eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie"Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kopanka Druga Etap II oraz Nogat"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kopanka Druga Etap II oraz Nogat”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3

1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kopanka Druga Etap II oraz Nogat”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf5888a2-392a-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030288/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Kopanka Druga - etap II oraz Nogat

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394754

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZRGo.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kopanka Druga Etap II oraz Nogat” o załączoną dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiORB.
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja8/2023/6253/PolskiLad.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje niżej podane zadania:
1) Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Kopanka Druga.
Zadanie obejmuje między innymi:
• Przebudowę istniejącej drogi gminnej z zastosowaniem nawierzchni z płyt drogowych betonowych pełnych gr. 15cm podwójnie zbrojonych prętami 12mm i 8mm. W celu uzyskania projektowanej szerokości jezdni wynoszącej 5,00m przyjęto wzdłużny układ płyt o dwóch szerokościach 1,50m oraz 1,00m tj.: 1x1,50m +2x1,00m +1x1,50m. Długość płyt drogowych 3,00m. W celu zapewnienia sztywności wzdłużnej płyt drogowych betonowych należy zastosować dwie warstwy zbrojenia. Przy czym średnica prętów zbrojenia głównego nie może być mniejsza niż 12mm a średnica prętów rozdzielczych nie mniejsza niż 8mm.
Z uwagi na niekorzystne warunki gruntowe pod konstrukcją drogi gminnej zaprojektowano wzmocnienie słabego podłoża. Konstrukcja ulepszonego podłoża została zaprojektowana w systemie stabilizacji warstwy bądź kilku warstw kruszywa stabilizowanego georusztem lub georusztami (ang. Mechanically Stabilised Layer - MSL). MSL jest to technologia, wykorzystująca funkcję stabilizacyjną georusztu, w ramach której następuje poprawa parametrów warstwy kruszywa (mieszanki niezwiązanej) dzięki ograniczeniu możliwości przemieszczeń ziaren kruszywa pod działaniem obciążenia. Ograniczenie to jest efektem działania mechanizmu zazębienia ziaren w sztywnym oczku georusztu. W niniejszym opracowaniu warstwa kruszywa stabilizowanego georusztem składa się z dwóch podstawowych elementów tj. georusztu wielokształtnego i kruszywa. Rozwiązanie to pozwalana wzmocnić istniejące podłoże do E2 ≥ 80 MPa.

Przed przystąpieniem do wykonywania robót, należy wykonać następujące roboty przygotowawcze:
- wykonanie wykopu do poziomu spodu konstrukcji ulepszenia podłoża,
- dogęszczenie występujących gruntów,
- ewentualne obniżenie poziomu terenu pod wpływem zagęszczenia uzupełnić gruntem zasypowym.
- w przypadku nieuzyskania wymaganej nośności dowieźć i zawałować około 0,30 m gruzu z rozbiórki drogi.

Zastosowanie ulepszenia słabego podłoża gruntowego w postaci Mechanically Stabilised Layer (MSL) z użyciem mieszanki niezwiązanej stabilizowanej georusztem wielokształtnym, wiąże się ze znaczącym polepszeniem właściwości funkcjonalnych pod konstrukcją nawierzchni:
• osiągnięciem wymaganej nośności;
• stworzeniem platformy o jednorodnych właściwościach;
• osiągnięciem wyższego wskaźnika zagęszczenia warstwy kruszywa;
• jednorodnością i równomiernością ewentualnych osiadań całej konstrukcji.
UWAGA
Na etapie realizacji Wykonawca może zastosować alternatywną technologię zapewniającą osiągnięcie wymaganych nośności z zastosowaniem georusztów ze sztywnymi oczkami. Nie dopuszcza się stosowania geosiatek/georusztów w węzłach przeplatanych, zgrzewanych, klejonych. Na zastosowaną technologię Wykonawca winien wykonać projekt technologiczny i zatwierdzić przez Inwestora.

KONSTRUKCJA WZMOCNIENIA ISTNIEJĄCEGO PODŁOŻA POD KONSTRUKCJĄ DROGI
uzyskanie wtórnego modułu odkształcenia 80MPa
mieszanka niezwiązana kruszyw C50/30, 0/31,5 – gr. 25cm
georuszt wielokształtny typu N1
mieszanka niezwiązana kruszyw C50/30, 0/31,5 – gr. 25cm
georuszt wielokształtny typu N1
istniejące podłoże E2 ≥ 10 MPa (rodzime lub z zawałowaniem grubego gruzu z rozbiórki drogi)

KONSTRUKCJA JEZDNI DROGI GMINNEJ
płyty drogowe betonowe pełne podwójnie zbrojone 100x300 i 150x300 - grub. 15cm
podbudowa z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem C3/4 - grub. 12cm

KONSTRUKCJA ZJAZDÓW
płyty drogowe betonowe pełne podwójnie zbrojone 100x300 i 150x300 - grub. 15cm
podsypka z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem C3/4 - grub. 4cm
podbudowa z mieszanki niezwiązanej kruszywa bet. z recyklingu 0/31,5 - grub. 20cm

• Przebudowę i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej OPL oraz HAWE, PCSS

Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny (BRANŻA DROGOWA) – załącznik nr 1 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo - BRANŻA DROGOWA) – załącznik nr 3 do SWZ
4. Projekt techniczny (BRANŻA TELETECHNICZNA) – załącznik nr 4 do SWZ,
5. Przedmiar robot (pomocniczo – BRANŻA TELETECHNICZNA) – załącznik nr 5 do SWZ
6. Projekt Zagospodarowania Terenu dla realizowanego odcinka – załącznik nr 6 do SWZ

