eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupiaBudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Słupia, Zagórze i Gzów



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Słupia, Zagórze i Gzów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupia 136

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-128

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 831 55 91

1.5.8.) Numer faksu: 46 831 55 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46446ae2-3ac2-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Słupia, Zagórze i Gzów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46446ae2-3ac2-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010245/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Słupia, Zagórze i Gzów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399893

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.6.2024.JJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7090000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w miejscowości Słupia, Zagórze i Gzów w ramach realizacji
inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych p.n. „Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Słupia, Zagórze i Gzów", zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
2. Wykonawca na przedmiotowe zadanie opracuje dokumentację wymaganą przepisami prawa polskiego oraz określoną w programie funkcjonalno-użytkowym – Załącznik Nr 5 do SWZ. Przystępując do realizacji zadania należy wykonać i uzyskać akceptację Zamawiającego na projekt w formie zgodnej min. z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 poz. 1679 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454), a następnie zrealizować prace budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego. (Warunki wykonania prac projektowych oraz wymagania funkcjonalno-użytkowe opisano w PFU).
3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, a następnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: “Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Słupia, Zagórze i Gzów”.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania objętego zamówieniem,
b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
c) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich danych wyjściowych do projektowania, w szczególności: mapy do celów projektowych, wykonania badań gruntowo-wodnych, wykonanie opracowań przyrodniczych,
d) opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego – jeśli jest wymagane,
e) uzyskanie wszelkich opinii, zgód uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub dokonaniem zgłoszenia zamiaru budowy/wykonywania robót budowlanych,
f) uzyskanie pozwolenia na budowę i/lub dokonanie zgłoszenia zamiaru budowy/wykonywania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
g) uzyskanie wszystkich innych decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia wymagane przepisami prawa,
h) uzyskanie warunków przyłączeniowych od gestorów sieci – jeśli jest wymagane,
i) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słupia, Zagórze i Gzów poprzez budowę min,:
- rurociągów kanalizacji grawitacyjnej
- rurociągów kanalizacji tłocznej
- studni kanalizacyjnych
- przepompowni ścieków
j) zapewnienie wymaganych nadzorów specjalistycznych lub innych wymaganych stosownymi przepisami,
k) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
l) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z zapisami stosownych decyzji i obowiązujących przepisów prawa,
m) wykonania wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem;
n) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji inwestycji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
o) organizację i zabezpieczenie placu budowy, w tym poniesie wszelkich kosztów związanych z organizacją placu budowy oraz zaplecza budowy,
p) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi,
q) prowadzenie prawidłowej gospodarki odpadami powstającymi w ramach prowadzonych robót budowlanych. Opłaty środowiskowe, w tym za składowanie, odbiór i transport odpadów poniesie Wykonawca,
r) inne prace określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ,
s) wszelkie inne prace i czynności nieobjęte SWZ a konieczne do należytego wykonania przedmiotu umowy oraz ze względu na sztukę budowlaną,
t) wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi, obowiązującymi przepisami w odniesieniu do poszczególnych branż budowlanych, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP. Przy wykonywaniu przedmiotowych robót budowlanych mogą być stosowane wyłącznie wyroby i materiały budowlane dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty lub deklaracje zgodności z PN, itp. oraz zgodne z wymaganiami określonymi w PFU.
u) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, objętych niniejszym SWZ, PFU który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, przepisów prawa i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej.
5. Dokumentacja projektowa oraz zrealizowany przedmiot zamówienia muszą zostać wykonane z uwzględnieniem minimalnych wymagań, w zakresie dostępności architektonicznej i w zakresie dostępności cyfrowej, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
6. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca:
a) przed rozpoczęciem prac projektowych przedstawi Zamawiającemu projekty koncepcyjne poszczególnych robót zawierające część rysunkową określającą cechy obiektów dotyczące rozwiązań projektowych. Po ich akceptacji przez Zmawiającego Wykonawca możne przystąpić do dalszych prac. Zatwierdzenie wszystkich dokumentów przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji zadania inwestycyjnego, lecz nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z przetargu,
b) wykona roboty budowlane zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową, uzyskanym pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem zamiaru budowy/wykonywania robót budowlanych jeśli jest wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. z 2024 r. poz. 725),
c) będzie utrzymywał czystość dróg, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa Program Funkcjonalno – Użytkowy – Załącznik Nr 5 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania inwestycji tablicą informacyjną/pamiątkową wykonaną zgodnie z warunkami szczegółowych warunków i zasad Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie Edycja 8 w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów
nr 84/2021 z dnia 01 lipca 2021r. (zmienionej uchwałami rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) oraz Wstępnej Promesy dot. dofinansowania inwestycji z powyższego Programu Nr Edycja8/2023/7364/PolskiLad z dnia 12 października 2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7373850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10478862,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7373850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Wodno-Kanalizacyjnych "TOMPEX" Tomasz Strumian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750437644

7.3.3) Ulica: Małczewska 101

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.5) Kod pocztowy: 95-060

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7373850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.