Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493713/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00502358/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00523069/01 - Wynik z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
USŁUGA SPRZĄTANIA W FILIACH MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. TADEUSZA RÓŻEWICZA WE WROCŁAWIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. TADEUSZA RÓŻEWICZA WE WROCŁAWIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932101679
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sztabowa 98
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 53-310
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mbp00@biblioteka.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497987
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00493713
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
2. Zmiany niniejszej umowy mogą dotyczyć wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki
podatku od towarów i usług – Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę
brutto równą różnicy w kwocie podatku VAT.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp:
1) zmiana danych teleadresowych;
2) zmiana osób wyznaczonych do kontaktów w celu realizacji umów
4. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 3 wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej strony. Zmiana powyższych danych, przy braku niezwłocznego powiadomienia o zmianie, nie może wywołać negatywnych skutków dla drugiej Strony, w szczególności korespondencja wysłana na dotychczasowy adres i dwukrotnie awizowanej przez pocztę za skutecznie doręczoną będzie uważana za skutecznie doręczoną.
Po zmianie:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
2. Zmiany niniejszej umowy mogą dotyczyć wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług – Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę brutto równą różnicy w kwocie podatku VAT.
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę brutto równą różnicy w kwocie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej,
3) wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę brutto równą różnicy w kwocie stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 427) - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę brutto równą różnicy w kwocie wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
3. Wyżej wymienione zmiany wchodzą w życie z dniem wprowadzenia zmian ustawowych.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp:
1) zmiana danych teleadresowych;
2) zmiana osób wyznaczonych do kontaktów w celu realizacji umowy (§ 9 umowy).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa środków higieny (2 zadania)
- Prace projektowe dla zadania pn: Budowa Dolnośląskiej Cyklostrady - Trasa EuroVelo 9 na terenie Gminy Miasto Świdnica.
- "Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- Poprawa stanu technicznego drogi wojewódzkiej bez numeru w m. Jawor w km od 0+372,49 do 0+650,00 (dawna DW 374-ul. Kuziennicza)
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 393 na odcinku pomiędzy m. Kościelniki Górne i m. Leśna w km 9+100-10+530.
- SZP/242-040/2025 Dostawa drukarki 3D dla Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie czynności salowej w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji w Zespole Zamiejscowym Agencji w Krakowie przy ul. Plac na Groblach 5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.