Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423453/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 1 sztuki używanego ciągnika rolniczego dla ODM Nr 2 w Koniecpolu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343229222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.przetargi@czestochowa.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa 1 sztuki używanego ciągnika rolniczego dla ODM Nr 2 w Koniecpolu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9f5ed19-75cd-4cfd-8006-039e2ca830e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423453
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.37.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa 1 sztuki używanego ciągnika rolniczego dla ODM Nr 2 w Koniecpolu – ul. Słowackiego 84, 42-233 Koniecpol dla potrzeb PZD Częstochowa w ciągu 30 dni od podpisania umowy.
Ciągnik rolniczy musi być kompletny, wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych dopuszczony do ruchu drogowego. Ciągnik rolniczy musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu. Wykonawca załączy do oferty co najmniej 5 kolorowych zdjęć obrazujących oferowany sprzęt z każdej strony (przód, tył, prawa, lewa strona).
1. Dostawa obejmuje (zakup i dowóz do baz Zamawiającego na koszt Wykonawcy) ciągnika rolniczego o niżej wymienionych minimalnych parametrach techniczno-użytkowych:
• minimalna moc ciągnika wg. normy ECE-R24 160 KM,
• ilość cylindrów 6,
• rok produkcji: 2016 i nowszy,
• przebieg max 7200 Mg,
• masa ciągnika w przedziale 7000-8000 kg (bez obciążników),
• liczba przełożeń skrzyni biegów do przodu i do tyłu min. 20 w tym min. 4 pod obciążeniem,
• zmiana kierunku jazdy rewers elektro-hydrauliczny,
• wydajność hydrauliki zewnętrznej min. 110 litrów,
• gniazda hydrauliki zewnętrznej min 2 z przodu i 6 z tyłu,
• załączanie przedniego napędu eklektycznie,
• TUZ o udźwigu min. 8000 kg, kat. 3
• WOM załączany elektro-hydraulicznie,
• prędkości WOM 540/750/1000,
• amortyzowana oś przednia,
• zaczep transportowy dolny i górny,
• ogumienie tylne min szerokość 500 mm (stopień zużycia max 60%),
• ogumienie przednie min szerokość 400 mm (stopień zużycia max 60%),
• przedni TUZ o udźwigu min 3500 kg,
• przedni WOM,
• kabina ciągnika wyposażona w klimatyzację , wentylację , wycieraczki szyby przedniej i tylnej, radio , fotel operatora pneumatyczny,
• lampa ostrzegawcza,
• oświetlenie robocze - 4 reflektory z przodu i 4 reflektory z tyłu,
2. Dokumenty ciągnika: instrukcja obsługi i katalog części zamiennych.
3. Informacje dodatkowe: Oferowany sprzęt powinien być nie pokrzywiony, nie pospawany, lakier nie porysowany - poza normalnym użytkowaniem. Dostarczony sprzęt ma być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającej na poruszanie się po drogach publicznych oraz odpowiadające przepisom prawa.
4. Zakupiony ciągnik rolniczy Wykonawca dostarczy na swój koszt do miejsca garażowania sprzętu przez Zamawiającego:
Siedziba ODM Nr 2 w Koniecpolu – ul. Słowackiego 86, 42-233 Koniecpol. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać dostawę przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
5. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie, ewentualną regulację po uruchomieniu oraz nieodpłatnie przeprowadzi pełne szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi ciągnika rolniczego.
6. W dniu odbioru końcowego ciągnika rolniczego Wykonawca przekaże Zamawiającemu: instrukcję obsługi i katalog części zamiennych.
7. Zamawiający przed podpisaniem umowy z Wykonawcą sprawdzi stan techniczny maszyny, tzn. zgodność ze specyfikacją techniczną oraz stan wizualny. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złego stanu technicznego nie odpowiadającego specyfikacji technicznej, Zamawiający odstąpi od zakupu.
8. W dniu odbioru końcowego ciągnika rolniczego zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego.
Zamówienie zostanie uznane za wykonane, jeżeli maszyna będzie spełniała wszelkie wymagania określone w niniejszej SWZ, będzie dostarczona do siedziby Zamawiającego bez jakiegokolwiek uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392860,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392860,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deere-Masz Anna Pokora
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7722434740
7.3.4) Miejscowość: Cieszątki 15
7.3.5) Kod pocztowy: 97-520
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392860,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup i dostawa 2 szt. samochodów osobowych operacyjnych typu SUV na potrzeby Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie w 2025 roku - 2 części.
- Dostawa monitorów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa polielektrolitu w ilości 30,00 Mg stosowanego do odwadniania osadu na prasach taśmowych. Dostawa polielektrolitu płynnego w ilości 15,00 Mg stosowanego do zagęszczania osadu.
- Dostawa foteli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa pakietu oprogramowania graficznego (32 licencje jednostanowiskowe) dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Fachowcy jutra"
- Dostawa (zakup) fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz fabrycznie nowego rozsiewacza do nawozów do SDOO w Ciciborze Dużym.
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa maszyn rolniczych
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.