Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439918/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa gogli VR wraz z loginami do gogli VR w ramach zadania „Rozwój edukacji zawodowej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Staszowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292442020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekonomik@staszowski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsestaszow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8122ea9-1712-4461-a884-c6aed1b04b131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespół Szkół Ekonomicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa gogli VR wraz z loginami do gogli VR w ramach zadania „Rozwój edukacji zawodowej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Staszowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8122ea9-1712-4461-a884-c6aed1b04b13
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00439857/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa gogli VR wraz z loginami do gogli VR w ramach zadania „Rozwój edukacji zawodowej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Staszowie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowywane w ramach programu : Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 ,Priorytet 8. Edukacja na wszystkich etapach życia Działanie 08.04 Rozwój szkolnictwa branżowego NR umowy: FESW.08.04-IZ.00.0025/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSE.I.5017/22/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162472,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa gogli VR wraz z loginami do gogli VR w ramach zadania „Rozwój edukacji zawodowej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Staszowie”
1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 zestawów gogli VR oraz 8 loginów do gogli VR do realizacji kursów dla uczniów i nauczycieli z zakresu m.in. obsługi magazynów logistycznych VR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
2)Przedmiot zamówienia w szczególności musi:
a) spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia,
b) być zgodny z wyznaczonymi parametrami/funkcjonalnościami,
c) być fabrycznie nowy i kompletny (z pełnym okablowaniem),
d) być zmontowany, przetestowany i gotowy do użycia,
e) być oryginalnie opakowany, w opakowania opisane co do ich zawartości,
f) być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta,
g) być wysokiej jakości i wolny od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich,
h) pochodzić z legalnych źródeł,
i) być dopuszczony do użytkowania w instytucji publicznej
j)odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, jeśli dotyczą one przedmiotu zamówienia,
k) być zaopatrzony w instrukcje, opisy techniczne i karty gwarancyjne, które będą w języku polskim.
l)Urządzenia powinny spełniać normy jakościowe potwierdzone deklaracją zgodności CE (deklaracji Conforminte Europeenne) – dokument należy dostarczyć na etapie dostawy.
3)Miejsce dostawy: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Staszowie, ul. Szkolna 11, 28-200 Staszów.
4)Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy.
5) Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia, uruchomienia sprzętu.
6)Gwarancja:-Wykonawca udzieli gwarancji producenta dla dostarczanych sprzętów min. 24 miesiące. Termin gwarancji liczony jest od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
7)Serwis(wsparcie)-udzielenie min. 5 miesięcznego wsparcia technicznego dla zamawiającego. Serwis jest jednym z kryteriów oceny ofert wg. wyboru wykonawcy wskazany w rozdz. XVII SWZ
8)Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał od wykonawcy szczegółowego wyliczenia poszczególnych pozycji, które wchodzą w skład zamówienia(gogle VR i loginy VR)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33735000-1 - Gogle
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106702,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261571,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106702,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Octopus Vr Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252176529
7.3.3) Ulica: Piotrkowska
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-105
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106702,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Dostawa żywności do Przedszkola nr 3 im. Jana Pawła II w Staszowie z oddziałem w Dobrej w 2025 r.
- Odzież ochronna i bielizna pościelowa
- Dostawa żywności do Przedszkola nr 8 im. J. Ch. Andersena z Oddziałami Integracyjnymi w Staszowie w 2025 r.
- "Wykonanie dokumentacji geodezyjnej realizowanej w sześciu zadaniach"
- Dostawa żywności do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Staszowie w 2025 r.
- Dostawa żywności do Zespołu Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tadeusza Kościuszki i Przedszkole nr 4 im. Tadeusza Kościuszki w Staszowie w 2025r.
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOPOSAŻENIE PRACOWNI SZKOLNYCH"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego dla Gminnego Ośrodka Obsługi Szkół i Przedszkoli
- Dostawa urządzeń projekcyjnych
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania chmurowego AI dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Stworzenie działającej na ogólnodostępnych systemach Android oraz iOS aplikacji AR wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym i publikacją na ogólnodostępnych platformach dla grodziska w Chodliku
- Dostawa wokand elektronicznych zbiorczych oraz wyświetlaczy wokand dla sali rozpraw na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądu Rejonowego w Kraśniku, w Rykach, we Włodawie
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.