Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00469870/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostarczenie danych w postaci nagrań ptaków i nietoperzy z wyznaczonej przez zleceniodawcę matrycy w nizinnych lasach Polski oraz zbudowanie trwałego systemu poboru prób ............
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie danych w postaci nagrań ptaków i nietoperzy z wyznaczonej przez zleceniodawcę matrycy w nizinnych lasach Polski oraz zbudowanie trwałego systemu poboru prób ............2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-441de729-fb46-4fed-85f5-72bb34d093a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.2622.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi badawcze polegające na dostarczeniu danych w postaci nagrań ptaków i nietoperzy z wyznaczonej przez zleceniodawcę matrycy w nizinnych lasach Polski, a także na zbudowaniu trwałego systemu poboru prób – wysokiej jakości nagrań ptaków i nietoperzy nagrywanych za pomocą urządzenia pozwalającego na próbkowanie dźwięku z częstotliwością 450 kbps lub wyższą, z możliwością korzystania z zainstalowanych systemów przez 7 lat, także w warunkach zimowych.
Zamówienie usługi:
3.1 Dostarczenie danych w postaci nagrań ptaków i nietoperzy z wyznaczonej przez zleceniodawcę matrycy na 3 powierzchniach badawczych w nizinnych lasach Polski.
3.2 Zbudowanie trwałego systemu poboru prób – wysokiej jakości nagrań ptaków i nietoperzy nagrywanych za pomocą urządzeń tego samego typu oraz modelu pozwalającego na próbkowanie dźwięku z częstotliwością 450 kbps lub wyższą, z możliwością korzystania z zainstalowanych systemów przez 7 lat, także w warunkach zimowych.
3.3 Miejsce realizacji – wskazane przez zleceniodawcę 3 powierzchnie w drzewostanach sosnowych zachodniej Polski.
4. Minimalne wymogi urządzeń:
4.1 Nagrywanie powinno odbywać się z wykorzystaniem urządzeń o następujących parametrach:
- trwałość w trudnych warunkach terenowych, łatwość obsługi, kompaktowość, lekkość i wbudowany moduł GPS.
- posiadanie szerokiej gamy mikrofonów, w tym niskoprofilowych mikrofonów akustycznych montowanych z boku lub z przodu oraz montowanych z przodu mikrofonów dookólnych lub kierunkowych ultradźwiękowych (odporność na warunki atmosferyczne, czułe i łatwe do wymiany przez użytkownika w terenie).
- możliwość podłączenia do przedłużaczy o długości ok. 100 m.
- podczas rejestracji dźwięku każdorazowe automatyczne określenie pozycji GPS danego nagrania, rejestrowane w pamięci urządzenia (z trybem transektu).
- automatyczne rejestrowanie każdorazowo informacji o wschodzie i zachodzie słońca.
- wbudowany czujnik temperatury
- możliwość tworzenia automatycznych harmonogramów, w tym wersji niestandardowych,
- współpraca z zestawem narzędzi w aplikacji Insight.
- dokładność synchronizacji w czasie rejestrowanych nagrań ptaków i nietoperzy
4.2 Termin realizacji: dostarczenie pierwszych próbnych nagrań głosów ptaków i nietoperzy do analizy – do 31 października 2024 r.(Uwaga: kryterium oceny ofert), a po ocenie jakościowej –dostarczanie danych do 31 lipca 2026 r., przynajmniej raz na kwartał lub w uzasadnionych okolicznościach (np. załamanie pogody) na każde żądanie Zamawiającego, z zapewnieniem jednakowego fabrycznie nowego urządzeniapochodzącego z produkcji seryjnej, oferowane urządzeniemusi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski (wymagane oświadczenie, że oferowan e urządzenie spełnia ten wymóg)Oferent zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą, szczegółową specyfikację techniczną wykorzystywanego do przeprowadzenia nagrań urządzenia () – także z zestawem baterii (wymagane odporne na zmiany temperatury baterie litowe) oraz kart SD o minimalnej pojemności 1TB.
