eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska 15

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-558

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 300 02 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsbolsztyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/158d01bc-5cc6-4810-9959-c726313d5d57

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0912333-2a5f-4b23-b413-62dc5cb102e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102281/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów "Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości" oraz "ZSB szkołą przyszłości – Nauczyciel 4K"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości (nr Projektu FEWM.06.04-IZ.00-0001/23) oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K (nr Projektu FEWM.06.04-IZ.00-0040/23)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427557

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSB.261.1.3.2024.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 495487,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138786,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna i szkoleniowa obejmująca prowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, w latach 2024-2025 ramach realizacji projektu pn. „Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości” oraz „ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K”.

1) część 1 – kurs - operator koparko-ładowarki
a) przedmiot części 1 obejmuje przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki. Uczestnicy nabędą kwalifikacje do kierowania i wykonania robót ziemnych wszystkimi koparko-ładowarkami klasy III (wszystkich typów, bez ograniczeń mocy i masy eksploatacyjnej, jednonaczyniowe do 4ton masy eksp.(w tym minikoparek), ładowarki do 8 ton masy eksploatacyjnej, koparko-spycharki) - (1gr.x 8os. X 134h dyd. X 2 edycje - I w 2024 i II w 2025) - ogółem - 268h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 1 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.

3. Zamawiający informuje, że:
1) część 1-2 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 34045,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna i szkoleniowa obejmująca prowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, w latach 2024-2025 ramach realizacji projektu pn. „Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości” oraz „ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K”.

1) część 2 – kurs wykonania i montażu stolarki drzwiowej :
a) przedmiot części 2 obejmuje przeprowadzenie w zakresie wykonania i montażu stolarki drzwiowej z drewna z przeznaczeniem do hal produkcyjnych dla 6 osób - (1gr x 6os x50h dyd) - ogółem 50h;

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 2 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.

3. Zamawiający informuje, że:
1) część 1-2 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 30612,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna i szkoleniowa obejmująca prowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, w latach 2024-2025 ramach realizacji projektu pn. „Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości” oraz „ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K”.

1) część 3 - kurs dla nauczycieli tapicerstwo tradycyjne - renowacja mebli:
a) przedmiot części 3 obejmuje przeprowadzenie kursu dla 6 osób z zakresu tapicerstwo tradycyjne - renowacja mebli, 16 godzin dydaktycznych (2 dni po 8h) -1 grupa- 6 os., ogółem 16 godzin;

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 3 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.

4. Zamawiający informuje, że:
1) część 3 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 16650,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna i szkoleniowa obejmująca prowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, w latach 2024-2025 ramach realizacji projektu pn. „Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości” oraz „ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K”.

1) część 4 – szkolenie - proces technologiczny związany z produkcją i montażem stolarki budowlanej:
a) przedmiot części 4 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 12 osób (nauczycieli) z zakresu procesów technologicznych związanych z produkcją i montażem stolarki budowlanej, 40 h dydaktycznych (10 teoria, 30 praktyka) - 1 grupa 6 os., ogółem 40 godzin;

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 4 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.

3. Zamawiający informuje, że:
1) część 4 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 34389,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna i szkoleniowa obejmująca prowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, w latach 2024-2025 ramach realizacji projektu pn. „Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości” oraz „ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K”.

1) część 5 – szkolenie - renowacja i retusz uszkodzeń i ubytków w różnych materiałach budowlano meblarskich:
a) przedmiot części 5 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 6 osób (nauczycieli) z zakresu renowacja i retusz uszkodzeń i ubytków w różnych materiałach budowlano meblarskich, (18 h dydaktycznych, 1 grupa 6 os.) ogółem 18 godzin;

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 5 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.

3. Zamawiający informuje, że:
1) część 5 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 16390,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna i szkoleniowa obejmująca prowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, w latach 2024-2025 ramach realizacji projektu pn. „Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości” oraz „ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K”.

1) część 6 – szkolenie - pozłotnictwo:
a) przedmiot części 6 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 6 osób (nauczycieli) z zakresu pozłotnictwo, 10 h dydaktycznych, 1 grupa - 6 osób, ogółem 10 godzin;

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 6 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.

3. Zamawiający informuje, że:
1) część 6 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 6700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32696,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32696,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390100344

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 5

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-548

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32696,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29274,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29274,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29274,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WESTO Zakład Produkcji Drzewnej Stanisław Wyszyński w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390407143

7.3.3) Ulica: Naterki, ul. Diamentowa 50

7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd

7.3.5) Kod pocztowy: 11-036

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29274 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16794,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16794,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16794,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AK DEASIGN Aleksander Kądziela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471655910

7.3.3) Ulica: ul. Rybnicka 12

7.3.4) Miejscowość: Gorzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 44-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16794,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. w części 4 - szkolenie - proces technologiczny związany z produkcją i montażem stolarki budowlanej - zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi na to, że w postepowaniu na realizację części 4 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w części 5 szkolenie - renowacja i retusz uszkodzeń i ubytków w różnych materiałach budowlano meblarskich - zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w części 6 - szkolenie - pozłotnictwo - zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi na to, że w postepowaniu na realizację części 6 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty;

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie części 1-6 w terminie 360 dni od dnia podpisania umowy z tym, że szczegółowy haromonogram przeprowadzenia szkoleń w tym okresie zostanie ustalony po
podpisaniu umowy mając na względzie założenia przedstawione w załączniku nr 1 do wzoru umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.