eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ oraz USŁUGI TŁUMACZENIA SYMULTANICZNEGO REALIZOWANEGO w RAMACH PROJEKTU pn.: "RAZEM BEZPIECZNIEJ ..." WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ oraz USŁUGI TŁUMACZENIA SYMULTANICZNEGO REALIZOWANEGO w RAMACH PROJEKTU pn.:
„RAZEM BEZPIECZNIEJ ...” WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ oraz USŁUGI TŁUMACZENIA SYMULTANICZNEGO REALIZOWANEGO w RAMACH PROJEKTU pn.:
„RAZEM BEZPIECZNIEJ ...” WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee70d9a1-6bdd-4d79-9b45-52934364ddb5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219092/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługa gastronomiczna, hotelarska oraz usługa tłumaczenia symultanicznego dla uczestników Szkolenia A współfinansowany ze środków UE w ramach programu INTERREG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROJEKT pn.: „RAZEM BEZPIECZNIEJ – WZROST BEZPIECZEŃSTWA w POLSKO-LITEWSKIM REGIONIE PRZYGRANICZNYM POPRZEZ INTENSYFIKACJĘ WSPÓŁPRACY POLICJI” WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ w RAMACH PROGRAMU INTERREG VA LITWA – POLSKA

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443169

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 30/K/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91894,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ oraz USŁUGI TŁUMACZENIA SYMULTANICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA (A) REALIZOWANEGO w RAMACH PROJEKTU pn.:
„RAZEM BEZPIECZNIEJ – WZROST BEZPIECZEŃSTWA w POLSKO-LITEWSKIM REGIONIE PRZYGRANICZNYM POPRZEZ INTENSYFIKACJĘ WSPÓŁPRACY POLICJI” WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ w RAMACH PROGRAMU INTERREG VA LITWA – POLSKA
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Zakwaterowanie
I dzień - zakwaterowanie 12 uczestników do godziny 22.00
II dzień - dzień pierwszy szkolenia - zakwaterowanie 41 osób
V dzień - dzień czwarty szkolenia - wykwaterowanie 53 osób
2.Śniadanie
II dzień - dzień pierwszy szkolenia - dla 12 osób
III dzień - dzień drugi szkolenia – dla 53 osób
IV dzień - dzień trzeci szkolenia – dla 53 osób
V dzień - dzień czwarty szkolenia – dla 53 osób
3. Obiad dla 53 uczestników podczas 4 dni (II - V dzień szkolenia)
4. Kolacja dla 53 uczestników w II - IV dzień szkolenia
5. Przerwa kawowa (całodzienny serwis) dla 53 osób podczas 4 dni (II - V dzień szkolenia)
6. Wynajęcie sali dla 53 osób wraz z wyposażeniem podczas 4 dni (II - V dzień szkolenia)
7. Zapewnienie tłumaczenia przez wykwalifikowanych tłumaczy posiadających w swoim dorobku zawodowym doświadczenie tłumaczenia symultanicznego (polsko-litewski, litewsko-polski, polsko-niemiecki, niemiecko-polski) wraz z niezbędną infrastrukturą podczas 3 dni (II-IV dzień szkolenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111941,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156485,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144525,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platon, Szkolenia i Konferencje sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380583783

7.3.4) Miejscowość: Wysoka

7.3.5) Kod pocztowy: 52-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144525,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-21 do 2024-10-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.