Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404294/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00425723/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie i restauratorskie oraz roboty budowlane zabytkowej remizy strażackiej w Purdzie w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Purda 19
1.5.2.) Miejscowość: Purda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf2b3cd5-5b33-44a4-8c14-0a6454e8158e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie i restauratorskie oraz roboty budowlane zabytkowej remizy strażackiej w Purdzie w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf2b3cd5-5b33-44a4-8c14-0a6454e8158e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004597/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Prace konserwatorskie i restauratorskie oraz roboty budowlane zabytkowej remizy strażackiej w Purdzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na pracach konserwatorskich i restauratorskich oraz roboty budowlane zabytkowej remizy strażackiej w Purdzie w formule zaprojektuj i wybuduj:
Roboty budowlane projektowe i wykonawcze obejmują w szczególności:
ROBOTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE zgodnie z Program Funkcjonalno – Użytkowym: Remont zabytkowego budynku dawnej remizy strażackiej w Purdzie, dz. nr 531/1 obręb Purda, opracowanym przez mgr inż. arch. Agatę Szczepańską Szczepańska Architektura 10-208 Olsztyn, ul. Radiowa 30/1, z maja 2024 r., będącym załącznikiem do niniejszego postepowania,
PRACE PROJEKTOWE: Dokumentacja projektowa - Projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, uzgodnienie dokumentacji z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, uzyskanie Decyzji o pozwoleniu na budowę, nadzór autorski, zgodnie z Program Funkcjonalno – Użytkowym j.w.
Dokumentacja projektowa będzie zawierać:
1) opracowanie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego – 2 kpl.,
2) opracowanie inwentaryzacji istniejącego budynku w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji – 4 egz.,
3) opracowanie kompletnego projektu budowlanego (projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego), projektu technicznego, projektu wykonawczego oraz opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2023, poz. 682) i wykonawczego – 5 egz.,
4) opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych w celu uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień i pozwoleń, w tym uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, umożliwiających prowadzenie robót budowlanych i inne jeśli są wymagane prawem,
5) przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych
6) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych – 2 egz.,
7) przygotowanie przedmiaru robót (dotyczy wszystkich branż) – na ewentualne żądanie Zamawiającego – 2 egz.,
8) w razie konieczności również inne ekspertyzy, opracowania oraz inne dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania i wybudowania, w tym pozwolenia na budowę, decyzję uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
9) dokumentacja projektowa powinny spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2001 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 r., poz. 2454) i w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679 ze zm.).
Wykonawca dostarczy dokumentację w formie papierowej i elektronicznej zapisanej: - część tekstowa w pdf. i w formie edytowalnej oraz część rysunkową w pliku pdf i dwg. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zachowana kolejność stron oraz wszystkie załączniki, opnie, sprawdzenia, uzgodnienia, które wchodzą w jej skład.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu umowy opisuje:
1) Program Funkcjonalno – Użytkowy: Remont zabytkowego budynku dawnej remizy strażackiej w Purdzie, dz. nr 531/1 obręb Purda, opracowany przez mgr inż. arch. Agatę Szczepańską Szczepańska Architektura 10-208 Olsztyn, ul. Radiowa 30/1, z maja 2024 r.
2) Zalecenia konserwatorskie pismo znak IZNR.5183.364.2023.lw z 05.09.2023 r. i pismo znak IZNR.5183.189.2024.lw z 15.05.2024 r.
Wykonawca zobowiązany jest oddać Zamawiającemu kompletny technicznie i technologicznie przedmiot zamówienia, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną i jest wynikiem całości robót budowlanych w zakresie budownictwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422100-2 - Stolarka drewniana
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1008600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfer Art-System Rafał Grabowski w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5931657704
7.3.3) Ulica: Wilimowo 1 A
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-041
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSFER ART-SYSTEM RAFAŁ GRABOWSKI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
TRANSFER ART-SYSTEM RAFAŁ GRABOWSKI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PURDA
- Rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej w Klebarku Wielkim - Etap 1.
- Poprawa gospodarki ściekowej w Klebarku Wielkim.
więcej: przetargi PURDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Budowa infrastruktury edukacyjnej w gminie Skrzyszów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.