Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00419516/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00431083/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00499975/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Gnojno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnojno 145
1.5.2.) Miejscowość: Gnojno
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gnojno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8b12b7e-b7e3-400e-8449-940430ee72151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Gnojno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8b12b7e-b7e3-400e-8449-940430ee7215
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069345/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Gnojno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419516
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest podniesienie sprawności serwerowni gminnej, w celu dostosowania możliwości obliczeniowej, przestrzeni fizycznej i wirtualnej do scentralizowania baz danych i aplikacji programowych. W wyniku tego działania, możliwym staje się dostosowanie infrastruktury technicznej (fizycznych sprzętów oraz oprogramowania), do rozwijanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, wdrażania odpowiedniego poziomu Cyberberpieczeństwa JST, oraz KRI i dyrektywy NIS2. Są to nowoczesne platformy serwerowe, urządzenia zabezpieczające styk sieci Internet z siecią wewnętrzną UG, urządzenie podtrzymujące napięcie, przełączniki sieciowe, segmentacja sieci umożliwiające poprawę skrzyżowań tras kablowych, konfiguracji i opracowanie schematu połączeń. Dodatkowo przewidziano zakup oprogramowania, które w znakomitej większości charakteryzują się licencjami wieczystymi, do wykonywania zautomatyzowanych procesów wspomagających pracę administratora i urzędnika. Szkolenia dla administratora mają na celu uzyskanie kompetencji w zarządzaniu nowo wdrażanymi rozwiązaniami, co powoduje oszczędności w opozycji do bardziej kosztowych procesów zarządzania i wsparcia zewnętrznego.
Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy następujące ETAPY:
Etap I dostawa sprzętu – Serwery, UPS, zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, UTM
Etap II wdrożenia – systemów teleinformatycznych: wdrożenie klastra serwerów z oprogramowaniem Windows, aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach, urządzeniach sieciowych, oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych, wdrożenie SIEM, kopii zapasowej przestrzeni linux, segmentacja sieci, audyt bezpieczeństwa informacji
Etap III szkolenia – z dziedziny AD, wirtualizacji, wykonywania kopii zapasowych, dziedzinowe do zastosowanego oprogramowania
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiącym załącznik 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
48420000-8 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326535,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326535,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326535,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Advatech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992185891
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326535,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI GNOJNO
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
- Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
- Usługa prania wodnego wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
więcej: przetargi GNOJNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa zaawansowanego rozwiązania w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.