eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GodówModernizacja infrastruktury publicznej w Gminie Godów



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury publicznej w Gminie Godów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 53

1.5.2.) Miejscowość: Godów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324765065

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargu@godow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.godow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-godow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury publicznej w Gminie Godów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59ac767e-390c-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050458/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja infrastruktury publicznej w Gminie Godów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-ZP.271.1.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji infrastruktury publicznej w Gminie Godów, w tym Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Gołkowicach przy ul. Piotrowickiej oraz infrastruktury drogowej.
Zakres zamówienia obejmuje:
Zadanie 1: Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Gołkowicach przy ul. Piotrowickiej. Zakres obejmował będzie modernizację Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Gołkowicach przy ul. Piotrowickiej zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie zagospodarowania terenu. Przewiduje się wykonanie utwardzeń, kanalizacji deszczowej, dostawę budynku kontenerowego, wymianę ogrodzenia, wykonania przyłączy wod.-kan, oświetlenia terenu oraz doprowadzenia zasilania.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES
- wykonanie utwardzenia placu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z asfaltobetonu na podbudowie,
- wykonanie opaski wokół istniejącego budynku gospodarczego z kostki brukowej gr 8 cm na podbudowie,
- osadzenie krawężników,
- wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z separatorem i wylotem dokowym,
- dostawa i montaż budynku socjalno-biurowego (kontenerowego) posadowionego na bloczkach betonowych zgodnie z projektem o parametrach i wyposażeniu zgodnym z projektem,
- wymiana starego ogrodzenia na nowe ogrodzenie panelowe o wys. 2,00 m z uwzględnieniem nowej bramy wjazdowej i furtki od strony ul. Piotrowickiej,
- wykonanie oświetlenia terenu zabudowa 4 słupów oświetlenia terenu wraz z naświetlaczami,
- wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z separatorem i wylotem dokowym na lewym brzegu rowu (na dz. nr 41 i 54/7),
- wykonanie instalacji elektrycznej związanej z doprowadzeniem zasilania do 3 bram ogrodzenia, wagi oraz istniejącego budynku,
- budowa linii kablowej nN do zasilania projektowanego kontenera biurowo -socjalnego,
- uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach oraz inne prace towarzyszące wynikające z zamierzenia budowlanego,
- obsługa geodezyjna inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.
Zadanie 2: Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Godów. Inwestycja obejmowała będzie prace drogowe i kanalizacyjne na drogach gminnych w Sołectwie Godów, Skrzyszów i Podbucze.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES:
Sołectwo Godów ul. Raszczykowiec:
- budowa ciągu kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe
i roztopowe z drogi gminnej o łącznej długości ok. ~628 mb z rur PCV o śr. 250mm,
- wykonanie wpustów ulicznych - 10 szt.
- wykonanie studni kanalizacyjnych o średnicy Ø1200 – 11 szt.
- rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni ~628 mb,
- wykonanie konstrukcji drogi zgodnie z projektem,
- ułożenie krawężników najazdowych obustronnych,
- wykonanie wjazdów ,
- utwardzenie poboczy,
- uporządkowanie terenu robót,
- uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robot oraz
pokrycie kosztów zajęcia pasa drogi powiatowej,
- wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji wraz inwentaryzacją
Powykonawczą.

Sołectwo Godów ul. Dworcowa:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni ~ 371 mb,
- wykonanie konstrukcji drogi zgodnie z projektem,
- ułożenie krawężników: wystające strona lewa, najazdowe strona prawa,
- utwardzenie poboczy,
- uporządkowanie terenu robót,
- uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robot oraz
pokrycie kosztów zajęcia pasa drogi powiatowej,
- wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji wraz inwentaryzacją
Powykonawczą.

Sołectwo Skrzyszów ul. Dębowa:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni o długości 675 mb,
- wykonanie konstrukcji drogi zgodnie z projektem,
- ułożenie krawężników najazdowych obustronnych,
- wykonanie wjazdów,
- utwardzenie poboczy,
- czyszczenie rowów przydrożnych (konserwacja) oraz przepustów,
- uporządkowanie terenu robót,
- wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji wraz inwentaryzacją
powykonawczą.

Sołectwo Skrzyszów/Podbucze ul. Dębowa:
- budowa ciągu kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe
i roztopowe z drogi gminnej o łącznej długości ok. ~105 mb z rur PCV o śr. 250mm,
- wykonanie wpustów ulicznych – 4 szt.
- wykonanie studni rewizyjnych o średnicy Ø1200 – 5 szt.
- rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni ~115 mb,
- wykonanie konstrukcji drogi zgodnie z projektem,
- ułożenie krawężników najazdowych obustronnych,
- utwardzenie poboczy,
- uporządkowanie terenu robót,
- wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji wraz inwentaryzacją
powykonawczą.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na nie następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR),
3) przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

44162500-8 - Rurociągi wody pitnej

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4779104,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7165725,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4779104,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma STRADA Maciej Zdziebło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511460734

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 105

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-268

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4779104,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.