eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOPRACOWANIE PROGRAMU INWESTYCJI I PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA NR 91836 PN.: "BUDOWA BUDYNKU SZKOLNO-ADMINISTRACYJNEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRACOWANIE PROGRAMU INWESTYCJI I PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA NR 91836 PN.: „BUDOWA BUDYNKU SZKOLNO-ADMINISTRACYJNEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wojsk Lądowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930388062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czajkowskiego 109

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-147

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@awl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/awl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/942221

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OPRACOWANIE PROGRAMU INWESTYCJI I PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA NR 91836 PN.: „BUDOWA BUDYNKU SZKOLNO-ADMINISTRACYJNEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12ee528e-3532-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012235/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Opracowanie PFU na różne tematy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388222

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WNP/355/BN/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45387,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Inwestycji i Programu Funkcjonalno –Użytkowego w ramach zadania: pn. „Budowa budynku szkolno-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu” AWL we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać w oparciu między innymi o wniosek o przyznanie dotacji celowej w 2024 roku złożonej przez Komendanta-Rektora Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu do zatwierdzenia przez Dyrektora Departamentu Szkolnictwa Wojskowego MON w dniu 15.02.2023 roku.
Program Inwestycji powinien zawierać następujące elementy:
- Podstawę opracowania z uwzględnieniem obowiązujących norm obronnych,
- Temat i zakres opracowania,
- Opis stanu istniejącego,
- Uzasadnienie celowości inwestycji i jej lokalizacji,
- Dane o planowanym zakresie rzeczowym inwestycji,
- Dane o planowanym okresie realizacji inwestycji,
- Ocenę efektywności inwestycji, w tym ekonomicznej efektywności,
- Dane o planowanych efektach rzeczowych inwestycji,
- Wartość szacunkową inwestycji oraz dane o planowanych środkach finansowania w kolejnych latach realizacji.
- Dane o planowanym okresie zagospodarowania obiektów budowlanych i innych składników majątkowych, po zakończeniu realizacji inwestycji oraz planowanej kwocie środków finansowych i źródłach ich pochodzenia, które umożliwiają zagospodarowanie tych efektów rzeczowych inwestycji w planowanym okresie,
- Analizę celowości i możliwości wykonania inwestycji etapami,
- Wymogi ochrony informacji niejawnych.
Zakres opracowania powinien uwzględniać założenia określone we Wniosku o przyznanie dotacji celowej w 2024 roku (załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia).
Program Funkcjonalno-Użytkowy powinien zostać sporządzony w oparciu m.in. o zatwierdzony Program Inwestycji zgodnie z:
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269 z późn. zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45387,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45387,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MW TECHNIC” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342548005

7.3.3) Ulica: Stanisława Bodycha 73A

7.3.4) Miejscowość: Reguły

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45387,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.