4.3Układ obejmuje 90 miejsc nagraniowych (w układzie 3 powierzchnie po 30 urządzeń i dodatkowych 10 urządzeń do skalowania metody i zabezpieczenia – w tym na układach wieżowych - wysokość pozyskania materiału z obiektów położonych ok. 35 metrów nad gruntem). W związku z ograniczoną ilością miejsc wieszania urządzeń wymagane będą urządzenia nagrywające jednocześnie w paśmie słyszalnym i ultradźwiękowym o maksymalnie najwyższej ilości pamięci do zapisywania danych
4.4Działanie w temperaturze do – 18 stopni Celsjusza; przynajmniej 10% zamontowanego –urządzeń powinno być umieszczone w dodatkowych osłonach chroniących przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi – wyskalowanie metody dla pozostałych urządzeń.
4.5Podczas wyjazdów terenowych konieczna jest możliwość skalowania efektywności rejestrowanych nagrań urządzeń monitoringu pasywnego, w sposób aktywny – za pomocą urządzeń do monitoringu aktywnego oraz zapewnienie możliwości optycznego sprawdzania działania urządzeń bez każdorazowego wchodzenie na drzewa (miejsca zawieszenia urządzeń). Konieczne jest dostarczenie profesjonalnego software pozwalającego na zarządzanie bazą danych nagrań nietoperzy oraz możliwość automatycznego oznaczania (z rozwiązaniem licencyjnym na 7 lat od dnia zawarcia umowy) i urządzeń do przeprowadzania weryfikacji nagrań przez zamawiającego.
4.6Archiwizacja nagrań – poza kartami w urządzeniach, także na dodatkowych dyskach zewnętrznych SSD z komunikacją Thunderbolt – udostępnienie na czas realizacji projektu dysków do odbioru i przechowywania danych oraz ich obróbki dostarczenie dysków.
4.7Usługa obejmuje również profesjonalne przeszkolenie 6 pracowników naukowych – w warunkach terenowych (obsługa urządzeń w terenie) oraz studyjnych (opracowywanie nagrań). Szkolenie musi obejmować:
- obsługę urządzeń na którym będą dokonywane nagrania – łącznie ze sposobami zbierania prób
- analizę danych – wskazanie konkretnych rozwiązań hardware i software.
4.8 Zamawiający wymaga aby urządzeń do realizacji zamówienia fabrycznie nowy, nie był prototypem, wyprodukowany nie wcześniej niż 2024 roku. W przypadku urządzeń służących do nagrywania jednoczesnego aktywności głosowej ptaków i nietoperzy (100 sztuk) urządzenia będą jednakowe, pochodzące z produkcji seryjnej oraz oferowany urządzenie musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.
4.8Warunki płatności: całość urządzenia oraz wykonanie szkoleń, powinno zostać dostarczone do listopada 2024, z częściowym dostarczaniem kolejnych partii od września 2024 r. – w celu skalowania konkretnych rozwiązań. Płatność wynagrodzenia nastąpi w trzech transzach.
5. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby czynności związane z prowadzeniem usług polegających na nagrywaniu ptaków i nietoperzy oraz uczestniczących w budowie trwałego systemu poboru prób – wysokiej jakości nagrań ptaków i nietoperzywykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Sposób weryfikacji zatrudnienia oraz uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia wymogu i sankcje w przypadku jego niespełnienia, Zamawiający opisał w projektowanych postanowieniach umowy.
6. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.
7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi wykazać, że oferowane dostawy, usługi spełniają kryteria równoważności określone przez Zamawiającego w SWZ. Wykonawca oferujący dostawy, usługi lub roboty budowlane równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające tę równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
8. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub system odniesienia należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71632000-7 - Techniczne usługi badawcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1088434,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1088434,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1088434,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LANIUS-BOOKS Marcin Filipek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181453429
7.3.3) Ulica: Sielec 3a
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Młp
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1088434,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu do pomiarów i analizy właściwości ferroelektrycznych cienkich warstw oraz ferroelektrycznych przyrządów nanoelektronicznych i fotonicznych
- Sprzedaż i dostarczenie akcelerometrów do badań naukowych w Instytucie Nauk o Zdrowiu
- Dostawa urządzeń pomiarowych i sterujących w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.