Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00408010/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem aut dostawczych na potrzeby Centrum GovTech
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum GovTech
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525609536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Chrystiana Szucha 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-918
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@centrumgovtech.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrumgovtech.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://centrumgovtech.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem aut dostawczych na potrzeby Centrum GovTech2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e45fc9e9-5873-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00407750/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Najem aut dostawczych na potrzeby Centrum GovTech
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408010
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 327232,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: najem aut dostawczych na potrzeby Centrum GovTech.
2) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje najem (16 szt.) aut dostawczych, w tym:
- 8 samochodów typu bus (furgon), przy wpłacie własnej 0 zł, bez opcji wykupu.
- 8 samochodów typu bus (brygadówka 6-7 os.), przy wpłacie własnej 0 zł, bez opcji wykupu.
3) Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na:
- zamówienie podstawowe - obejmujące najem 16 szt. aut dostawczych, o których mowa w ust. 1 pkt. 2) – na okres 2 miesięcy;
- zamówienie w ramach opcji - obejmujące najem nie więcej niż 16 szt. aut dostawczych, o których mowa w ust. 1 pkt. 2) – na okres nie dłuższy niż kolejne 2 miesiące.
4) Wspólny Słownik Zamówień:
34114400-3 – minibusy,
34115200-8 – pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób,
66000000-0 – usługi finansowe.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia , która stanowi – Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy, które stanowią – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403282,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403282,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403282,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Express spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008156612
7.3.3) Ulica: ul. Puszkarska 7F
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-644
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXPRESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EXPRESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403282,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający jest zobowiązany do wykorzystania zamówienia w ramach określonego wyżej zamówienia podstawowego w 100%. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie z tego tytułu na warunkach wskazanych w umowie i zgodnie z ceną wskazaną w ofercie.
- zamówienie w ramach opcji - obejmujące możliwość skorzystania z dodatkowego (co do okresu i co do ilości) najmu aut, gdzie przedmiotem najmu może być nie więcej niż 16 szt. aut dostawczych, o których mowa powyżej na okres nie dłuższy niż kolejne 2 miesiące. Zamawiający nie może przekroczyć łącznej wartości zamówienia jaka wynika z prawa opcji, określonego w niniejszym OPZ oraz w ofercie Wykonawcy.
Zamawiający może uruchomić opcję jedynie w okresie obowiązywania umowy, po tym terminie prawo opcji wygasa. W przypadku zamiaru skorzystania z prawa opcji, Zamawiający informuje Wykonawcę (pisemnie) o uruchomieniu prawa opcji poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia. Zamawiający określa wówczas liczbę aut i okres najmu jaki zamierza wykorzystać w ramach opcji Zamawiający może uruchomić opcję więcej niż raz, nie przekraczając jej łącznej wartości (np. korzystając z prawa opcji dla 16 aut na 1 miesiąc, a następnie korzystając z prawa opcji drugi raz na kolejny miesiąc). Zamówienie jest realizowane na podstawie postanowień niniejszej umowy tj. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej umowie i w cenie określonej w jej treści. Zamawiający nie jest zobligowany do skorzystania z prawa opcji, bądź wykorzystania go w całości a Wykonawcy nie przysługują w związku z tym żadne roszczenia względem Zamawiającego jeśli z tego prawa nie skorzysta lub wykorzysta je w części.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- Zakup busa (9 osobowego) do usługi door-to-door dla osób wykluczonych komunikacyjnie, z ograniczoną mobilnością
- Dostawa mobilnego laboratorium operacyjnego wraz z wyposażeniem dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa POSRM w Szczecinie
- Dostawa samochodu ciężarowego o dmc do 3,5 t na rzecz Aresztu Śledczego w Katowicach
- Zakup trzech samochodów 9-cio osobowych typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu SUV dla Geotermii Uniejów im. Stanisława Olasa Sp. z o. o.
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.