Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00463583/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej i automatów odzieży operacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 40 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej i automatów odzieży operacyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae986fb4-73e3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463583
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/27/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Na przedmiot zamówienia składają się:
- usługa prania zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno-epidemiologicznymi bielizny szpitalnej, na którą składają się: odzież operacyjna, bielizna operacyjna, odzież ochronna oraz bielizna pościelowa – (podział na odzież medyczną, ogólnoszpitalną, zakaźną, noworodkową i dziecięcą), a także pranie mopów,
- dzierżawa zestawu automatów do odzieży operacyjnej: w ramach zestawu wyodrębnia się automat do wydawania czystej odzieży operacyjnej oraz automat do odbioru brudnej odzieży operacyjnej,
- dzierżawa odzieży operacyjnej, bielizny operacyjnej oraz bielizny pościelowej,
- elektroniczny monitoring obiegu bielizny szpitalnej.
2. Szacowana miesięczna waga pranej bielizny wynosi: 4 200 kg, a w okresie trwania umowy 100 800 kg.
3. Przedmiot zamówienia Wykonawca wycenia w ten sposób, że wszelkie koszty usługi i dzierżawy muszą być wliczone w cenę jednostkową, którą stanowi 1 kg prania.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
5. Wykonawca zapewni dostarczenie i odbiór odzieży oraz bielizny transportem własnym w cyklu 24-godzinnym.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez cały okres trwania umowy osób wykonujących usługi prania bielizny szpitalnej. Szczegóły dotyczące tego warunku zawarte zostały w dziale XXV SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 200 000,00 złotych (dwieście tysięcy złotych). Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa.
8. W opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) Zamawiający wskazał jakie warunki musi spełniać bielizna szpitalna dzierżawiona przez Zamawiającego. Wykonawca udostępni dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków np. certyfikaty CE, deklaracje zgodności, raporty z badań – na każde wezwanie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 705468,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705468,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 705468,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRALNIA LUBOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362095945
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 1B
7.3.4) Miejscowość: Luboń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRALNIA LUBOŃ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRALNIA LUBOŃ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 705468,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-15 do 2025-11-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Dostawa lasera okulistycznego
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Sukcesywne dostawy ekspanderów i implantów piersi do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.