eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowale OleckieModernizacja stacji uzdatniania wody w Stożnem



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Stożnem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kowale Oleckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671254

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Kowale Oleckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-420

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kowaleoleckie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kowaleoleckie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowaleoleckie.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stacji uzdatniania wody w Stożnem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee6d2cc0-5c70-4773-baa1-f098e241961e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408743

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKm.271.10.2024.mk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z ogólna modernizacją obiektu technicznego SUW w miejscowości Stożne a w tym:
 Zakres robót w części sanitarnej obejmuje:
 wymianę zewnętrznych i wewnętrznych instalacji technologicznych, wod-kan, wentylacyjnych i grzewczych,
 montaż dwóch stalowych nadziemnych zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej io pojemności V=150m3 każdy,
 wymianę 2 pomp głębinowych, pionów tłocznych oraz nadziemnych obudów studni dla 2 studni głębinowych,
 wymianę sieci wodociągowej na terenie ujęcia wraz z budową kolektora zasilającego sieć wodociągową;
 Wymianę układu technologicznego stacji (filtrów, złóż idt);
 wymianę orurowania stacji uzdatniania wody, wraz z przepustnicami, wszystkimi przewodami i pompami, wraz z dostawą systemu monitoringu z nowym stanowiskiem komputerowym;
 remont osadników popłuczyn wraz z wylotem do odbiornika (wylot do odbiornika wymaga renowacji w tym przewód odprowadzający wody popłuczne).
 Dostawę nowego zestawu hydroforowego;
 Dostawę nowej dmuchawy;
 Dostawę nowej rozdzielni pneumatycznej;
 Dostawę 2 nowych sprężarek bezolejowych;
 Dostawę czujnika poziomu tlenu;
 Modernizacja lub likwidacja istniejącej kotłowni – uzgodnić z Inwestorem;
 Zakres robót części elektrycznej obejmuje:
 Wymianę złącza kablowo pomiarowego zasilającego SUW na nowe dostosowane do obciążenia generowanego przez urządzenia pracujące na SUW po modernizacji i montaż licznika do instalacji fotowoltaicznej;
 wymianę zewnętrznych i wewnętrznych instalacji elektrycznych zasilających, sterowniczych i oświetleniowych do wszystkich urządzeń;
 Wymianę i montaż przewodów sygnałowych do wszystkich urządzęń wewnętrznych i zewnętrznych (skrętki ekranowane do hydrosond, kontaktronów, nakładek impulsowych wodomierzy)
 wymianę instalacji odgromowych, wyrównawczych,
 serwis stacjonarnego zespołu prądotwórczego istniejącego na stacji;
 budowę instalacji fotowoltaicznej ok. 50kW;
 Budowa oświetlenia zewnętrznego;
 Wymianę wszystkich rozdzielnie elektrycznych (dostosowanie ich do nowych urządzeń uruchamianych na stacji);
 Wymagane badania i pomiary odbiorcze,
 Instalacja alarmowa
 Zakres prac remontowych budynku SUW:
Inwestycja polega na remoncie i przebudowie budynku. Nie zmienia się powierzchni zabudowy, ogólnej powierzchni użytkowej ani kubatury budynku. W budynku stacji należy wykonać:
 Malowanie ścian wewnętrznych z uzupełnieniem tynków i braków;
 Wymiana płytek na podłodze;
 Dostosowanie wysokości posadzki w poszczególnych pomieszczeniach -tak aby był jeden poziom w całym obiekcie;
 Odświeżenie elewacji i jej malowanie;
 Wymiana orynnowania budynku;
 Wymiana podbitki;
 Konserwacja dachu (czyszczenie);
 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nową energooszczędną;
 przebudowę części ścianek działowych w celu dostosowania pomieszczeń do nowej technologii,
 wykonanie nowych okładzin ścian z płytek glazurowanych w pomieszczeniach technicznych, sanitarnych, chlorowni i lamperii, szpachlowanie i malowanie ścian,
 Wymiana obróbek blacharskich
 wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewno – wywiewnej.
 Zakres prac rozbiórkowych:
 Likwidacja 2 zbiorników retencyjnych o pojemności V=50m3 każdy na obecnie eksploatowanej SUW w Stożne.
 Wywiezienie gruzu i nadmiaru gruntu po rozbiórce zbiorników;
 Demontaż wyposażenia obecnie eksploatowanej SUW , elementy z demontażu technologii przekazać Inwestorowi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego

45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262520-2 - Roboty murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2390000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5719500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2390000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP PALWOD Paweł Pawlukanis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181865967

7.3.3) Ulica: Suwalska 16

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2390000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.