Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00466703/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00478032/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00488021/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
- 2023/BZP 00014572/01 - Wynik z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa dostawa energii cieplnej do obiektu MSWiA w al. J. Ch. Szucha 2/4 w Warszawie przez okres 36 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012293240
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 5
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-591
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: +48226014730
1.4.8.) Numer faksu: +48228456751
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mswia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497954
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00466703/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający stosuje środek, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej: „ustawą sankcyjną”.
2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
4. Termin wykonania zamówienia wynosi: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia brutto, określonej w § 4 ust. 1 wzoru Umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 10 ust.1 SWZ (pkt. 5.5.) ogłoszenia) (załącznik nr 3 do SWZ);
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy i złożenia (podpisania) w jego imieniu oferty i jej załączników, o ile prawo to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów (w bazie KRS lub CEiDG). Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
UWAGA:
W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych, wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i złożenia (podpisania) w ich imieniu oferty i jej załączników (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ), w przypadku, o którym mowa w rozdz. 9 ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
8. Dokumenty, jakich może zażądać Zamawiający przed zawarciem umowy:
1) pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie do podpisania umowy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty;
2) w przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – kopię umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
9. Zamawiający wskazuje adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mswia/demand/notice/publicpzp/current/list?
USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
Po zmianie:
1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający stosuje środek, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej: „ustawą sankcyjną”.
2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
4. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia Umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 1 kwietnia 2023 r., przez okres 36 miesięcy lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 ust. 1 wzoru Umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 10 ust.1 SWZ (pkt. 5.5.) ogłoszenia) (załącznik nr 3 do SWZ);
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy i złożenia (podpisania) w jego imieniu oferty i jej załączników, o ile prawo to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów (w bazie KRS lub CEiDG). Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
UWAGA:
W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych, wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i złożenia (podpisania) w ich imieniu oferty i jej załączników (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ), w przypadku, o którym mowa w rozdz. 9 ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
8. Dokumenty, jakich może zażądać Zamawiający przed zawarciem umowy:
1) pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie do podpisania umowy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty;
2) w przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – kopię umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
9. Zamawiający wskazuje adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mswia/demand/notice/publicpzp/current/list?
USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-16 12:00
Po zmianie:
2022-12-21 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-16 13:00
Po zmianie:
2022-12-21 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-14
Po zmianie:
2023-01-19
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs na remont schodów zewnętrznych przy budynku Kochanowskiego 29 od strony ulicy w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Warszawie.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Jutrosin i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2025 r. do 31.08.2026 r."
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Lubiewo
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków Powiatu Lublinieckiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.