eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DomaniewiceBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Domaniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 2

1.5.2.) Miejscowość: Domaniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-434

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 830-17-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@domaniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.domaniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c26f952-2e14-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c26f952-2e14-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039303/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie gminy Domaniewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384677

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5173499,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zadaniu inwestycyjnym pn. „BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE”.
4.2. Inwestycja obejmuje wybudowanie na terenie Gminy Domaniewice odcinków:
 sieci kanalizacji wraz z sięgaczami lub przyłączami, odpowiednimi przepompowniami i urządzeniami tłoczącymi oraz niezbędnymi urządzeniami eksploatacyjnymi do prawidłowego funkcjonowania sieci;
 sieci wodociągowych wraz z sięgaczami lub przyłączami.
Zakres zamówienia składa się z 11 zadań w tym 9 zadań (zadania od 1 do 9) do wykonania w formule zaprojektuj i wybuduj oraz 2 zadania (zadania 10 i 11) do wykonania w formule wybuduj (na podstawie dokumentacji projektowej i STWIORB).
4.3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadań od 1 do 9 obejmuje swym zakresem w szczególności:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1a do SWZ) zawierającej:
a) projekty budowlane opracowane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w spra-wie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD/pendrive (w ilości zgodnej z PFU);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgod-nie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projek-towej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD/pendrive (w ilości zgodnej z PFU);
c) kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Mini-stra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określe-nia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów ro-bót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD/pendrive (w ilości zgodnej z PFU).
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporzą-dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegó-łowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporzą-dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specy-fikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pro-gramu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD/pendrive (w ilości zgodnej z PFU).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiących załącznik nr 1a do SWZ obejmujących w szczególności:

a) Zadanie 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Domaniewice ul. Szerokie Pole
 Adres inwestycji: na części działek nr ewid. 297, 298, 288, 277, 222, 261, 260, 256, 255, 247, 246, 1952, 245/2, 1951, 244/1, 1950, 1949, 241, 239, 238, 237/3, 237/4, 236, 235, 234, 233, 1121, 232/3, 232/1, 232/4, 1120, 231, 230, 229, 228, 227, 226, 1505/3, 1505/1, 225, 224/1 obręb Domaniewice.
 Długość ok. S7-S7.6 L=ok. 290mb ; PP1-S31 L=ok. 1309,7mb z rur PVC200mm SDR34 SN8 lita; sięgacze do granicy działek z rur PVC 160mm SDR34 SN8 lita lub PEHD RC (czarna) 160mm L= ok. 280,0mb szt. 32 w tym z trójnika szt. 10 – sięgacze do granicy działek wykonać metoda bezwykopową (warunki ostateczne wyda PZDiT Łowicz), 1 przepompownia ścieków PP1, studnia rozprężna szt. 1 rurociąg tłoczny min. 75mm PEHD RC czarna L=ok. 190mb (rurociąg tłoczny należy wykonać metodą bezwykopową, dodatkowo zastosować rurę osłonową na przejściu pod rzeką) Rury na odcinkach PP1-S1 i S23-S24 PEHD 200mm L=62,50mb do stosowania w kanalizacji sanitarnej – bezwykopowo. Studnie 1200mm szt. 25 , 1000mm szt. 9 400mm szt. 4 i 800mm szt. 1. Łączna długość ok. 2132,2mb. Dopuszcza się wykonanie niektórych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową z zastrzeżeniem zastosowania rury PEHD 200mm RC (czarna). Zakup agregatu prądotwórczego przewoźnego do przepompowni. Zakup trójnogu i wyciągarki przewoźnej do wyciągania pomp z pompowni.
b) Zadanie 2: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Domaniewice (za ul. Szkolną)
 Adres inwestycji: dz. 473/9, 546/6, 1200/11, 1200/6, 546/3, 546/10, 545/9, 1199/2, 474/4, 546/9, 1200/16, 1201/11, 1201/19, 1201/15, 1201/20, 1201/2, 482 obręb Domaniewice.
 Długość L=ok. 548,0mb, PVC 200mm SDR34 SN8 lita; sięgacze do granicy działek z rur PVC 160mm SDR34 SN8 lita L= ok. 111,0mb szt. 17 w tym z trójnika szt. 8 Studnie 1200mm szt. 18 żelbetowe.

c) Zadanie 3: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Domaniewice (łącznik pomiędzy ul. Stara Wieś i ul. Długa Wieś)
 Adres inwestycji: dz. 543, 604, 559/3, 605, 606/1 obręb 0001 Domaniewice.
 Opis: Długość ok. 572mb, PVC 200mm SDR34 SN8 lita; Studnie 1200mm szt. 11; 1000mm szt. 3 żelbetowe.

d) Zadanie 4: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Domaniewice ul. B. Kosiorek
 Adres inwestycji: dz. 293/21, 294 obręb 0001 Domaniewice.
 Długość L= ok. 191,50 mb z rur PVC 200mm SDR34 SN8 lita; sięgacze do granicy działek z rur PVC 160mm SDR34 SN8 lita szt. 5 L=33,0mb Studnie 1200mm szt. 5; żelbetowe.

