Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443169/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ oraz USŁUGI TŁUMACZENIA SYMULTANICZNEGO REALIZOWANEGO w RAMACH PROJEKTU pn.:
„RAZEM BEZPIECZNIEJ ...” WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ oraz USŁUGI TŁUMACZENIA SYMULTANICZNEGO REALIZOWANEGO w RAMACH PROJEKTU pn.:„RAZEM BEZPIECZNIEJ ...” WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee70d9a1-6bdd-4d79-9b45-52934364ddb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219092/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługa gastronomiczna, hotelarska oraz usługa tłumaczenia symultanicznego dla uczestników Szkolenia A współfinansowany ze środków UE w ramach programu INTERREG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROJEKT pn.: „RAZEM BEZPIECZNIEJ – WZROST BEZPIECZEŃSTWA w POLSKO-LITEWSKIM REGIONIE PRZYGRANICZNYM POPRZEZ INTENSYFIKACJĘ WSPÓŁPRACY POLICJI” WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ w RAMACH PROGRAMU INTERREG VA LITWA – POLSKA2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443169
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 30/K/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91894,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ oraz USŁUGI TŁUMACZENIA SYMULTANICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA (A) REALIZOWANEGO w RAMACH PROJEKTU pn.:
„RAZEM BEZPIECZNIEJ – WZROST BEZPIECZEŃSTWA w POLSKO-LITEWSKIM REGIONIE PRZYGRANICZNYM POPRZEZ INTENSYFIKACJĘ WSPÓŁPRACY POLICJI” WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ w RAMACH PROGRAMU INTERREG VA LITWA – POLSKA
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Zakwaterowanie
I dzień - zakwaterowanie 12 uczestników do godziny 22.00
II dzień - dzień pierwszy szkolenia - zakwaterowanie 41 osób
V dzień - dzień czwarty szkolenia - wykwaterowanie 53 osób
2.Śniadanie
II dzień - dzień pierwszy szkolenia - dla 12 osób
III dzień - dzień drugi szkolenia – dla 53 osób
IV dzień - dzień trzeci szkolenia – dla 53 osób
V dzień - dzień czwarty szkolenia – dla 53 osób
3. Obiad dla 53 uczestników podczas 4 dni (II - V dzień szkolenia)
4. Kolacja dla 53 uczestników w II - IV dzień szkolenia
5. Przerwa kawowa (całodzienny serwis) dla 53 osób podczas 4 dni (II - V dzień szkolenia)
6. Wynajęcie sali dla 53 osób wraz z wyposażeniem podczas 4 dni (II - V dzień szkolenia)
7. Zapewnienie tłumaczenia przez wykwalifikowanych tłumaczy posiadających w swoim dorobku zawodowym doświadczenie tłumaczenia symultanicznego (polsko-litewski, litewsko-polski, polsko-niemiecki, niemiecko-polski) wraz z niezbędną infrastrukturą podczas 3 dni (II-IV dzień szkolenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111941,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156485,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144525,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platon, Szkolenia i Konferencje sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380583783
7.3.4) Miejscowość: Wysoka
7.3.5) Kod pocztowy: 52-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLATON SZKOLENIA I KONFERENCJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PLATON SZKOLENIA I KONFERENCJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144525,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-21 do 2024-10-25INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.