Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00405205/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
- 2023/BZP 00418896/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-28
- 2023/BZP 00425444/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZZP.260.1.25.2023 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca”
w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060972765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filaretów 44
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-609
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 51 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 466 51 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@mosir.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZZP.260.1.25.2023 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca”w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-4.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca8739a2-56d0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073061/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów: elektrycznych, hydraulicznych, budowlanych i metalowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.260.1.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300316,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącychodpowiednio Zał. nr 1A.1 oraz Zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237475-9 - Czujniki elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31300000-9 - Drut i kabel izolowany
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych
31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 113616,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącychodpowiednio Zał. nr 1A.2 oraz Zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 80211,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącychodpowiednio Zał. nr 1A.3 oraz Zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
4.5.5.) Wartość części: 101765,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącychodpowiednio Zał. nr 1A.4 oraz Zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237475-9 - Czujniki elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 4722,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125779,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137021,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125779,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaczmarek Electric S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932712874 NIP 915 16 26 618
7.3.3) Ulica: Ul. Gajewskich 32
7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125779,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125779,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125779,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125779,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200057212 NIP 718 19 66 016
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44288,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148560,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148560,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148560,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200057212 NIP 718 19 66 016
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148560,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6444,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6444,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6444,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200057212 NIP 718 19 66 016
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6444,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa i montaż tapczanów.
- Realizacja prac projektowych modernizacji pomieszczeń infrastruktury Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie - 4 zadania
- Dostawa oprogramowania statystycznego licencja akademicka dla studentów, doktorantów i pracowników - pakiet licencyjny 5000 szt. Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz chodników pomiędzy budynkami Hutnicza 14-16-20 w Lublinie, oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na "Przebudowę budynku przy Spokojnej 3 w Lublinie na potrzeby Lubelskiego Centrum Bezpieczeństwa" wraz z pełnieniem nadzorów
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach mazowieckiego garnizonu Policji po przeprowadzonym przeglądzie
- Budowa sieci elektroenergetycznej nN-0,4kV oświetlenia ciągu pieszego w drodze wojewódzkiej nr 671 w rejonie ul. Puchalskiego w miejscowości Tykocin
- Wymiana elementów systemów oświetlenia awaryjnego w budynkach Naczelnego Sądu Administracyjnego przy ul. Boduena 3/5, ul. Jasnej 2/4 oraz ul. Jasnej 6 w Warszawie
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Rudka
- Modernizacja oświetlenia w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym "Dom na Szlaku" im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Załuskowie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń komunikacji ogólnej w budynkach Urzędu Miasta Bydgoszczy
więcej: Czujniki elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.