eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa 218 szt. terminali umożliwiających dokonywanie płatności bezgotówkowych w parkomatach zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie oraz obsługa i rozliczanie transakcji



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 218 szt. terminali umożliwiających dokonywanie płatności bezgotówkowych w parkomatach zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie oraz obsługa i rozliczanie transakcji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-045739c0-584f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 218 szt. terminali umożliwiających dokonywanie płatności bezgotówkowych w parkomatach zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie oraz obsługa i rozliczanie transakcji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-045739c0-584f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „ Rozbudowa systemu transportu publicznego w Rzeszowie/Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014-2020”. Numer identyfikacyjny projektu/programu POPW.02.01.00-18-0003/16 Podmiot dofinansowujący: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416696

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.169.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 218 szt. terminali umożliwiających dokonywanie płatności bezgotówkowych w parkomatach zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie oraz obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zdemontowanie 218 szt. terminali będących własnością Zamawiającego firmy Ingenico model: iUC 180B zainstalowanych w parkomatach zlokalizowanych w SPP wraz z współpracującym z terminalem wyposażeniem,
2) Przekazanie zdemontowanych terminali w miejsce wskazane przez Zamawiającego na podstawie protokołu.
3) Dostawa 218 szt. terminali umożliwiających dokonywanie płatności bezgotówkowych w parkomatach lokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie;
4) Instalacja 218 szt. terminali, skonfigurowanie z parkomatami Zamawiającego, integracja z funkcjonującym w Strefie Płatnego Parkowania systemem zarządzania oraz uruchomienie urządzeń;
5) Przeprowadzenie szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń;
6) Obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych oraz przy użyciu form płatności BLIK w 218 szt. w parkomatach zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania (obsługa kart contactless - płatności w trybie EMV w systemie PayPass i Pay Wave) wraz z zapewnieniem podłączenia do centrum rozliczeniowego (218 szt. kart SIM),
7) Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na terminale, współpracujące wyposażenie terminali oraz wykonane prace. Okres gwarancji może ulec wydłużeniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu Oferta ( w ramach kryterium poza cenowego)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiący załącznik do
specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 31224500-7 - Terminale

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821380,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 821380,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 821380,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Automatikon Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5472141934

7.3.3) Ulica: Stokrotek 51

7.3.4) Miejscowość: Jaworze

7.3.5) Kod pocztowy: 43-384

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 821380,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.