Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456768/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy w Pasku w celu utworzenia centrum integracyjno-kulturalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Klembów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00
1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dad2655a-974f-48c1-b438-1d6fc3c038c91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy w Pasku w celu utworzenia centrum integracyjno-kulturalnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dad2655a-974f-48c1-b438-1d6fc3c038c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016919/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Modernizacja świetlicy w Pasku w celu utworzenia centrum integracyjno-kulturalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271172,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja świetlicy w Pasku w celu utworzenia centrum integracyjno-kulturalnego.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) rozebranie rynien z blachy nienadających się do użytku;
2) mechaniczną rozbiórkę elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm (rozbiórka fundamentu ogrodzenia) oraz rozebranie ogrodzeń z siatki lub przęseł stalowych (wraz z demontażem bramy przesuwnej);
3) zabezpieczenie istniejącego placu zabaw;
4) demontaż skrzynki gazowej, punktu redukcyjno - pomiarowego oraz przeniesienie w nowe miejsce zgodnie z Rys. D-1;
5) demontaż zabudowy z PCV – dwóch wiatrołapów zainstalowanych na elewacji budynku od strony północnej i zabezpieczenie we wskazanym przez Inwestora miejscu oraz montaż wiatrołapu z drzwiami wejściowymi na elewacji frontowej o wymiarach w planie 2,20 m x 8,30 m konstrukcja aluminiowa;
6) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej łącznie z podbudową, rozebranie opaski wokół budynku z kostki brukowej ze złożeniem na paletach i przekazanie Inwestorowi oraz wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowej, kostka o wymiarach 15 x 20 cm i 15 x 30 cm grafitowa;
7) mycie elewacji wodą z detergentem pod ciśnieniem i malowanie elewacji farbą silikatową;
8) na elewacji frontowej wykonanie nowego tynku silikatowo – silikonowego (uzupełnienie ubytków styropianem, klej, siatka, tynk);
9) dostawę i montaż klimatyzacji - MULTISPLIT agregat oraz dwie jednostki wewnętrzne po 5 kW;
10) wymianę włazu do zbiornika na nieczystości;
11) wymianę płytek na podłodze wewnątrz budynku;
12) wykonanie warstw posadzkowych pod nowym wiatrołapem (chudy beton, folia, styropian, posadzka betonowa, gres);
13) humusowanie i obsianie trawą;
14) budowę ścianki wewnętrznej z płyt gipsowo-kartonowych gr.12,5 mm na profilach; pokrycie jednowarstwowe z wypełnieniem wełną mineralną gr. 15 cm paroizolacją i szpachlowaniem pod malowanie;
15) demontaż drzwi wewnętrznych 100 x 210;
16) montaż drzwi wewnętrznych oraz montaż nowych drzwi 90 x 210;
17) montaż grzejnika płytowego 500 x 1500;
18) demontaż drzwi zewnętrznych, zamurowanie otworu po zdemontowanych drzwiach, wykonanie warstwy ocieplenia styropianem oraz tynku;
19) remont łazienki dla niepełnosprawnych, skucie płytek, demontaż umywalki, demontaż stelażu podtynkowego, ułożenie nowych płytek, montaż nowej umywalki, nowego stelażu podtynkowego oraz miski ustępowej;
20) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni;
21) wymianę istniejącego pieca gazowego na kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 10 kW z zasobnikiem ciepłej wody.
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach i projektach, które stanowią załącznik nr 9 – „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)” do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w szczególności:
1) Mapa sytuacyjna;
2) Projekt modernizacji budynku;
3) Przedmiar robót.
Ważne: Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz sprawdzenia zgodności załączonej do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót ze stanem faktycznym i warunkami terenowymi. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy w wycenie robót budowlanych. Wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów, a także transport leży całkowicie po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347655,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USEHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223271951
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II nr 49B lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Radzymin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawcy: nie są znani na etapie składania ofert.
Część (zakres) przedmiotu zamówienia: roboty budowlane.
Procentowy udział podwykonawstwa: 90 %.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.