e) Zadanie 5: Budowa sieci wodociągowej w m. Domaniewice ul. Szerokie Pole
 Adres inwestycji: na części działek nr ewid. 340/1, 299, 297, 300, 298, 288, 277, 261, 222, 257, 195, 194, 193, 192, 191/4, 191/2, 190, 189, 188, 187, 185/2, 185/1, 184, 183, 160, 182/1, 181/1, 180, 179, 1119, 178/1, 178/2, 1118, 177/2, 177/1, 176, 175, 174, 173, 172, 1504/2, 1504/1, 171/1, 170/2, 170/1, 260 obręb Domaniewice.
 Opis: Długość PEHD 110x6,6mm SDR17 PN10 ok. 2150mb hydranty p.poż dn 80mm szt. 16 bez-wykopowo plus dwa przepięcia przyłączy wodociągowych PEHD 40mm SDR17 PN10 do działek nr ew. 259/2 i 259/3 każde długości ok. 10mb pod droga powiatową przecisk w rurze osłonowej 75mm przepięcia istn. przyłączy do nowej sieci wodociągowej szt. 24.

f) Zadanie 6: Budowa sieci wodociągowej w m. Krępa (Pod Górami)
 Adres inwestycji: dz. 1045, 995 obręb Krępa.
 Opis: PEHD RC 110x6,6mm SDR17 PN10 Długość ok. 680,0mb. Hydranty p.poż. szt. 5.

g) Zadanie 7: Budowa sieci wodociągowej w m. Domaniewice (za ul. Akacjową)
 Adres inwestycji: dz. 1142/4, 330/2 obręb Domaniewice.
 Opis: Długość ok. 114,0mb Hydranty p.poż. szt. 1.

h) Zadanie 8: Budowa sieci wodociągowej w m. Domaniewice (za ul. Szkolną)
 Adres inwestycji: dz. 482, 1201/2, 1201/20, 1201/15, 1201/19, 1201/11, 1200/16, 546/9, 546/3, 474/4, 473/9, 546/6, 1200/11, 1201/8, 1201/3 obręb Domaniewice.
 Opis: rury PEHD RC 110x6,6mm PN10 SDR17; Długość ok. 370,0mb; hydranty p.poż. szt. 3, bezwykopowo.

i) Zadanie 9: Budowa sieci wodociągowej w m. Krępa (za koleją)
 Adres inwestycji: na części działek nr ewid. 681, 679/2, 679/3, 679/1 obręb Krępa.
 Opis: Długość PEHD RC 110x6,6mm SDR17 PN10 ok. 350,0mb hydranty p.poż. szt. 3 – włączenie do istn. woD90mm bezwykopowo.
5) Przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.
6) Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
7) Dokumentację powykonawczą.
8) Nadzór autorski projektanta.
9) Uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie/zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania w imieniu zamawiającego/dokonanie w imieniu zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z informacją o nie zgłoszeniu sprzeciwu przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.
10) Wykonanie pozostałych dokumentów i opracowań, których obowiązek opracowania został określony w PFU.
11) Część terenu, na którym projektowana jest inwestycja podlega ustaleniom miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Domaniewice (MPZP).
12) Dla inwestycji zlokalizowanej poza obszarem objętym MPZP należy uzyskać decyzję lokalizacyjną celu publicznego lub warunki zabudowy zgodnie z przepisami szczegółowymi. Część prac prowadzona będzie w strefie ochrony stanowiska archeologicznego oraz będą dwa przejścia pod rzeką ul. Szerokie Pole uzyskać należy pozwolenie wodnoprawne przed zgłoszeniem lub pozwoleniem na budowę.
4.4. Przedmiot zamówienia w zakresie zadań od 10 i 11 obejmuje swym zakresem w szczególności:
1) Zadanie 10: Budowa sieci wodociągowej w m. Skaratki, Domaniewice, Strzebieszew (łącznik)
 Adres inwestycji:
 Opis: rury PEHD PN10 PE100 SDR17 110x6,6mm L=1274,3mb, 3 zasuwy dn 100mm i 2 szt. hydrantów p.poż nadziemnych z możliwością zamiany na podziemne.

2) Zadanie 11: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami
 Adres inwestycji: działki nr ew. 336/5, 1724, 1852, 1131/9, 1132/7, 1131/7, 336/8 obręb Domaniewice.
 Opis:
 Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SN8 lite o śr. 200mm L=233,3mb i PVC-U 160mm, L= 81,7mb.
 Sieć wodociągowa z rur PVC PN10 o śr. 110mm wynosi łącznie 286m i odcinki rur PEHD PN10 o śr. 40mm dł. 17m.
3) Na zadanie 10 i 11 Inwestor posiada zgłoszenie robót do Starostwa Powiatowego w Łowiczu.
4) Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
5) Dokonanie w imieniu Zamawiającego Zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z informacją o nie zgłoszeniu sprzeciwu przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4551000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6517770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4551000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH CEWOGAZ PAWEŁ WOLSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „SANMAT” SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341779164

7.3.4) Miejscowość: KLEWKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4551000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.