Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00387007/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00411102/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja, przebudowa oraz przystosowanie budynku użyteczności publicznej (ośrodek zdrowia) dla osób niepełnosprawnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobiegniew
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dobiegniew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 24
1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7611001
1.5.8.) Numer faksu: 95 7644 041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dobiegniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobiegniew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja, przebudowa oraz przystosowanie budynku użyteczności publicznej (ośrodek zdrowia) dla osób niepełnosprawnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bfb0e7d-488c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035515/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja, przebudowa oraz przystosowanie budynku użyteczności publicznej (ośrodek zdrowia) dla osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387007/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RKG.271.19.2022.DD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3340447,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 - Roboty budowlane na budynku nr 1 i nr 2. W tym: Roboty remontowo – budowlane wewnątrz budynków nr 1 i 2 (ściany, sufity, posadzki, podłoża, stropy),
Stolarka okienna i drzwiowa,
Wymiana pokrycia dachu i remont konstrukcji drewnianej, kominy, obróbki blacharskie i orynnowanie,
Roboty elewacyjne,
Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz remont i przebudowa wejść i schodów zewnętrznych do budynku,
Budowa windy/platformy zewnętrznej
Dojścia do budynku, chodniki, opaska wokół budynku,
Rusztowania i roboty towarzyszące,
Instalacje branży sanitarnej, (c.o., wentylacja grawitacyjna i mechaniczna, klimatyzacja, inst. wodociągowa, inst. kanalizacyjna)
Urządzenia i systemy przeciwpożarowe,
Instalacje branży elektrycznej – odgromowa i wyrównawcza, rozdzielnice, zasilanie, wył. P.poż, inst. Gniazd, oprawy oświetleniowe, oprzewodowanie.
oraz dodatkowo wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 11 oraz dokumentacja projektowa dot. fotowoltaiki - zał. nr 14 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 3309392,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 – sprawowanie nadzoru inwestorskiego. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego
nad zadaniem objętym zakresem części 1 zamówienia, przez wyznaczonego przez Wykonawcę inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalnościach adekwatnych do specjalności dotyczących robót budowlanych, w tym nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie instalacji fotowoltaicznej.
Realizacja tej części w trzech etapach, które mogą się zazębiać i uzupełniać
a) Etap I realizacja robót budowalnych
b) Etap II odbiór robót budowalnych
c) Etap III monitorowanie projektu i rozliczenie inwestycji.
Szczegółowy zakres opisano w zał. nr 9 do SWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja będąca załącznikami nr 11 i 14.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 31054,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3799678,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5289000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3799678,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLR sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993236583
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3799678,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118080 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Inwestycyjna Terra sp. z o.o. i Wspólnicy s.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811823242
7.3.3) Ulica: Botaniczna 24/3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-586
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA INWESTYCYJNA TERRA SP. Z O.O. I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór inspektora nadzoru w ramach zadania "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.