Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504194/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00520906/01 - Wynik z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa - Zestaw wirującej elektrody dyskowe (RDE) oraz wirującej elektrody dyskowej z pierścieniem (RRDE)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387388984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-703
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@iel.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://iel.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
inna działalność
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa - Zestaw wirującej elektrody dyskowe (RDE) oraz wirującej elektrody dyskowej z pierścieniem (RRDE)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f5fb960-8fef-43d0-97e2-18fc1e9fab7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zakup w ramach realizacji Projektu pn. Rozbudowa potencjału badawczego Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Elektrotechniki ze środków Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności Inwestycja A2.4.1 Inwestycje w rozbudowę potencjału Badawczego, Schemat B: Infrastruktura badawcza - przedsięwzięcia realizowane przez Sieć Badawczą Łukasiewicz, nr umowy KPOD.01.18-IW.03-018/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://iel.ezamawiajacy.pl/app/login?scrollElementID=Zaloguj3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iel.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://iel.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2510.36.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw wirującej elektrody dyskowej z pierścieniem jest przeznaczony do wykonywania pomiarów elektrochemicznych w kontrolowanych warunkach hydrodynamicznych. Zespół dwóch elektrod pracujących zapewnia możliwość wykrywania produktów reakcji pośrednich in situ.
Układ techniki RRDE (rotating ring-disk electrode) składa się z dyskowej wirującej elektrody pracującej, elektrody odniesienia, elektrody pomocniczej i dodatkowej elektrody pracującej umiejscowionej w pierścieniu oraz aparatury nastawczej (zestaw wirującej elektrody dyskowej oraz potencjostatu/galwanowstatu pracującego w układzie bipotencjostatu – BA).
W układzie kluczowe jest zastosowanie potencjostatu, który jest w stanie obsłużyć układ 4-elektrodowy (bipotencjostat).
Obrotowy ruch elektrody wirującej o zadanej prędkości obrotowej czym powoduje wytworzenie strumienia elektrolitu (warstwy dyfuzyjnej o małej grubości) w kierunku okolicy elektrody, dzięki czemu produkty reakcji zachodzącej przy powierzchni elektrody są dostarczane do niej szybko i w kontrolowany sposób, jak i odprowadzane produkty reakcji zachodzącej przy elektrodzie. Druga elektroda pracująca analizuje produkty reakcji zachodzącej na pierwszej elektrodzie pracującej.
Pozostałe informacje znajdują się w dokumentacji postępowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38341300-0 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najwyższą ilość punktów (maksymalnie 100 pkt. = 100%) w kryteriach:
1) cena brutto – waga 60%, tj.: 60,00 pkt;
2) wydłużony okres gwarancji – waga 20 %, tj.: 20 pkt;
3) termin realizacji – waga 20%, tj.: 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
2) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ;
b) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4) ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;
d) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 2) składa każdy z Wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dotyczącym Wykonawcy także oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzający brak wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający przewiduje składanie wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych
1) Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w SWZ Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć podpisane przez upoważnioną osobę Ofertę techniczną (zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia /Oferta techniczna).
2) Oferta techniczna wymieniona powyżej musi być podpisana przez upoważnioną osobę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.
2) Zamawiający dopuszcza uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych w postaci informacji zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Oferta techniczna (z wyłączeniem: Producenta/Marki/Modelu, którego Wykonawca określa w Formularzu ofertowym).
3) Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli Wykonawca nie złoży ich wraz z ofertą lub jeżeli złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne.
4) UWAGA! Brak określenia Producenta/Marki/Modelu w Formularzu ofertowym, który spowoduje brak możliwości zidentyfikowania zaproponowanego przedmiotu zamówienia, będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
5) W oparciu o powyższe przedmiotowe środki dowodowe, Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał weryfikacji zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia również za pomocą innych ogólnodostępnych źródeł jak np. informacje/specyfikacje/karty katalogowe.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający dopuszcza uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych w postaci informacji zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Oferta techniczna (z wyłączeniem: Producenta/Marki/Modelu, którego Wykonawca określa w Formularzu ofertowym).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
3) Zobowiązani są spełnić warunki określone w postępowaniu według wymagań określonych dla wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert, na druku
stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie
składa każdy z Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej albo formy elektronicznej z podpisem kwalifikowanym. Jednocześnie, w celu uniknięcia wątpliwości Strony zgodnie uznają, że oświadczenie woli złożone w zwykłej formie pisemnej i oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej, o której mowa w art. 781 kodeksu cywilnego są wobec siebie wzajemnie w pełni równoważne.2. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej.
