Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00427557/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 15
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-558
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 300 02 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsbolsztyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/158d01bc-5cc6-4810-9959-c726313d5d571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0912333-2a5f-4b23-b413-62dc5cb102e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102281/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów "Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości" oraz "ZSB szkołą przyszłości – Nauczyciel 4K"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości (nr Projektu FEWM.06.04-IZ.00-0001/23) oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K (nr Projektu FEWM.06.04-IZ.00-0040/23)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427557
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSB.261.1.3.2024.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 495487,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138786,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna i szkoleniowa obejmująca prowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, w latach 2024-2025 ramach realizacji projektu pn. „Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości” oraz „ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K”.1) część 1 – kurs - operator koparko-ładowarki
a) przedmiot części 1 obejmuje przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki. Uczestnicy nabędą kwalifikacje do kierowania i wykonania robót ziemnych wszystkimi koparko-ładowarkami klasy III (wszystkich typów, bez ograniczeń mocy i masy eksploatacyjnej, jednonaczyniowe do 4ton masy eksp.(w tym minikoparek), ładowarki do 8 ton masy eksploatacyjnej, koparko-spycharki) - (1gr.x 8os. X 134h dyd. X 2 edycje - I w 2024 i II w 2025) - ogółem - 268h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 1 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. Zamawiający informuje, że:
1) część 1-2 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 34045,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna i szkoleniowa obejmująca prowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, w latach 2024-2025 ramach realizacji projektu pn. „Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości” oraz „ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K”.1) część 2 – kurs wykonania i montażu stolarki drzwiowej :
a) przedmiot części 2 obejmuje przeprowadzenie w zakresie wykonania i montażu stolarki drzwiowej z drewna z przeznaczeniem do hal produkcyjnych dla 6 osób - (1gr x 6os x50h dyd) - ogółem 50h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 2 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. Zamawiający informuje, że:
1) część 1-2 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 30612,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna i szkoleniowa obejmująca prowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, w latach 2024-2025 ramach realizacji projektu pn. „Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości” oraz „ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K”.1) część 3 - kurs dla nauczycieli tapicerstwo tradycyjne - renowacja mebli:
a) przedmiot części 3 obejmuje przeprowadzenie kursu dla 6 osób z zakresu tapicerstwo tradycyjne - renowacja mebli, 16 godzin dydaktycznych (2 dni po 8h) -1 grupa- 6 os., ogółem 16 godzin;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 3 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
4. Zamawiający informuje, że:
1) część 3 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 16650,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna i szkoleniowa obejmująca prowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, w latach 2024-2025 ramach realizacji projektu pn. „Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości” oraz „ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K”.1) część 4 – szkolenie - proces technologiczny związany z produkcją i montażem stolarki budowlanej:
a) przedmiot części 4 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 12 osób (nauczycieli) z zakresu procesów technologicznych związanych z produkcją i montażem stolarki budowlanej, 40 h dydaktycznych (10 teoria, 30 praktyka) - 1 grupa 6 os., ogółem 40 godzin;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 4 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. Zamawiający informuje, że:
1) część 4 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 34389,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna i szkoleniowa obejmująca prowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, w latach 2024-2025 ramach realizacji projektu pn. „Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości” oraz „ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K”.1) część 5 – szkolenie - renowacja i retusz uszkodzeń i ubytków w różnych materiałach budowlano meblarskich:
a) przedmiot części 5 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 6 osób (nauczycieli) z zakresu renowacja i retusz uszkodzeń i ubytków w różnych materiałach budowlano meblarskich, (18 h dydaktycznych, 1 grupa 6 os.) ogółem 18 godzin;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 5 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. Zamawiający informuje, że:
1) część 5 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 16390,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna i szkoleniowa obejmująca prowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, w latach 2024-2025 ramach realizacji projektu pn. „Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości” oraz „ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K”.1) część 6 – szkolenie - pozłotnictwo:
a) przedmiot części 6 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 6 osób (nauczycieli) z zakresu pozłotnictwo, 10 h dydaktycznych, 1 grupa - 6 osób, ogółem 10 godzin;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 6 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. Zamawiający informuje, że:
1) część 6 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 6700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32696,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32696,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390100344
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 5
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-548
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WARMIŃSKO - MAZURSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W OLSZTYNIE
jakie przetargi wygrała firma
WARMIŃSKO - MAZURSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W OLSZTYNIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32696,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29274,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29274,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29274,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WESTO Zakład Produkcji Drzewnej Stanisław Wyszyński w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390407143
7.3.3) Ulica: Naterki, ul. Diamentowa 50
7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd
7.3.5) Kod pocztowy: 11-036
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WESTO" ZAKŁAD PRODUKCJI DRZEWNEJ STANISŁAW WYSZYŃSKI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
"WESTO" ZAKŁAD PRODUKCJI DRZEWNEJ STANISŁAW WYSZYŃSKI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29274 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16794,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16794,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16794,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AK DEASIGN Aleksander Kądziela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471655910
7.3.3) Ulica: ul. Rybnicka 12
7.3.4) Miejscowość: Gorzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 44-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16794,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. w części 4 - szkolenie - proces technologiczny związany z produkcją i montażem stolarki budowlanej - zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi na to, że w postepowaniu na realizację części 4 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części 5 szkolenie - renowacja i retusz uszkodzeń i ubytków w różnych materiałach budowlano meblarskich - zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części 6 - szkolenie - pozłotnictwo - zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi na to, że w postepowaniu na realizację części 6 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty;
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie części 1-6 w terminie 360 dni od dnia podpisania umowy z tym, że szczegółowy haromonogram przeprowadzenia szkoleń w tym okresie zostanie ustalony po
podpisaniu umowy mając na względzie założenia przedstawione w załączniku nr 1 do wzoru umowy.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu projektowania i eksploatacji instalacji biogazowych dla pracowników WGGOŚ w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-609/24
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Recenzja rozwiązań diagnostycznych i programowych wypracowanych na potrzeby projektu Małopolski Program Wspierania Uczniów
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
więcej: Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.