eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnojnoCyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Gnojno



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Gnojno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnojno 145

1.5.2.) Miejscowość: Gnojno

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gnojno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8b12b7e-b7e3-400e-8449-940430ee7215

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Gnojno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8b12b7e-b7e3-400e-8449-940430ee7215

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069345/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Gnojno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419516

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest podniesienie sprawności serwerowni gminnej, w celu dostosowania możliwości obliczeniowej, przestrzeni fizycznej i wirtualnej do scentralizowania baz danych i aplikacji programowych. W wyniku tego działania, możliwym staje się dostosowanie infrastruktury technicznej (fizycznych sprzętów oraz oprogramowania), do rozwijanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, wdrażania odpowiedniego poziomu Cyberberpieczeństwa JST, oraz KRI i dyrektywy NIS2. Są to nowoczesne platformy serwerowe, urządzenia zabezpieczające styk sieci Internet z siecią wewnętrzną UG, urządzenie podtrzymujące napięcie, przełączniki sieciowe, segmentacja sieci umożliwiające poprawę skrzyżowań tras kablowych, konfiguracji i opracowanie schematu połączeń. Dodatkowo przewidziano zakup oprogramowania, które w znakomitej większości charakteryzują się licencjami wieczystymi, do wykonywania zautomatyzowanych procesów wspomagających pracę administratora i urzędnika. Szkolenia dla administratora mają na celu uzyskanie kompetencji w zarządzaniu nowo wdrażanymi rozwiązaniami, co powoduje oszczędności w opozycji do bardziej kosztowych procesów zarządzania i wsparcia zewnętrznego.
Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy następujące ETAPY:
Etap I dostawa sprzętu – Serwery, UPS, zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, UTM
Etap II wdrożenia – systemów teleinformatycznych: wdrożenie klastra serwerów z oprogramowaniem Windows, aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach, urządzeniach sieciowych, oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych,   wdrożenie SIEM, kopii zapasowej przestrzeni linux, segmentacja sieci, audyt bezpieczeństwa informacji
Etap III szkolenia – z dziedziny AD, wirtualizacji, wykonywania kopii zapasowych, dziedzinowe do zastosowanego oprogramowania



Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiącym załącznik 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

48420000-8 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326535,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326535,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326535,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Advatech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992185891

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326535,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.