3. Możliwa jest zmiana umowy:
1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie siły wyższej, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania umowy;
zakres zmiany - w oparciu o okoliczność określoną w pkt 1) zmianie może ulec termin realizacji umowy wskazany w § 2 ust. 1 poprzez jego wydłużenie o czas wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację umowy;
2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;
3) z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego;
4) w przypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie;
5) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
6) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek modelu/typu urządzenia wskazanego w ofercie Wykonawcy – możliwa zmiana na obecnie produkowany/sprzedawany model/typ urządzenia o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie Wykonawcy i wymaganych przez Zamawiającego w SWZ w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania modelu/typu urządzenia wraz z konfiguracją Urządzenia obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiającego;
7) w przypadku zaprzestania produkcji zaoferowanego urządzenia dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia.
Zakres zmiany - w oparciu o okoliczności określone w pkt 2 - 7 zmianie mogą ulec:
a) termin realizacji dostawy określony w § 2 ust. 1 poprzez jego wydłużenie jednak nie dłużej niż o 15 dni w stosunku do określonego w § 2 ust. 1,
b) przedmiot umowy w sposób dostosowujący go do okoliczności wynikających z postanowień pkt 2 - 7 i niezmieniający ogólnego charakteru umowy;
c) sposób wykonania umowy w sposób dostosowujący go do okoliczności wynikających z postanowień pkt 2 - 7 i niezmieniający ogólnego charakteru umowy;
d) wynagrodzenie poprzez jego zmianę o +/- 15% w stosunku do wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust. 1 (z wyjątkiem zmiany z pkt 6, 7 w których to wynagrodzenie nie ulega zmianie).
4. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczności określonych w ust. 3 i wystąpienie Strony powołującej się na te okoliczności z wnioskiem o zmianę Umowy.
5. Nie stanowi zmiany Umowy, zmiana osób, o których mowa w § 9 lub ich danych kontaktowych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: poprze platformę Zamawiającego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-22
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający dopuści do negocjacji maksymalnie 5 (pięciu) Wykonawców. W przypadkugdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynie więcej ofert, Zamawiający
zastosuje wyżej wskazane kryteria oceny ofert. Wykonawcy (maksymalnie w liczbie 5),
którzy otrzymają najwyższą ilość punktów, zostaną zaproszeni do udziału do negocjacji –
z zastrzeżeniem, że Zamawiający może odstąpić bez podawania przyczyny, od
przeprowadzenia negocjacji
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania terminów szczegółowych wskazanych
w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych -13 pakietów"
- Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie progów zwalniających na ul. Gościniec i ul. Kazimierza Dąbrowskiego na terenie m.st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejscowości Zakręt
- Zakup licencji antywirusowych AV
- Dostawa i montaż zintegrowanego systemu regałów rotacyjnych do przechowywania dokumentacji Działu Rejestracji Pojazdów i Wydawanych Uprawnień dla Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Ośrodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Krakowie
- Sprzedaż i dostawa próżniowego, zamkniętego systemu pobierania krwi dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa bioreaktora dla Centrum Innowacji oraz Badań Prozdrowotnej i Bezpiecznej Żywności Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup i dostawa przenośnego zestawu RTG na potrzeby Oddziału Celnego Towarowego Port Lotniczy Wrocław-Strachowice
- Sprzedaż i dostarczenie zautomatyzowanego systemu do analizy behawioru ryb gatunku Danio rerio (danio pręgowanego)
- WIW.DA.272.23A.2024 - Zakup, dostawa i montaż inkubatora CO2 - na potrzeby Pracowni Patologii Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu
- Dostawa sprzętu medycznego, tj. zamrażarek oraz aparatu do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych, w podziale na 2 części.
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.