eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa 2 sztuk głów typu wash z nożami kadrującymi na pojedynczym źródle światła wraz z uruchomieniem i kalibracją na potrzeby Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 2 sztuk głów typu wash z nożami kadrującymi na pojedynczym źródle światła wraz z uruchomieniem i kalibracją na potrzeby Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM.FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190317940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ołowianka 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-751

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pfb.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia.gda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 2 sztuk głów typu wash z nożami kadrującymi na pojedynczym źródle światła wraz z uruchomieniem i kalibracją na potrzeby Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02f411cf-47de-4dfe-9897-d3fc3d506a71

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050798/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa 2 sztuk głów typu wash z nożami kadrującymi na pojedynczym źródle światła wraz z uruchomieniem i kalibracją na potrzeby Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTE.271.345.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk głów typu wash z nożami kadrującymi na pojedynczym źródle światła wraz z uruchomieniem i kalibracją na potrzeby Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
3. Zamawiający uznaje, że ze względu na wielkość i zakres przedmiotu zamówienia (dostawa 2 sztuk jednego rodzaju urządzenia) brak podziału na części w żaden sposób nie ograniczy konkurencji ani nie ma szans przysporzyć wykonawcom nadmiernych trudności technicznych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami znajduje się w:
a) załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia
b) załączniku nr 3 do SWZ – Wzorze umowy.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Dostawę 2 sztuk głów typu wash z nożami kadrującymi do siedziby Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego, w dniach od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) Ustawienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, jego pierwsze uruchomienie i kalibrację.
6. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne opisane w dokumentach zamówienia. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był produkowany seryjnie od co najmniej 6 miesięcy i był w sprzedaży co najmniej od kwartału. Nie dopuszcza się stosowania urządzeń i akcesoriów montażowych wytworzonych jako wykonanie warsztatowe przez Wykonawcę.
7. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone urządzenia, zgodnie z gwarancją producenta, a także na wykonane prace instalacyjne, jeśli dotyczy. Zamawiający zwraca uwagę Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na warunki gwarancyjne określone we wzorze umowy, w paragrafie nr 7, w tym na minimalny wymagany okres gwarancji 24 miesięcy i maksymalny 24-godzinny czas reakcji. Zamawiający wymaga autoryzowanego serwisu dostarczonego w ramach zamówienia sprzętu na terenie Polski. Serwis musi posiadać niezbędne uprawnienia, licencje lub dokumenty potwierdzające od producenta dostarczonych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. W postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
2. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta – firmy Lunatec Sp. z o. o.
3. W postępowaniu odrzucono Wykonawcę Lunatec Sp. z o. o., ul. Puławska 38, 05-500 Piaseczno, REGON: 382004795, NIP: 5272875040 na podstawie art. 226 ust. 1, ust. 5 Ustawy Pzp Ustawy Pzp. Wykonawca złożył ofertę, której „treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. Zamawiający stwierdził rozbieżności między wskazanymi w treści oferty urządzeniami, a treścią OPZ. Ponieważ treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia, a zgodnie z art. 223, ust. 1 ustawy Pzp, nie jest możliwe dokonywanie jakiejkolwiek jej zmiany, taką ofertę należy odrzucić.
4. Zamawiający wobec powyższego unieważnia postępowanie na podstawie art. 255, ust 2) Ustawy Pzp, tj. „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.