eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockOchrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2023-11-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366071611

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Celebry Papieskiej 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mosirplock.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

dzia³alno¶æ obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ca5f52d3-839e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00497820

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca5f52d3-839e-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2.Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz wymagania techniczne i organizacyjne, okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikacji równie¿ za po¶rednictwem poczty elektronicznej poprzez adres e-mail:
zamowienia@mosirplock.pl – nie dotyczy sk³adania ofert. Maksymalny rozmiar plików wynosi 25 MB.
4. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: pdf, doc, jpg (jpeg)
ze szczególnym wskazaniem na pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie formatu: zip.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie.
6. Szczegó³y dot. komunikacji znajduj± siê w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. jako Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób uczestnicz±cych w niniejszym postêpowaniu jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o., 09-400 P³ock, Pl. Celebry Papieskiej 1;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. jest Pan Adam Lisicki, kontakt: e-mai: iod@mosirplock.pl, tel. 609 493 414.
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o., prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym, na ich wniosek, udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „Ustawa Pzp”;
5) Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
6) obowi±zek podania przez osobê fizyczn±, bior±c± udzia³ w niniejszym postêpowaniu, danych osobowych dotycz±cych bezpo¶rednio tej Osoby, jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z okre¶lonych przepisów Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em tej osoby w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do otrzymanych w toku postêpowania danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osoba, podaj±ca w prowadzonym postêpowaniu swoje dane osobowe posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych
Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania i uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych tej Osoby narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Osobie, podaj±cej swoje dane osobowe nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych w niniejszym postêpowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO („przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze”).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR 8/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o. o. (dalej „MOSiR P³ock Sp. z o.o.”), zlokalizowanych na terenie miasta P³ocka. ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1) fizyczna ochrona osób i mienia w obiektach Zamawiaj±cego,
2) ochrona w formie monitoringu, polegaj±cego na sta³ym dozorze sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych,
3) ca³odobowy kontakt z mobiln± grup± interwencyjn±,
4) konwojowanie warto¶ci pieniê¿nych z obiektów Zamawiaj±cego - do wskazanego banku na terenie miasta P³ocka.
Ochronie podlegaj± obiekty i tereny Zamawiaj±cego wraz z mieniem i osobami przebywaj±cymi w obiektach i na terenie objêtym ochron±.
Zakres ochrony dla poszczególnych obiektów Zamawiaj±cego znajduje siê w SWZ. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy, nie wcze¶niej ni¿ od dnia 31.12.2023 r. od godz. 7:00 do dnia 31.12.2024 r. do godz. 7:00, z uwzglêdnieniem terminów okre¶lonych w SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-12-31 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium: Cena - 100 %.
2. Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w z³o¿onej Ofercie.
3. Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta z najni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki:
1) posiadaj± zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie,
2) posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby: Wykonawca wykaza³, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia i konwojowania warto¶ci pieniê¿nych, wydan± przez Ministra spraw wewnêtrznych i administracji – zgodnie ustaw± z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995).
3) pozostaj± w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalaj±cej na realizacjê zamówienia – Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie,
4) posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe - w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie – wykona³ w sposób nale¿yty lub wykonuje nadal, co najmniej:
- jedn± us³ugê polegaj±c± na ochronie osób i mienia, której warto¶æ w okresie 12 miesiêcy nie by³a ni¿sza ni¿ 250 000,00 z³ brutto, oraz
- jedn± us³ugê polegaj±c± na transporcie warto¶ci pieniê¿nych.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli us³ugi okre¶lone powy¿ej by³y lub s± nadal wykonane w ramach jednej lub dwóch umów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5. O¶wiadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy w dniach 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1689, 1705) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 9),
- Oferta wspólna (konsorcjum, Spó³ka cywilna itp.) - O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub Pe³nomocnik (LIDER) umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu ka¿dego z Wykonawców, osobno dla ka¿dego z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. potwierdzenie posiadania uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (o którym mowa w Rozdz. V ust. 1 pkt 2 SWZ) - w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ kopiê koncesji (potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, udzielonej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji, zgodnie z ustaw± z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
4. Potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie), o której mowa w Rozdz. V ust. 1 pkt 4), w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ:
wykaz us³ug wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (Wykaz us³ug - za³. nr 8 do SWZ),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±c do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione, wg wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
Porêczenie/gwarancja wymienione w ust. 2, ppkt 2-4, winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami SWZ, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela. Koniecznym jest aby dokument gwarancji/ porêczenia obejmowa³ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymania wadium przez Zamawiaj±cego, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w formie pieni±dza nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego, otwarty w PKO BP SA 31 1020 1592 0000 2502 0267 6666 z adnotacj± w tytule wp³aty: Wadium w postêpowaniu na: Ochrona osób i mienia w obiektach MOSiR P³ock.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, wskazanym w pkt. 3 powy¿ej, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu bankowego, sporz±dzonej przez Wykonawcê, nie jest warunkiem wystarczaj±cym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcê.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej (z podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji/porêczenia).
7. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, kiedy wadium wnoszone jest w postaci gwarancji bankowych b±d¼ ubezpieczeniowych, w tre¶ci gwarancji bankowych b±d¼ ubezpieczeniowych musz± znajdowaæ siê wszystkie podmioty (cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej itp.) wymienione jako Wykonawcy.
8. Zamawiaj±cy wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej – potwierdzenie dowodu wp³aty (przelewu) zosta³o za³±czone do oferty.
2) gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekaza³ Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
9. Wadium utrzymuje siê nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
18. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania zawarte w art. 97 i 98 oraz 307 ust. 4 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spó³ka cywilna itp.). W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej, Wykonawcy maj± obowi±zek ustanowienia Pe³nomocnika (LIDERA) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez pozosta³ych Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub ich uprawnionych przedstawicieli.
UWAGA: Forma udzielonego pe³nomocnictwa musi spe³niaæ wymagania takie jak forma przygotowanej oferty (zgodnie z art. 99 § 1 kc).
2) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musi byæ przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) warunek okre¶lony w ust. 1 pkt 2 (posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej), musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
b) pkt 3 (zdolno¶æ ekonomiczna i finansowa) musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) sk³adaj±cych ofertê wspóln±,
c) o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres us³ug wykonaj± poszczególni wykonawcy, na podstawie art. 117 ust 4 ustawy Pzp – za³. nr 7 do SWZ.
c) warunek okre¶lony w ust. 2 pkt. 4 (zdolno¶æ zawodowa, w zakresie do¶wiadczenia) - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy – zgodnie art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp.
4) W przypadku oferty wspólnej:
a) ka¿dy z Wykonawców sk³ada o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia (o którym mowa w pkt. 1) i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (o którym mowa w pkt. 2) w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) o¶wiadczenie, z którego wynika, któr± us³ugê wykonaj± poszczególni Wykonawcy, na podstawie art. 117 ust 4 ustawy Pzp – za³. nr 7 do SWZ.
a) pe³nomocnictwo (orygina³) lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy przez osobê/y podpisuj±c±/e ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z zapisu w Krajowym Rejestrze S±dowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innym w³a¶ciwym rejestrze,
- w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej - pe³nomocnictwo udzielone Liderowi – zapis zawarty w ppkt. a) stosuje siê odpowiednio,
b) potwierdzenie wp³aty (przelewu) wadium wnoszonego w pieni±dzu lub je¿eli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub porêczenia – orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej (z podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji/porêczenia) w dopuszczonej przez Zamawiaj±cego formie/formach.
c) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce podwykonawców – Za³. nr 1a do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 13 Dzia³u III SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-24 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ za pomoc± Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.