Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00443623/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pojazdów służbowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pojazdów służbowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09eafdd3-6652-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/46/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Zakup i dostawa pojazdów służbowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443623/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 75/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260162,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – zakup i dostawa nieoznakowanego pojazdu typu PICK-UP – ilość 1 szt.Pojazdy muszą posiadać homologację na pojazd bazowy wystawioną zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2022r., poz. 988 z późn. zm. ) – świadectwo zgodności WE.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego dla zadania nr 1.
2) Specyfikacji technicznej pojazdu dla zadania nr 1.
3.Nazwa i kody CPV:
34113300 - 5 – Pojazdy terenowe
34223000 - 6 – Przyczepy i naczepy
Integralną częścią OPZ dla:
Zadania nr 1 – projekt umowy z załącznikiem Specyfikacja techniczna pojazd);
Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy, w ramach zadań:
a) były fabrycznie nowe,
b) były w pełni sprawne,
c) były wolne od wad,
d) posiadały wykonany przez Wykonawcę przegląd zerowy, potwierdzony w książce gwarancyjnej pojazdu,
e) były zatankowane taką ilością paliwa, aby w pozycji „zapłon”, wskaźnik poziomu paliwa nie wskazywał pozycji „rezerwa”.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy, w ramach zadań, był wykonane zgodnie z:
a) specyfikacją techniczną pojazdu,
b) zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów,
c) posiadały wymagane atesty i homologacje w zakresie walorów użytkowych.
Wykonawca w dniu dostawy pojazdu przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację wskazaną
w specyfikacji technicznej pojazdu, w ramach zadania.
Miejsce dostawy/odbioru pojazdów dla wszystkich zadań:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11-go Listopada 37/59
26-600 Radom
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – zakup i dostawa pojazdu czterokołowego typu QUAD – ilość 1 szt.Pojazdy muszą posiadać homologację na pojazd bazowy wystawioną zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2022r., poz. 988 z późn. zm. ) – świadectwo zgodności WE.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego dla zadania nr 2.
2) Specyfikacji technicznej pojazdu dla zadania nr 2.
3.Nazwa i kody CPV:
34113300 - 5 – Pojazdy terenowe
34223000 - 6 – Przyczepy i naczepy
Integralną częścią OPZ dla:
Zadania nr 2 – projekt umowy z załącznikiem Specyfikacja techniczna dla pojazdu czterokołowego typu QUAD
Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy, w ramach zadań:
a) były fabrycznie nowe,
b) były w pełni sprawne,
c) były wolne od wad,
d) posiadały wykonany przez Wykonawcę przegląd zerowy, potwierdzony w książce gwarancyjnej pojazdu,
e) były zatankowane taką ilością paliwa, aby w pozycji „zapłon”, wskaźnik poziomu paliwa nie wskazywał pozycji „rezerwa”.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy, w ramach zadań, był wykonane zgodnie z:
a) specyfikacją techniczną pojazdu,
b) zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów,
c) posiadały wymagane atesty i homologacje w zakresie walorów użytkowych.
Wykonawca w dniu dostawy pojazdu przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację wskazaną w specyfikacji technicznej pojazdu, w ramach zadania.
Miejsce dostawy/odbioru pojazdów dla wszystkich zadań:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11-go Listopada 37/59
26-600 Radom
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223000-6 - Przyczepy i naczepy
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – zakup i dostawa pojazdu czterokołowego typu QUAD z lawetą i oprzyrządowaniem – ilość 1 szt.Pojazdy muszą posiadać homologację na pojazd bazowy wystawioną zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2022r., poz. 988 z późn. zm. ) – świadectwo zgodności WE.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego dla zadania nr 3.
2) Specyfikacji technicznej pojazdu dla zadania nr 3.
3.Nazwa i kody CPV:
34113300 - 5 – Pojazdy terenowe
34223000 - 6 – Przyczepy i naczepy
Integralną częścią OPZ dla:
Zadania nr 3 – projekt umowy z załącznikiem Specyfikacja techniczna dla pojazdu czterokołowego typu QUAD i załącznikiemSpecyfikacja techniczna lawety.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy, w ramach zadań:
a) były fabrycznie nowe,
b) były w pełni sprawne,
c) były wolne od wad,
d) posiadały wykonany przez Wykonawcę przegląd zerowy, potwierdzony w książce gwarancyjnej pojazdu,
e) były zatankowane taką ilością paliwa, aby w pozycji „zapłon”, wskaźnik poziomu paliwa nie wskazywał pozycji „rezerwa”.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy, w ramach zadań, był wykonane zgodnie z:
a) specyfikacją techniczną pojazdu,
b) zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów,
c) posiadały wymagane atesty i homologacje w zakresie walorów użytkowych.
Wykonawca w dniu dostawy pojazdu przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację wskazaną w specyfikacji technicznej pojazdu, w ramach zadania.
Miejsce dostawy/odbioru pojazdów dla wszystkich zadań:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11-go Listopada 37/59
26-600 Radom
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223000-6 - Przyczepy i naczepy
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191634,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARVEL Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008230509
7.3.3) Ulica: Żelazna nr 7
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 2 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 3 wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- OPRACOWANIE KONCEPCJI TECHNICZNO DLA ZWIĘKSZENIA POJEMNOŚCI RETENCYJNEJ RZEKI MLECZNEJ WRAZ ZE ZBIORNIKIEM RETENCYJNO - ZALEWOWYM NA ODCINKU OD MOSTU W UL. WARSZAWSKIEJ DO MOSTU W UL. ALEKSANDROWICZA
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- Wykonanie inwentaryzacji i audytu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Radomia
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa soków i napojów bezalkoholowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2025.
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.