 3 – „Modernizacja drogi gminnej w msc. Leśniki – ETAP II”,
d) Zadanie 4 – „Modernizacja drogi gminnej na odc. Szypułki -Zaskórki”,
e) Zadanie 5 – „Modernizacja drogi gminnej w msc. Pokrzywnica”,
w zakresie szczegółowo określonym w przedmiocie zamówienia, ofercie, przedmiarach robót, Programach Funkcjonalno-Użytkowych (dalej PFU) oraz SWZ.
2. W ramach realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 wykonawca w szczególności:
1) wykona kompletną dokumentację projektową, zgodnie z zakresem i wytycznymi wskazanymi w PFU dla dokumentacji projektowej w tym: uzyska wszelkiego typu decyzje, pozwolenia, zgody i uzgodnienia oraz uzyska w imieniu Zamawiającego prawomocne decyzje o pozwoleniu na budowę lub prawomocne zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych dla całości inwestycji wymagane przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024 poz. 725 ze zm.)(dalej ustawa Prawo budowlane) konieczne do wykonania niniejszej umowy;
2) będzie sprawował nadzór autorski nad wykonaną dokumentacją na zasadach określonych w PFU;
3) wykona roboty budowlane polegające na modernizacji dróg gminnych, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a) – e), zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, o której mowa w pkt 1;
4) wykona dokumentację powykonawczą;
5) przeniesie na zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1 oraz do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w pkt 4, na warunkach określonych w § 22 projektowanych postanowień umowy (dalej PPU);
6) zawrze umowę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności związanej
z wykonywaniem przedmiotu umowy na warunkach określonych w § 5 ust. 2 pkt 14 PPU;
7) udzieli gwarancji na roboty budowlane, o których mowa w pkt 3 na warunkach określonych w § 13 PPU;
8) udzieli gwarancji na infrastrukturę towarzyszącą na warunkach określonych przez producenta.
3. Zamawiający nie posiada decyzji środowiskowych na poszczególne zadania objęte postępowaniem.
4. Zamawiający posiada zgodę z Ministerstwa Cyfryzacji na odstępstwo od obowiązku budowy kanału technologicznego dla zadania: „Modernizacja drogi gminnej na odc. Szypułki-Zaskórki”, „Modernizacja drogi gminnej w msc. Pokrzywnica” – do tut. urzędu w dniu 18 czerwca 2024 r. wpłynęło zawiadomienia Ministerstwa Cyfryzacji o zebranym materiale dowodowym dającym podstawę do wydania decyzji zwalniającej zarządcę drogi z obowiązku budowy kanału technologicznego. W pozostałych modernizowanych odcinkach dróg nie ma obowiązku lokalizacji kanału technologicznego na podstawie art. 39 ust. 6ba ustawy o drogach publicznych.
5. Przy realizacji zadania „Modernizacja drogi gminnej na odc. Szypułki-Zaskórki” i „Modernizacja drogi gminnej w msc. Pokrzywnica” wymagana jest decyzja o pozwoleniu na budowę. W pozostałych zadaniach zgłoszenie robót budowlanych.
6. Modernizowane odcinki dróg nie znajdują się w obszarze specjalnej ochrony Natura 2000 lub innej formie ochrony przyrodniczej.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU oraz przedmiarach robót, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ, a także w PPU, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ.
8. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane
w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: opracowanej dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi
w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo budowlane, przepisom Kodeksu cywilnego i ustawie Pzp. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usług projektowych oraz robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno – budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
11. Inwestycja dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Nr Edycja8/2023/528/PolskiLad.
12. Jest to zamówienie na robotę budowlaną o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, przez cały okres realizacji powierzonych zadań, wszystkie osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych w szczególności czynności dotyczące: wykonywania robót ziemnych, robót montażowych, instalacyjnych (elektrycznych), budowy nawierzchni utwardzonych (np. drogi, chodniki), obsługi maszyn i urządzeń budowlanych (np. obsługa koparek, spycharek, ładowarek, samochodów ciężarowych itp.), objęte zakresem zamówienia wskazanym w § 1 PPU.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG lub innych równoważnych rejestrów oraz wykonujących osobiście i samodzielnie czynności powierzone im w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz osób kierujących budową i osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. wymogu zostały opisane w § 3 i 17 PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4826342,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5432882,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4826342,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „WAPNOPOL” Nowakowski Adam
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691000783
7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12
7.3.4) Miejscowość: Glinojeck
7.3.5) Kod pocztowy: 06-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4826342,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. "Przebudowa dróg na terenie gminy Dubienka"
- Wykonanie dokumentacji technicznej na budowę Stacji Uzdatniania Wody w Michałowie.
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich ogrodzenia zabytkowego budynku Willa Konary w Rabce-Zdroju - II postępowanie
- Przebudowa części ul. Lipowej w Turośni Kościelnej
- Remont drogi gminnej 293114 K (ul. Halna) w km od 0+773,00 do km 0+975,00 w miejscowości Nowy Sącz
- Remont ulicy Krótkiej w Toporowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.