Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00534065/01 - Wynik z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu do zaplecza gastronomicznego w Zespole Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000663798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zespolslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespolslask.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu do zaplecza gastronomicznego w Zespole Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a71b5bd-846f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a71b5bd-846f-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.1.9.2023.IK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu do zaplecza gastronomicznego w Zespole Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42513210-0 - Witryny chłodnicze
42214100-0 - Piece kuchenne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena - 60 %
2 Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia - 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe:1) zestawienie / wykaz oferowanego sprzętu zawierającego następujące dane: nazwę producenta, model, a także wykaz parametrów technicznych i cech funkcjonalnych oferowanego sprzętu pozwalającego określić, czy oferowane urządzenia spełniają wymogi określone w SWZ,
2) karty katalogowe /karty techniczne lub inne środki dowodowe (np. foldery oferowanych produktów, prospekty, katalogi, karty charakterystyki artykułów) oferowanych urządzeń producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów technicznych i funkcjonalnych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) zestawienie / wykaz oferowanego sprzętu zawierającego następujące dane: nazwę producenta, model, a także wykaz parametrów technicznych i cech funkcjonalnych oferowanego sprzętu pozwalającego określić, czy oferowane urządzenia spełniają wymogi określone w SWZ,2) karty katalogowe /karty techniczne lub inne środki dowodowe (np. foldery oferowanych produktów, prospekty, katalogi, karty charakterystyki artykułów) oferowanych urządzeń producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów technicznych i funkcjonalnych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 8 - załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Postepowanie prowadzone za pomocą platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI KOSZĘCIN
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Strzebiniu"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie"
więcej: przetargi KOSZĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej PZOZAZiWTZ w Rzeszowie
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Dostawa sprzętu do wyposażenia Domu Pomocy Społecznej przy ul. Spacerowej 11 w Pułtusku
- "Remonty wolnych lokali miesz. zlok. w bud. miesz., stanowiących zasób kom. gminy zarz. i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. oraz sporz. świadectw charakt. energ. wyremont. lokali"
- Dostawa sprzętu gastronomicznego w podziale na części
więcej: Przemysłowy sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.