UWAGA:
Przebudowę drogi należy wykonać tylko na odcinku 200 m kontynuując od rozpoczętych w Etapie I prac. Przedmiary robót załączone jako materiał pomocniczy do oszacowania wartości zamówienia opracowany został dla całej długości drogi, podczas wykorzystywania go jako materiału do obliczenia ceny zadania należy proporcjonalnie dopasować wartości do realizowanego odcinka robót.
Przebudowa w ramach niniejszego postępowania jest kontynuacją prac rozpoczętych w ramach postępowania nr ZRGo.271.6.2024
2) Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nogat.
Zadanie obejmuje między innymi:
• wykonanie wzmocnienia istniejącego podłoża materacami z kruszyw,
• wykonanie nowych konstrukcji dróg dla kategorii ruchu KR1 o nawierzchniach bitumicznych i szer. od 3,00m do 5,00m,
• przebudowę skrzyżowań dróg gminnych,
• wykonanie nowej konstrukcji zjazdów o nawierzchni z kostki bet. gr 8cm,
• wykonanie poboczy gruntowych
• wykonanie oznakowania pionowego
PARAMETRY PROJEKTOWANEJ DROGI
ODCINEK C-B
• droga gminna - jednojezdniowa, dwupasowa
• kategoria ruchu - KR 1 (wg danych Inwestora)
• klasa drogi gminnej - wewnętrzna
• prędkość projektowa - Vp=20 km/h
• szerokość jezdni - 4,00 m
• dopuszczalny nacisk na oś - 85 kN
• spadki poprzeczne - daszkowy 2,0%
• obramowanie jezdni - krawężnik bet. 15x30x100 – światło 0cm układany na płasko
• pobocza gruntowe drogi - szer. 0,50m
• powierzchnia projektowanej jezdni bitumicznej - 333,00 m2
• powierzchnia zjazdów z kostki bet. - 5,00 m2
• powierzchnia dojść do posesji z kostki bet. - 2,00 m2
• minimalna skrajnia drogi - 5,00 m
• odwodnienie drogi niezmienione, poprzez spadki poprzeczne i podłużne do istniejących rowów przydrożnych oraz tereny zielone
ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNE
• Projekt zakłada przebudowę istniejących dróg gminnych z zastosowaniem nawierzchni bitumicznej.
• Z uwagi na niekorzystne warunki gruntowe pod konstrukcją drogi gminnej zaprojektowano
• wzmocnienie słabego podłoża.
KONSTRUKCJA WZMOCNIENIA ISTNIEJĄCEGO PODŁOŻA POD KONSTRUKCJĄ DROGI ODCINEK C-B
• uzyskanie wtórnego modułu odkształcenia 80MPa
• mieszanka kruszywa związanego hydraulicznie cementem C3/4 - grub. 20cm
• istniejące podłoże E2 ≥ 35 MPa (rodzime lub z zawałowaniem grubego gruzu z rozbiórki drogi)
KONSTRUKCJA JEZDNI DROGI GMINNEJ
• w-wa ścieralna AC11S KR1 - grub. 4cm
• w-wa wiążąca AC16W KR1 - grub. 5cm
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej kruszyw C90/30, 0/31,5 - grub. 22cm
KONSTRUKCJA ZJAZDÓW
• kostka betonowa 10x20, fazowana, kolor czerwony - grub. 8cm
• podsypka z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem C3/4 - grub. 4cm
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej kruszywa C90/30, 0/31,5 - grub. 15cm
• mieszanka kruszywa związanego hydraulicznie cementem C3/4 - grub. 15cm
KONSTRUKCJA ZABRUKÓW PACHWINOWYCH
• nawierzchnia z kamienia brukowego na betonie C16/20 gr. 6cm - grub. 16cm
• podbudowa betonowa C16/20 - grub. 15cm
• konstrukcja wzmocnienia istniejącego podłoża pod konstrukcją drogi
SPRAWDZENIE WARUNKU MROZOODPORNOŚCI PROJEKTOWANYCH KONSTRUKCJI:
• Z uwagi na występowanie bezpośrednio pod konstrukcją projektowanej drogi gruntów spoistych w
• stanie plastycznym oraz gruntów niespoistych w stanie luźnym (warstwa nr II) będących gruntami
• wysadzinowymi sprawdzono spełnienie warunku mrozoodporności.
• Łączna rzeczywista grubość warstw zaprojektowanych konstrukcji wraz z konstrukcją wzmocnienia
• podłoża wynosi dla drogi gminnej: 4+5+22+30= 61 cm.
• Dla KR1 oraz grupy nośności podłoża G4 grubość wszystkich warstw winna być mniejsza niż 0,60 hz
• Głębokość przemarzania dla danego regionu hz = 1,00m.
• Dla drogi gminnej grubość konstrukcji 0,61 m > 0,60*1,0 m= 0,60m
• Warunek mrozoodporności został spełniony.
UWAGA:
Przebudowę drogi należy wykonać tylko na C -B
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny (BRANŻA DROGOWA) – załącznik nr 15 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 16 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo - BRANŻA DROGOWA) – załącznik nr 17 do SWZ
4. Projekt Zagospodarowania Terenu dla realizowanego odcinka – załącznik nr 18 do SWZ
Szczegółowe informacje w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1012290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1012290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1012290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Kupno i Sprzedaż Materiałów Budowlanych Radosław Kamecki,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782062264

7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 6

7.3.4) Miejscowość: Milejewo

7.3.5) Kod pocztowy: 82-316

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1012290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.