Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00416696/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00428084/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00432612/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 218 szt. terminali umożliwiających dokonywanie płatności bezgotówkowych w parkomatach zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie oraz obsługa i rozliczanie transakcji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-045739c0-584f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 218 szt. terminali umożliwiających dokonywanie płatności bezgotówkowych w parkomatach zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie oraz obsługa i rozliczanie transakcji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-045739c0-584f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „ Rozbudowa systemu transportu publicznego w Rzeszowie/Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014-2020”. Numer identyfikacyjny projektu/programu POPW.02.01.00-18-0003/16 Podmiot dofinansowujący: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.169.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 218 szt. terminali umożliwiających dokonywanie płatności bezgotówkowych w parkomatach zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie oraz obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zdemontowanie 218 szt. terminali będących własnością Zamawiającego firmy Ingenico model: iUC 180B zainstalowanych w parkomatach zlokalizowanych w SPP wraz z współpracującym z terminalem wyposażeniem,
2) Przekazanie zdemontowanych terminali w miejsce wskazane przez Zamawiającego na podstawie protokołu.
3) Dostawa 218 szt. terminali umożliwiających dokonywanie płatności bezgotówkowych w parkomatach lokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie;
4) Instalacja 218 szt. terminali, skonfigurowanie z parkomatami Zamawiającego, integracja z funkcjonującym w Strefie Płatnego Parkowania systemem zarządzania oraz uruchomienie urządzeń;
5) Przeprowadzenie szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń;
6) Obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych oraz przy użyciu form płatności BLIK w 218 szt. w parkomatach zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania (obsługa kart contactless - płatności w trybie EMV w systemie PayPass i Pay Wave) wraz z zapewnieniem podłączenia do centrum rozliczeniowego (218 szt. kart SIM),
7) Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na terminale, współpracujące wyposażenie terminali oraz wykonane prace. Okres gwarancji może ulec wydłużeniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu Oferta ( w ramach kryterium poza cenowego)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiący załącznik do
specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 31224500-7 - Terminale
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821380,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 821380,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 821380,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Automatikon Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5472141934
7.3.3) Ulica: Stokrotek 51
7.3.4) Miejscowość: Jaworze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-384
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 821380,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Stworzenie strefy relaksu - os. Mieszka I
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Zakup zestawu kina cyfrowego do małej sali kinowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie"
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 2 w Myszkowie w ramach Projektu, pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 w Myszkowie"
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
więcej: Terminale »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.